;
coinex

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

همراه کارت یکی از بهترین اپلیکیشن های پرداخت موبایل و انجام امور بانکی است. در جستار پیش رو به دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون می پردازیم.

دنیای فناوری و تکنولوژی در نگاه عام و اپلیکیشن های موبایل در نگاه جزئی تر، دنیای امروزی ما را تحت الشعاع خود قرار داده اند و امروزه برای هر امری ناگزیر به فضای اینترنت و اپلیکیشن های پرتعداد با کاربری های گوناگونشان رو می آوریم.

امور بانکی و پرداخت نیز از جمله اولین و مهمترین مواردی است که در بستر آنلاین پلتفرم هایی برای انجام هرچه سریعتر و بهتر آن وجود دارد. درواقع حالا چندسالی بیش نیست که در ایران نیز اینگونه سرویس ها رواج یافته اند و بعد از ارائه چند اپلیکیشن مخصوص امور رایج بانکی، برخی بانک های کشور نیز نسبت به توسعه و ارائه اپلیکیشن های اختصاصی اقدام کردند.

یکی از مهمترین و بهترین اپلیکیشن های پرداخت آنلاین که این روزها در کشور به خوبی جا افتاده و به دلیل امکانات و قابلیت های خوبش شمار زیادی کاربر جلب کرده، اپلیکیشن همراه کارت است. در جستار پیش رو لینک دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و دانلود برنامه همراه کارت آیفون را به شما ارائه خواهیم داد. با ما باشید.

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

اپلیکیشن های موبایلی چون آپ و همراه کارت، چهره امور بانکی را برای همیشه تغییر داده اند. اگر زمانی پرداخت یک قبض آب و تلفن نیاز به مراجعه حضوری به بانک و در صف ایستادن داشت، حالا برنامه های پرداخت آنلاین چون همراه کارت، همه این کارها را در مدت زمانی کمتر از چند دقیقه تقلیل داده است و هر روز با ابزارها و برنامه های جدید، مراجعه به بانک لزوم کمتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

از جمله شرکت های فعال در این حوزه، شرکت تجارت الکترونیی ارتباط فردا است که با اپلیکیشن همراه کارت این هدف را دنبال می کند. این سرویس با گردآوری تمام تراکنش های مالی در یک اپلیکیشن می کوشد امور مالی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و هر امر دیگری که در نظرتان ضروری باشد را به سادگی و سرعت هرچه تمام تر به شما ارائه کند. مجموعه این اهداف سبب ارائه سرویسی نوین و جذاب شده که نسبت به سایر فعالان این حوزه، اندکی رنگ و بوی هلاقیت در آن دیده می شود.

همراه کارت در حال حاضر یکی از مشهورترین اپلیکیشن های دنیای پرداخت آنلاین است که به عنوان سامانه انتقال پول شناخته شده و با پشتوانه بانک‌ های بزرگی همچون آینده که جزو سردمداران بانکداری اینترنتی در ایران شناخته می‌شود، پا در عرصه رقابت با برنامه‌های رنگارنگ موجود در این حوزه گذاشته است. در ادامه لینک های دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و دانلود برنامه همراه کارت آیفون را به شما ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

بخش مهمی از کار با سرویس های پرداخت آنلاین به رابط کاربری و طراحی ظاهری آن ها مربوط است، وگرنه بخش پرداخت و سرعت عمل آن تفاوت چندان زیادی با سایرین ندارد. خوشبختانه در همراه کارت با یک طراحی خوب و رابط کاربری جذاب و کارآمد مواجه هستیم.

محیط کاربری و فضای همراه کارت از همان ابتدای امر نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. تم زیبا، سهولت کار، ویجت های کاربری و ابزارهای خوب همه و همه در یک قالب دوست داشتنی ارائه شده است. در این سرویس با محیط کاربری شیک و منظمی مواجهیم که فونت مختص خود را دارد و ترکیب غالب رنگ های مشکی و طلایی ، جلوه خاصی به همراه کارت بخشیده است.

رنگ بندی خاص سرویس و غلبه رنگ های تیره با آیتم هایی رنگارنگ در دل آن سبب می شود که حین کار با این سرویس در تاریکی نیز فشاری به چشم شما وارد نشود و در نور عادی هم به استفاده از رنگ های مختصر و معدود احساس استفاده از فضایی شلوغ را نخواهید داشت. بنابراین پیش از پرداختن به قابلیت های این سرویس باید این را بگوییم که حداقل از نظر بصر، همراه کارت به خوبی نظر شما را جلب می کند. در ادامه بعد از بررسی مختصر امکانات این سرویس ، لینک های دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و دانلود برنامه همراه کارت آیفون را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

بررسی و دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

حوزه خدماتی و ابزارهای این سرویس چیز چندان عجیب و ناشناخته ای نیست و در نتیجه نباید انتظار ابزارها و امکانات عجیب و غریبی را داشته باشید. همراه کارت مانند آپ و برخی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پرداخت، همه ابزارها، خدمات و امور بانکی مورد تایید بانک مرکزی را به صورت آنلاین و برای سهولت کار در دسترس کاربران خود قرار می دهد. این خدمات عبارتند از:

انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری، پرداخت اقساط بیمه و پرداخت خریدهای اینترنتی. تمامی تراکنش های شما در محیطی امن و محافظت شده توسط پسورد و با کارت های عضو شبکه شتاب انجام می گیرد. بسیاری از تراکنش ها را می توانید با وارد کردن رمز اینترنتی انجام دهید و چیزی بیشتری نیاز ندارید.

از نکات مهم همراه کارت، شیوه مبتکرانه آن برای اضافه کردن کارت و اطلاعات آن ها بود. به لطف تکنولوژی OCR وارد کردن کارت های بانکی فقط چند ثانیه به طول می انجامد. بدین ترتیب دوربین موبایل را بالای کارت بگیرید و لحظه ای بعد، شماره کارت، نام صاحب حساب، نام بانک و حتی جالب تر از آن تاریخ انقضا هم به طور اتوماتیک وارد پایگاه داده اپلیکیشن می شود.

این موضوع از سویی سبب شده تا با کمک رابط کاربری خاص اپلیکیشن، در هر بار استفاده از این سرویس در قابلیت های مختلف، نیازی به ورود اطلاعات کارت نباشد و تنها با ورود رمز دوم بتوان خرید و سایر تراکنش ها را انجام داد.

البته تا چندی پیش یکی از مهمترین مشکلاتی که همراه بانک داشت، عدم پشتیبانی از همه بانک ها بود، مثلا تا چندی پیش همراه کارت از بانک صادرات و برخی بانک های دیگر پشتیبانی نمی کرد. البته در حال حاضر و هم اکنون مدت زیادی است که همراه کارت از همه بانک ها پشتیبانی می کند.

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون
دانلود همراه کارت iOS

البته امکان تراکنش‌ مالی بر بستر «پایا» هنوز در همراه کارت فراهم نشده و این باعث می‌شود که تا حدی نسبت به اپ‌های مشابه عقب بیفتد؛ فارغ از اینکه از نظر تکنیکی امکانات خوبی دارد که می‌توانستند خیلی بهتر دیده شوند. ولی از سوی دیگر قابلیت «کارت به شبا» به اپلیکیشن اضافه شده که تا حدی مشکلات موجود را می‌پوشاند؛ قابلیتی که می‌توان گفت فعلا در انحصار همراه کارت قرار دارد.

همراه کارت همچنین از حافظه خوبی برخوردار است که تمام تراکنش ها را همراه با ریز جزئیات در خود ذخیره می کند و می توانید تاریخچه همه تراکنش ها را رصد کنید.  حتی به لطف تراکنش های پرکاربرد می توانید به کارهایی مثل خرید شارژ و اینترنت میان بر بزنید تا وقت کمتری تلف شود. درواقع صرفه جوبی در وقت مهمترین نکته ای است که همراه کارت در آن به خوبی کار کرده است. در ادامه لینک های دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و دانلود برنامه همراه کارت آیفون را در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون

از دیگر جذابیت های همراه کارت، فارغ از صرفه جویی در وقت، ایاد سیستم امتیازی و اعطای شانس شرکت در قرعه کشی به کاربران است که با توجه به جوایز ارائه شده، چشمگیر به نظر می رسد. البته کسب امتیازارت بالا و شانس خوب در قرعه کشی در مورد همراه کارت کار بسیار سختی است چراکه تراکنش ها امتیازات خیلی بالایی ندارند.

پیش از این از تفاوت های مهم همراه کارت با رقبای مهمش گفتیم. یکی از مهمترین این موارد که اتفاقا برگ برنده همراه کارت هم هست، امکان مدیریت دستگاه های فعال است که به شما اجازه می دهد اپلیکیشن را با یک شماره تلفن روی چند دستگاه مختلف نصب و فعال کنید. در این حالت اطلاعات بین دستگاه های مختلف همگام سازی شده و هر لحظه که بخواهید مثل Active Sessions تلگرام قادر به غیرفعال کردن هر یک از دستگاه ها هستید.

دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و آیفون
دانلود همراه کارت iOS

این موضوع هنگامی ارزشمند شده و اهمیت خود را نشان می دهد که بدانید همراه کارت روی پلتفرم هایی چون اندروید، آی او اس و البته ساعت های هوشمند قابل استفاده است، خصوصیتی که نه فقط در تعداد کمی از محصولات پرداخت آنلاین که در اپلیکیشن ایرانی آن را کمتر دیده بودیم.

در مجموع اما و در یک جمع بندی نهایی باید گفت که همراه کارت پکیج کاملی از یک دستیار مالی روزمره را در خود دارد و ابزارهای ویژه ای به شما ارائه می دهد. هرچند نیاز است که پشتیبانی بهتری از بانک ها در آن صورت بگیرد. اما مجمعا باید اقرار کرد که قابلیت ها و امکانات و البته طراحی ظاهری همراه کارت آن را حداقل در نظر من به بهترین اپلیکیشن پرداخت آنلاین بدل کرده است. در ادامه لینک های دانلود اپلیکیشن همراه کارت اندروید و دانلود برنامه همراه کارت آیفون را به شما ارائه خواهیم داد:

دانلود اپلیکیشن همراه کارت از گوگل پلی

دانلود همراه کارت iOS

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اپلیکیشن همراه کارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر