;
coinex

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون ؛ جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون بسیار طرفدار دارد، جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile را امروز به شما معرفی خواهیم کرد، تا پایان با ما همراه باشید.

این مقاله صرفا برای اهداف آموزشی نوشته شده است. ما هک یا کرک را تشویق نمی کنیم. در واقع ما در اینجا درخصوص راه هایی بحث خواهیم کرد که هکرها برای هک کردن دارایی های دیجیتال ما استفاده می کنند. اگر بدانیم که آنها از چه روشی برای هک استفاده می کنند، آنگاه خواهیم توانست که امنیت خود را حفظ کنیم. بنابراین در پایان مقاله ما همچنین اقدامات پیشگیرانه برای امنیتی را ذکر خواهیم کرد.

بازی PUBG مویایل با فروش بیش از 60 میلیون نسخه و داشتن بیش از 85 میلیون بازی کننده روزانه، یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین بازی در جهان است. از آنجا که PUBG هر روز محوبیت بیشتری پیدا می کند، هکرهای محبوب نیز به دنبال بهره برداری از ویژگی های بازی هستند، هک پاپجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون همیشه خطری برای بازیکنان این بازی است. چه از اندروید استفاده کنید و چه از IOS استفاده کنید، هم هک پابجی موبایل برای آیفون وجود دارد و هم برای اندروید.

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون ؛ جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile

در بازی PUBG بازیکنان به صورت گروهی از چتر به زمین می افتند. سپس آنها می توانند تجهیزات مختلفی مانند اسلحه، نارنجک، کوله پشتی، کیت های پزشکی و غیره را جمع آوری کنند.

بازیکنان می توانند با ورود به خانه های مختلف و مکان های مختلف این تجهیزات را پیدا کنند. بازیکنان باید همیشه در منطقه امن بمانند زیرا بازیکنان دیگر می توانند یکدیگر را بکشند. سپس در میدان جنگ بازیکنان با یکدیگر می جنگند و بازیکنی که تا آخر زنده می ماند، برنده جایزه Winner Winner Chicken Dinner است.

بیشتر بخوانید: بهترین پلیر پابجی جهان کیست؟

نحوه هک کردن پابجی موبایل در اندروید روت نشده

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون با اجرای ساده اسکریپت کد هک PUBG جدید کار می کند، بنابراین می توانید به راحتی تغییرات ایجاد شده در APK PUBG را انجام دهید و از مزایای اضافی در مقایسه با سایر بازیکنان بازی استفاده نمایید.

چه هک هایی برای PUBG موبایل ممکن است؟

  • والهک
  • هدشات های خودکار بازیکنان دیگر
  • تغییر رنگ بدن
  • ویژگی ضد ممنوعیت
  • تیراندازی شدید
  • از بین بردن رد پا
  • خسارت شدیدتر دشمنان

بیتشر بخوانید: آموزش دریافت لباس در بازی پابجی موبایل

ابزارهای مورد نیاز برای هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون : کد هک PUBG Mobile جدید

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون ؛ جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile
کد هک PUBG Mobile جدید
  • کد هک PUBG Mobile جدید (اسکریپت هک پابجی) موبایل را از اینجا دانلود کنید
  • کد هک PUBG Mobile جدید Game Guardian را از اینجا دانلود کنید.
  • Dual Space از اینجا دانلود کنید.
  • برای ویژگی ضد ممنوعیت کد هک PUBG Mobile جدید را از اینجا دانلود کنید.
  • Strange VPN APK را از اینجا دانلود کنید.
  •  ZArchiver را از گوگل پلی دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:  دانلود و آموزش بازی FAUG 

راهنمای گام به گام برای هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون

  • ZArchiver نصب کنید.
  • کد تقلب جدید PUBG (اسکریپت هک پابجی) را از حالت فشرده خارج کنید.
  • در مرحله سوم Game Gurdian، PUBG Game و Strange VPN را نصب کنید.
  • در مرحله چهارم، dual space را باز کنید و clones های Game Guardian و PUBG Mobile را بسازید.
  • اکنون در مرحله پنجم، Game Guardian را باز کنید و کد تقلب جدید PUBG (اسکریپت هک پابجی) را اجرا کنید.
  • در مرحله آخر، بازی PUBG موبایل باز کنید، آنگاه با آیکون Game Guardian را در صفحه مشاهده خواهید کرد. با زدن این آیکون شما می توانید از امکانات متفاوتی از جمله هدشات خودکار، والهک و هک های دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

کد هک PUBG جدید

بازی PUBG بازی بسیار محبوبی در میان بازیکنان است، به طوری که بسیاری از مخاطبان جدید روزمره به لیست دانلود کنندگان این بازی اضافه می شوند، هکرها همیشه به دنبال یافتن نقاط ضعف هک PUBG Mobile هستند و مایلند از این نقاط ضعف نیز استفاده کنند.

بنابراین تا به حال کد تقلب جدید PUBG مویایل جدید تا به حال زیاد معرفی شده است. به همین جهت در ژوئن 2018 مدیران PUBG تعدادی از بازیکن کنندگان را  که از  کد هک PUBG جدید استفاده کردند را بن کرد.

آیا امکان هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون و همچنین دریافت کد تقلب جدید PUBG موبایل وجود دارد؟

پاسخ بله است. هکرها از مودهایی مانند pubg mobile hack aimbot، کمک در نشانه گیر، وال هک برای دیدن سایر بازیکنان پشت دیوار، ماکروها و هک پابجی موبایل برای آیفون نیز استفاده می کنند. با اینحال همچنان امکان تولید نقاط نبرد نامحدود، موارد UC و برخوی موارد دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

نحوه انجام مود وال هک PUBG

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون ؛ جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile
کد هک PUBG Mobile جدید

با استفاده از مود وال هک PUBG بازیکنان می توانند دشمنان، وسایل نقلیه، اسلحه و مهمات را می تواین از از درون دیوارها مشاهده کنند. این مود این امکان را به کاربر می دهد تا آیتم ها را به راحتی بدست آورد و همچنین به کاربر امکان می دهد دشمن را با سهولت بیشتری بکشد. به این ترتیب کاربر می تواند مدت بیشتری زنده بماند.

اگرچه استفاده از هکر وال هک به آسانی و رایگان امکان پذیر است، اما در ژوئن 2018 با پیگیری مدیران این بازی برخی از استفاده کنندگان از این هک بن شدند. به همین مراقب باشید که استفاده از کل تقلب جدید PUBG موبایل و هک وال هک می تواند منجر به بن شدن شما شود.

نحوه استفاده از هک موبایل PUBG Aimbot

بات های هدف گیری خودکار برای هدف گیری خودکار هدف استفاده می شود که پس از اعمال آن دیگر شما نیاز به هدف گیری نداشته و تنها کافیست شلیک کنید. این کد هک PUBG جدید یکی از بهترین هک های موجود برای این بازی است و پیدا کردن آن کمی سخت تر است. هک پابجی موبایل برای آیفون aimbot نیز وجود است. شناسایی این کد بسیار سخت است و Aimbots فقط توسط برنامه های ضد تقلب که توسط سازندگان PUBG معرفی شده است.

استفاده از هک های Aimbot در مقایسه با سایر هک ها یا مودها، خطر محرومیت بیشتری را برای شما بیشتر است. اگر قصد استفاده از بات aimbot دارید به دیگر بازیکنان احترام بذارید و از این کد تقلب جدید PUBG موبایل سو استفاده نکنید، زیرا این امر باعث محرومیت شما و شناسایی شما به عنوان یک متقلب می شود، نکات و ترفندهایی را که باید در استفاده از این هک مراقب آن باشید را به شما متذکر خواهیم شد:

  • به درون دیوارها شلیک نکنید.
  • با دیدن هر بازیکن سریع به آن شلیک نکنید، طبیعی باشید و تا بازیکنان دیگر به شما شک نکنید.
  • محدودیتی بین سرعت هدف گیری و سرعت شلیک خود تعیین کنید.
  • همیشه به سر شلیک نکنید. Aimbot به غیر از سر تن را نیز تشخیص می دهد. به همین جهت کمتر از هدشات استفاده کنید.
  • مواظب Kill Cams باشید و نگذارید دیگران متوجه شود که شما از این هک استفاده می کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2021

هک PUBG Battle Points : کد تقلب جدید PUBG موبایل

Battle Points درواقع امتیازاتی است که به عنوان ارز مجازی در بازی PUBG Mobile به حساب می آید و بازینان می توانند پس از پیروزی در نبردهای مختلف کسب کنند. این امتیازات را نیز می توان با جعبه های که از لباس های مختلف مبادله کرد.

این لباس ها هیچ کمک مستقیمی به بازیکنان نمی کند اما اگر محیطی مناسب با لباس وجود داشته باشد می توانند خود را در لباس ها پنهان می کنند. شما با کشتن هر دشمن 20 امتیاز نبرد بدست می آورید و همچنین می توانید با عملکرد، رتبه بندی، شلیک های بیشتری بدست آورید. شما می توانید وب سایت های مختلفی را از طریق اینترنت پیدا کنید که در آن فروش Battle Points صورت می گیرد.

هک پابجی موبایل جدید
کد تقلب جدید PUBG موبایل

شما می توانید با استفاده از مود AKF این امتیازات را بدست آورید. اگر بازیکنی در میدان نبرد جایی را پیدا کند که در آن تعداد زیادی از بازیکنان دیگر در آنجا نیستند، AFK حاصل می شود. اگرچه این یک هک نیست اما ترفندی بسیارخوب برای کسب امتیازات مبارزه بیشتر در PUBG است که در آن هیچ خطری از ممنوعیت از بازی وجود ندارد.

هک سرعت PUBG Mobile : کد تقلب جدید PUBG موبایل

همه بازیکنان می دانند که اگر کسی بتواند سرعتش را کمی نسبت به سایر بازیکنان افزایش دهد، همیشه زنده ماندن در بازی وجود دارد. در حقیقت، در انجمن PUBG بازیکنان زیادی شکایت دارند که سرعت بازیکنان دیگر بیش از حد معمول است.

کد هک PUBG جدید سرعت با یک مود ساده فعال می شود. روش افزایش سرعت PUBG بسیار ساده است، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به کد PUBG دسترسی پیدا کنید و تغییراتی در مقادیر از پیش تنظیم شده ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین بازی های استراتژیک 2021

چگونه از مود هک های PUBG استفاده کنیم؟

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون ؛ جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile
کد هک PUBG Mobile جدید

مود موبایل ها با فرمت APK قابل دانلود در دستگاه های تلفن همراه است و این مود و هک پابجی موبایل برای آیفون نیز در دسترس است. مود ها را می توانید در فایل منیجر ذخیره کنید و از آنجا می توان آن ها روی دستگاه های تلفن همراه نصب کرد. برای استفاده از مودها ممکن است لازم باشد دستگاه اندروید خود را روت و یا آیفون را جیل بریک کنید.

هک های مختلف پابجی : کد تقلب جدید PUBG موبایل

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند با بهبود عملکرد خود در بازی مانند سرعت و دقت بیشتر در هنگام زدن هدف یا بودن در موقعیت بهتر تا برنده بازی شوید. همانطور که در بالا نیز ذکر شد، همه این کد هک PUBG جدید رایگان هستند که با لینک های قابل دانلود مختلف قابل دردسترس هستند.

هک های PUBG که امکان پذیر است شامل ربات های هدف است که به شما کمک می کند تا از فاصله بسیار دور هدف گیری کنید. به همین ترتیب، کد هک PUBG جدید نیز امکان پذیر است که به شما امکان می دهد از طریق دیوارها ببینید و به راحتی می توانید غنایم مختلف را شناسایی کنید. هک دیگری نیز امکان پذیر است که در آن سرعت شما در بازی افزایش پیدا می کند. هک رادار نیز در بازی را می توانید اعمال کنید این هک به شما امکان می دهد موقعیت دشمنان خود را بر روی نقشه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

چگونه می توانیم متوجه شویم که کسی در PUBG از هک استفاده می کند؟

این مسئله بسیار ناراحت کننده است که متوجه شوید شخص دیگری از هک PUBG استفاده کرده و شما را کشته است. برای اینکه بفهمید شخص دیگری از هک کردن PUBG استفاده می کند راه های مختلفی دارید.

پس از مرگ،  بازپخش را بررسی کنید. اگر کسی شما را از فاصله 500 متری یا بیشتر از آن شلیک کند، این احتمال وجود دارد که این بازی کننده از تکنیک های هک برای بردن بازی استفاده کنند. دومین نکته ای که باید بررسی کنید آیا بازیکنان دیگر حرکات شما در پشت دیوار ردیابی می کنند یا سرعت آنها بالاتر از سرعت نرمال است، این احتمال وجود دارد که آنها از روش های هک استفاده می کنند.

هک پابجی موبایل جدید
کد تقلب جدید PUBG موبایل

اگر کسی هنگام استفاده از هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون گرفتار شود، چه اتفاقی برای او می افتد؟

ممکن است استفاده از هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون بازی را راحت تر می کند، اما در عین حال همیشه در معرض خطر ممنوعیت حساب خود هستید. اگر کسی در هر بازی آنلاین از هک یا تقلب استفاده کند، بلافاصله ممنوع می شوید. شرکت PUBG همچنین دارای یک سیستم ضد تقلب است که در آن از نزدیک مراقب افراد مشکوک است. در PUBG بازیکنان که  از تقلب و هک استفاده کرده اند، توسط سازندگان تا ده سال می تواند از بازی محروم شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS4 در سال 2021

طبق گزارش PUBG، تقریبا 13 میلیون اکانت از اکتبر 2018 بن شده اند. بیشتر اکانت های بن شده از هک رادار استفاده کرده بودند. تعداد بسیار زیادی از بازیکنان حرفه ای PUBG در دو سال گذشته ممنوع شده اند. بیشتر بازیکنان از هک های رادار استفاده می کردند. گیمرهای مشهوری که از این بازی منع شده اند در لیست زیر آمده است:

  • TEXQS
  • Sezk0
  • Swalker
  • Exko
  • Iamcaa
  • THZ
  • Avalon
  • LiammmTV
  • Smitty
  • Tefl0ntv
  • S1D
  • DevowR
  • PAPAYA
  • Cuhris
  • Cabecao
  • Zuppaa
  • Steph

هشدارهایی برای هکرها : هک پابجی موبایل برای آیفون

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون ؛ جدیدترین کدهای تقلب PUBG Mobile
هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون

توسعه دهندگان PUBG قبلا به صراحت گفته اند که هر کسی که در بازی PUBG هر نوع تغییری ایجاد کند، تحمل نخواهند کرد و همه نوع هکرها و کلاهبرداران از بازی منع می کند. درحقیقت بیش از 100 دستگیری در در رابطه با هک شدن PUBG انجام شده است. بنابراین، مراقب باشید و ایمن بازی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

نتیجه گیری

بسیاری گیمرهای پابجی از دیدن دیگرانی که به راحتی به شکل های عجیبی آنها را می کشند، عصبانی هستند، بسیاری از آنها نیز به این صرافت افتادند که چرا نباید خود آنها از این هک ها و ترفندها استفاده کنند، به همین جهت در این مقاله تلاش کردیم هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم تا شما نیز بتوانید راحت تر بازی کرده و سریع کشته نشوید.

البته همانطورکه در مقاله هم ذکر شد در صورت استفاده از هک و یا مود امکان بن شدن اکانت شما نیز وجود دارد، امیدواریم که این مقاله توانسته در این راه به شما یاری رسانده باشد، اگر نکته یا ترفندی را ذکر نکرده ایم، خوشحال می شویم آن را با در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: delhitrainingcourses

نظر شما درباره هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر