;
coinex

تاریخ معرفی جدیدترین گوشی های موتورولا رسما اعلام شد

دو عنوان از موردانتظارترین و جدیدترین گوشی های موتورولا در سال 2021 موتو جی 60 و موتو جی 40 هستند. هم اکنون تاریخ رونمایی این محصولات مشخص شده است.

در فهرست بهترین گوشی های 2021 نام موتورولا اج اس به عنوان یکی از مهمترین محصولات موتورولا به چشم میخورد. اما موتورولا اج اس تنها محصولات کمپانی خوشنام در بازار میان رده ها نیست.

طی مدت اخیر اخبار و شایعات زیادی حول محور تو گوشی موتو جی 60 و موتو جی 40 در جریان بوده است و حالا رسما تاریخ رونمایی از این دو مشخص شده است.

تاریخ معرفی جدیدترین گوشی های موتورولا رسما اعلام شد

موتورولا اخیرا اطلاعاتی از تاریخ رونمایی محصولات جدید خود در هند را به اشتراک گذاشته است. حالا رسما تاریخ عرضه، مشخصات فنی و برخی اطلاعات دیگر مرتبط با این محصولات توسط موتورولا تایید شده است.

موتو جی 60 به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 با نمایشگر 6.8 اینچی HDR10 و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد که برای یک میان رده مقرون به صرفه یکی از بهترین است. به علاوه قلب تپنده این محصول اسنپدراگون 732G خواهد بود. بر این اساس به نظر می رسد این محصول رقیب مهمی برای میان رده های هم قیمت خود در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 وبهترین گوشی های شیائومی 2021  باشد.

طراحی این محصول نیز در نوع خود منحصر به فرد است. دوربین سلفی آن به صورت حفره در وسط نمایشگر خودنمایی می کند و حسگر اثرانگشت آن در پشت لوگو موتورولا قرار دارد. در سمت راست گوشی نیز دکمه اختصاصی دستیار گوگل به چشم میخورد.

تاریخ معرفی جدیدترین گوشی های موتورولا رسما اعلام شد

موتو جی 40 فیوژن، محصول دیگر موتورولا است که مانند جی 60 از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتز و اسنپدراگون 732G برخوردار است. اما دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی است. هر دو گوشی با اندروید 11 معرفی خواهند شد و البته هنور از قیمت بهترین گوشی های موتورولا  اطلاعی نداریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین گوشی های موتورولا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر