;
coinex

فیلم The Flash 2022 ؛ تاریخ اکران، تریلر و بازیگران فلش

بی شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های کامیک دی سی، فیلم The Flash 2022 است. در ادامه به جزئیات این فیلم از جمله تاریخ اکران و داستان آن می‌پردازیم.

اگر از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی هستید، مطمئنا با شخصیت فلش آشنایی دارید و احتمالا در این مدت شنیده‌اید که کمپانی برادران وارنر با همکاری دی سی فیلم قصد دارد بر اساس این شخصیت یک فیلم مستقل بسازد. این فیلم دوازدهمین فیلم در جهان گسترده DC (DCEU) در نظر گرفته شده است.

توسعه فیلمی بر اساس کاراکتر فلش از سال 2004 آغاز شد و از آن زمان نویسندگان و کارگردانان زیادی برای این پروژه اضافه یا از آن جدا شده‌اند. اما به نظر می‌رسد پس از گذشت چندین سال، این فیلم در حال جمع و جور کردن خودش است و در حال آماده سازی برای اکران در سال 2022 است.

فیلم The Flash 2022

طرفداران کامیک‌های دی سی مدت زیادی است که منتظر فیلم مستقل فلش هستند. کمپانی برادران وارنر در سال 2014 اعلام کرد که برنامه دارد ازرا میلر (Ezra Miller) را به اسکارلت اسپیدستر (Scarlet Speedster) تبدیل کند و او شانس این را داشت که قسمتی از فیلم جوخه خودکشی (Suicide Squad) دیوید آیر (David Ayer) و فیلم بتمن در برابر سوپرمن : طلوع عدالت زک اسنایدر (Batman v Superman: Dawn of Justice) باشد.

ولی برنامه ساخت فیلم سولوی این شخصیت کامیک به دلیل تغییرات مکرر در سازندگان و عوامل پشت صحنه، چندین مرتبه عوض شده است. به نظر می‌رسد خود بری آلن خط زمان را بهم می‌ریزد ولی بالاخره ساخت آن روی غلتک افتاده است. در ادامه به جزئیات بیشتر می‌پردازیم.

فیلم فلش بر اساس محبوب‌ترین قهرمان دی سی ساخته شده و یکی از موردانتظارترین پروژه‌های کمیک DC محسوب می‌شود. اما دقیقا باید چه انتظاری از آن داشته باشیم و تاریخ اکران فیلم فلش 2022 چه زمانی است؟ سازندگان آن چه کسانی هستند و در این فیلم کمیک باید منتظر ایفای نقش چه بازیگرانی باشیم و از همه مهم‌تر داستان فیلم فلش 2022 چه چیزی را روایت می‌کند؟

تاریخ اکران فیلم فلش 2022 چه زمانی است؟

فیلم The Flash 2022
تاریخ پخش The Flash 2022

کمپانی برادران وارنر رسماً اعلام کرده است که The Flash با ممنوعیت هرگونه تأخیر قابل توجه، از 4 نوامبر 2022 وارد سینماها خواهد شد. بنابراین با توجه به تاریخ اکران فیلم فلش 2022 ، کمتر از دو سال دیگر این فیلم در دسترس طرفداران آن قرار می‌گیرد.

فیلم فلش یکی از 7 اقتباس کمیک لایو اکشنی است که تا آخر سال 2022 بین انیمیشن دی سی Super Pets و فیلم آکوامن 2 با بازی جیسون موموآ پخش می‌شود. یکی از دلایل تاخیر تاریخ پخش The Flash 2022 این است که ارزا میلر، بازیگر نقش اصلی این فیلم قرارداد بسته است تا در سومین فیلم جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beast) ایفای نقش کند و فیلمبرداری این فیلم از اکتبر 2020 آغاز و تاریخ اکران آن در نوامبر 2021 است.

البته طبق آخرین خبرهای سینما، مراحل ساخت و تولید فیلم فلش به طور رسمی شروع شده است و مراحل تولید فیلم فلش در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، انجام خواهد شد. بنابراین امید است طبق گفته این کمپانی تاریخ پخش The Flash 2022 به تعویق نیفتد.

تریلر فیلم فلش 2022 منتشر شده است؟

فیلم The Flash 2022

همانطور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید، با توجه با تاریخ پخش The Flash 2022 که برای بیش از یک سال دیگر تعیین شده، هنوز هیچ تریلری برای این فیلم منتشر نشده است. اما در رویداد DC Fandome که در آگوست 2020 برگزار شد، این فیلم اطلاعات اندکی برای تسلی خاطر در اختیار ما قرار داده است که این اطلاعات شامل لباس جدید این سوپر استار در سولوی فلش و همینطور یک همبازی مهم است که در ادامه وی را به شما معرفی می‌کنیم.

البته کارگردان این فیلم اخیرا یک تیزر بسیار کوتاه در پیج خصوصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است و اعلام کرده فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی آغاز شده است. در این تریلر فیلم The Flash 2022 هیچ تصویری از بازیگران و یا محتوای فیلم ندارد و تنها از لوگوی فیلم The Flash 2022 رونمایی شده است.

 شما می توانید این تریلر فیلم The Flash 2022

را در یوتیوب از اینجا تماشا کنید.

کارگردان فیلم The Flash 2022 چه کسی است؟

فیلم The Flash 2022
کارگردان فیلم فلش 2022

در سال 2015، ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith)، نویسنده آثار غرور و تعصب و زامبی ها (Pride and Prejudice and Zombies)، آبراهام لینکلن (Abraham Lincoln) و شکارچی خون آشام (Vampire Hunter) برای کارگردانی فیلم فلش 2022 انتخاب شد.

اما، در سال 2016 برادران وارنر وی را برکنار کردند و هردو دلیل آن را اختلافات خلاقانه عنوان کردند. سرانجام کارگردان ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) که قبلا فیلم Dope را کارگردانی کرده است برای این کار انتخاب شد. اما او نیز در اواخر اکتبر 2016 از این سمت خارج شد.

پس از مدت کوتاهی در بلاتکلیفی، پروژه در سال 2018 دوباره احیا شد، زمانی که جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) و جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) که پیش از این فیلمنامه فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را نوشته بودند، وارد عمل شدند تا هم هدایت فیلم را برعهده بگیرند و هم فیلمنامه را توسعه دهند. اما آنها نیز با ارزا میلر به مشکل برخوردند و در نهایت پروژه را ترک کردند.

در نهایت اندی موشیاتی (Andy Muschietti) دست به کار شد و کارگردانی این پروژه را قبول کرد و او همچنان به عنوان کارگردان فیلم The Flash 2022 باقی مانده است (بزنید به تخته!). وی در رویداد مجازی دی سی فندوم حضور داشت و به نظر می‌رسد در حال توسعه و پیش بردن فیلم به خط آخر است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هندی 2021

نویسنده فیلم The Flash 2022 چه کسی است؟

فیلم The Flash 2022
نویسنده فیلم فلش 2022

درست همانند انتخاب کارگردان، برادران وارنر برای انتخاب نویسنده نیز راه طولانی را طی کردند. سالها پیش مجموعه تلویزیونی Flash CW و خالقین Arrowverse ، گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) نسخه‌ای از فیلم فلش را نوشتند، اما اوضاع در پشت صحنه تغییر کرد و استودیو تصمیم گرفت کار را با فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) پیش ببرد و در نهایت قرار بود ست گراهام اسمیت آن را به فیلمنامه تبدیل کند.

پس از اینکه اسمیت پروژه را ترک کرد، در سال 2017، جوبی هارولد (Joby Harold) که شوالیه‌های میزگرد: شاه آرتور (King Arthur: Legend of the Sword) را نوشته است، قرارداد بازنویسی فیلمنامه فلش 2022 را امضا کرد. اما وی نیز در این پروژه دوام نیاورد و نویسندگان دیگری استخدام شدند.

پس از اینکه آنها هم با ارزا میلر برای نوشتن فیلمنامه به توافق نرسیدند، زمانی که اندی موشیاتی به عنوان کارگردان انتخاب شد، کریستینا هادسون (Christina Hodson)، نویسنده فیلم Bumblebee و فیلم Birds of Prey این نقش را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 1400

داستان فیلم فلش 2022 درباره چیست؟

فیلم The Flash 2022

در نمایشگاه طنز Comedy San Diego 2017، کمیک‌های DC اعلام کردند که فیلم Flash از داستان «Flashpoint» پیروی می‌کند. فلشپوینت رویدادی است که در سال ۲۰۱۱ خلق شده است. طبق منابع اصلی، شخصیت بری (Barry) تصمیم می‌گیرد که در طول زمان سفر کند تا جلوی قتل مادرش را بگیرد و در حالی که وی موفق می‌شود، اثر پروانه‌ای یا همان تئوری هرج و مرج در آینده به طور کامل تغییر می‌کند. (برای مثال، بروس وین در کوچه پشت سالن سینما کشته می‌شود و این منجر به بتمن شدن توماس وین می‌شود؛ در حالی که مارتا وین دیوانه می‌شود و شخصیت جوکر شکل می‌گیرد.)

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره داستان فیلم فلش 2022 وجود ندارد و ما نمی‌دانیم این فیلم چه تفاوت‌هایی با نسخه‌‌های دیگر دارد یا در این سفر درگیر چه شوخی‌ها و چه داستان‌های احمقانه‌ای خواهیم شد اما حداقل می‌دانیم که این پروژه نقش بزرگی در شوالیه تاریکی (Dark Knight) خواهد داشت و البته نه فقط شوالیه تاریکی!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های موزیکال

بازیگران فیلم فلش 2022 چه کسانی هستند؟

فیلم The Flash 2022

با اینکه هنوز تیم بازیگران فیلم فلش 2022 کامل نشده است، اما در حال حاضر این پروژه شخصیت‌ها و بازیگران جذابی را درگیر کرده است. برخی از آنها چهره‌هایی هستند که قبلاً در DC Extended Universe دیده ایم، برخی از آنها برای اولین بار معرفی می‌شوند و برخی دیگر افرادی غیرقابل پیش بینی هستند. بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم!

اولین بازیگر معرفی شده این فیلم، ارزا میلر در نقش بری آلن است. وی علیرغم تمام کارگردان و فیلمنامه نویسانی که آمدند و رفتند، از اول جای پای محکمی در این پروژه سولو فلش داشته است و به نظر می‌رسد کم کم صبر و حوصله‌اش به ثمر می‌نشیند. در واقع فیلم فلش 2022 مخاطبان را به پای تماشای زندگی و دنیای بری الن می‌نشاند و اینکه چطور در داستان فلشپوینت در طول زمان سفر می‌کند.

فیلم The Flash 2022
بازیگران فیلم The Flash

کرسی کلمونس قرار است نقش آیریس وست، کاراکتری که علاقه زیادی به بری الن دارد و گزارشگر Central City Picture News است را بازی کند. این کاراکتر قرار بود برای بار اول در لیگ عدالت زک اسنایدر حضور داشته باشد ولی نقش او کاملا از این فیلم حذف شد.

ران لیوینگستون نیز در نقش هنری آلن، پدر بری، در فیلم سینمایی فلش 2022 حضور خواهد داشت. این کاراکتر در حال حاضر در زندان است چرا که زمانیکه بری بچه بود، او اشتباها به قتل همسرش نورا محکوم و مجازات شد. بری بزرگ شد و به امید تبرئه پدرش، در ایستگاه تحقیقات پلیس مشغول به کار شد.

در فیلم لیگ عدالت این نقش را بیلی کروداپ (Billy Crudup) بازی کرده بود ولی وی به دلیل تداخل با برنامه نتوانست در فیلم The Flash 2022 حضور داشته باشد. از این رو، ران لیوینگستون برای این نقش انتخاب شد.

فیلم The Flash 2022
بازیگران فیلم The Flash 2022

ماریبل وردو نیز در این سینمایی نقش نورا آلن را بازی خواهد کرد چرا که با توجه به خط داستانی فلشپوینت، DC Extended Universe مجبور شد بازیگری را برای بازی در نقش مادر بری انتخاب کند و آنها Maribel Verdú را انتخاب کردند که کارنامه بازیگری عالی‌ای دارد.

مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین یا همان بتمن در این فیلم حضور دارند. کسانی که فیلم لیگ عدالت را دیده‌اند، متوجه یک نوع پیوند خاص بین بتمن و فلش شده‌‌اند و به نظر می‌رسد در این سولوی فلش، رابطه آنها نیز بهتر شود.

فیلم The Flash 2022
بازیگران فیلم The Flash 2022

علاوه بر بازیگرانی که در بالا به آنها اشاره شد، ساشا کال در نقش سوپرگرل، ایان لو در نقش کودکی بری آلن و رودی منکوزو نیز جزو بازیگران فیلم فلش 2022 معرفی و تائید شده‌اند

بازیگران فیلم The Flash 2022 در یک نگاه

  • ارزا میلر (Ezra Miller) در نقش بری الن (Barry Allen)
  • کرسی کلمونس (Kiersey Clemons) در نقش آیریس وست (Iris West)
  • ران لیوینگستون (Ron Livingston) در نقش هنری آلن (Henry Allen)
  • ماریبل وردو (‌Maribel Verdú) در نقش نورا آلن (Nora Allen)
  • مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) هر دو در نقش بروس وین (بتمن)
  • ساشا کال (Sasha Calle) در نقش سوپرگرل
  • ایان لو در نقش کودکی بری آلن
  • رودی منکوزو (Rudy Mancuso)

حال که اطلاعات این فیلم ابرقهرمانی به پایان رسید، می‌بایست تا زمان اکران آن صبر کنیم و ببینیم این تیم بازیگران و تیم سازنده چه چیزی ارائه می‌دهند. البته به طرفداران این ژانر پیشنهاد می‌کنیم لیست بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 را از دست ندهند!

همینطور شما می‌توانید جستارهای بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 را نیز در راستای انتخاب بهترین فیلم های 2021 مطالعه فرمایید.

فراتر از آن جستارهای بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021، بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 نیز می‌تواند به طرفداران فیلم و سریال در انتخاب برترین‌ها یاری کند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم این گفتارها را نیز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cinemablend

نظر شما در خصوص فیلم The Flash 2022 چیست؟ به نظر شما این فیلم پس از گذشت این سال‌ها و بارها تعویض کارگردان و نویسنده، چه امتیازی بین افراد کسب خواهد کرد؟  نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    توماس گرانت گاستین بهترین بازیگر برای فلش هستش و کاملا تو نقش خوب قرار گرفته . میلر مناسب این نقش نیست . دیسی یه بار بت ومن را عوض کرد. همین باعث شد من اصلا میلی به تماشای فصلهای دیگش نداشته باشم . الان هم شخصیت جذاب توماس را کنار گذاشته و میلر را به عنوان بازیگر فلش انتخاب کرده .بنظر من اصلا کار خوب و حرفه ای نیست . کلا با اون همه توانایی دیسی که داره، ولی اصلا حواسش به بینندهای سریالها نیست .وقتی یه بازیگر با مخاطبینش ارتباط خوبی برقرار میکنه اصلا درست نیست جایگزینش را کس دیگه بزارن

    پاسخ