;
coinex

گوگل پیکسل بادز A چیست (Pixel Buds A) و چگونه کار می کند؟

همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری Google I/O 2021 و البته به لطف اکانت توییتری اندرویدِ گوگل، مشخص شده که گوگل پیکسل بادز A چیست . با ما باشید.

معمولا و هر زمان که یک کنفرانس مهم در مورد هر یک از غول های فناوری پیش رو باشد، بازار شایعات و گمانه زنی ها درباره جدیدترین محصولات تکنولوژی نیز بسیار داغ می شود. در واقع در سال جدید این را به خوبی دریافتیم.

از مدت ها پیش از عرضه رسمی خانواده جدید سری اس سامسونگ بود که اخبار دقیقی درباره این محصولات به بیرون درز کرده بود. همین امر را درباره محصولات شیائومی و حتی اپل نیز شاهد بودیم و این روزها افشاگران، حسابی جا پای خود را در بازار تکنولوژی و اخبار آن محکم کرده اند.

حالا اما نوبت به یکی از مهمترین شرکت های دنیای فناوری یعنی گوگل با Google I/O 2021 رسیده است و به نظر این کمپانی در تدارک برگزاری یک مراسم همه چیز تمام با محصولاتی شگت انگیز است. علاوه بر احتمال عرضه اندروید 12 در این مراسم و همچنین سری جدیدی از گوشی های پیکسل، آن چیزی که اخیرا جلب توجه کرده مربوط به جدیدترین هدفون بی سیم گوگل با نام پیکسل بادز سری A است. اما علت جلب توجه گوگل پیکسل بادز A چیست ؟ در واقع به لطف اکانت توییتری اندروید که متعلق به شرکت گوگل است، ما حالا متوجه شده این که مشخصات جدیدترین هدفون بلوتوثی گوگل یعنی گوگل پیکسل بادز A چیست . در بررسی این موضوع تکراتو را همراهی کنید.

گوگل پیکسل بادز A چیست (Pixel Buds A) و چگونه کار می کند؟

در حال حاضر و با وجود رونمایی از شماری از مهمترین محصولات دنیای تکنولوژی نظیر بهترین گوشی های 2021 و یا بهترین لپ تاپ های 2021 ، ما همچنان انتظار آشنایی با تعدادی از بهترین هدفون های 2021 را می کشیم. در حال حاضر خوشبختانه و به لطف شبکه اجتماعی توییتر از مشخصات فنی گوگل پیکسل بادز جدید اطلاعاتی داریم.

گوگل پیکسل بادز A چیست (Pixel Buds A) و چگونه کار می کند؟

گوگل در سالیان اخیر و به موازات توسعه پلتفرم ها و نرم افزارهای گوناگون، تلاش و توجه خاصی را مبذول بخش سخت افزاری تولیدات خود داشته است و ما نمود این موضوع را در آخرین پیکسل ارائه شده به خوبی حس کردیم. به علاوه آنچه از قابلیت های اندروید 12 به دست مان رسیده، حکایت از پیشرفت های جالب توجهی در این سیستم عامل محبوب دارد. اما اخبار جدید مربوط به گوگل پیکسل بادز A چیست ؟

همانطور که می دانید، این روزها ایربادزها یا هدفون های بلوتوثی بی سیم، از محبوبترین انواع محصلات تکنولوژی با کاربرد زیاد، در انواع و قیمت های گوناگون هستند. اگر بحث سامسونگ و شیائومی را کنار بگذاریم، رقابت در این حوزه هم سرسختانه پیگیری می شود. حالا گوگل هم قصد ورود جدی به این عرصه را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

از گوگل Pixel Buds A چه می دانیم؟

گوگل پیکسل بادز A چیست (Pixel Buds A) و چگونه کار می کند؟

اخیرا در ایمیلی تبلیغاتی یک جفت پیکسل بادز جدید توسط گوگل به نمایش درآمده است که هنوز نه در دسترس است و نه حتی رسما معرفی شده است. همین ایمیل سبب شده تا بسیاری باور کنند که گوگل به زودی یک جفت ایربادز وایرلس جدید دیگر را در لاین آپ معرفی محصولات خود در دستور کار دارد. اما گوگل پیکسل بادز A چیست ؟ شاید با یک گزینه ارزان قیمت که قرار است مشتریان بیشتری را نسبت به پیکسل بادز فعلی به خود جلب می کند طرف باشیم.

با توجه به اینکه سامسونگ از حرف A برای گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت تر خود استفاده می کند، به نظر می رسد استفاده از این حرف در مورد محصول جدید تقویت کننده این گمانه باشد که در اینجا نیز با یک محصول اقتصادی طرفیم.

همه دوستداران دنیای فناوری این را به خوبی می دانند که گوگل در حفظ اسرار خود مهارت چندانی ندارد. اخیرا حساب توییتری اندروید که متعلق به گوگل است تصادفا تصویری تبلیغاتی و واضح از گوگل پیکسل بادز سری A منتشر کرده است.

این توییت تنها پس از 10 دقیقه حذف شد، اما افراد پیگیر تکنولوژی و خبرگزاری ها در همین 10 دقیقه هم نهایت استفاده را از لطف این حساب توییتری بردند! به لطف اسکرین شات ها متوجه شدیم که در این پست به کیفیت صدای خوب و اتصال سریع بلوتوث اشاره شده بود. انتظارات به ما می گوید که این گجت هوشمند جدید توسط گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان که در آینده نزدیک برگزار می شود، ارائه خواهد شد. اما مشخصات گوگل پیکسل بادز A چیست ؟

بیشتر بخوانید:

بهترین هارد اکسترنال 2021

بهترین دوربین های عکاسی 2021

مشخصات گوگل پیکسل بادز A چیست ؟

این توییت علاوه بر این ها اطلاعات دیگری نیز از پیکسل بادز ای به ما ارائه می دهد. این محصول بنابر آنچه در این تصویر دیده می شود رنگ سفید متمایل به خاکستری دارد. البته انتظار می رود رنگ بندی این محصول مشابه با پیکسل بادز قبلی باشد.

این توییت همچنین به اتصال گوشی های گوگل پیکسل به این محصول با قابلیت Fast Pair به روز شده اشاره داشت که سال که سال گذشته پیشرفت های زیادی داشته و در بهترین هدفون های بی سیم ارائه می شود. حال انتظار می رود پیشرفت های چشمگیری در این قابلیت برای سال 2021 شاهد باشیم.

گوگل پیکسل بادز A چیست (Pixel Buds A) و چگونه کار می کند؟

اطلاعات درج شده در این توییت، منحصر به صدای با کیفیت و پشتیبانی از دستگاه هایی که حداقل دارای Android 6.0 Marshmallow هستند، می باشد.

اطلاعات قبلی ما درباره گوگل Pixel Buds A ، هدفون جدید را در رنگ سبز نشان می داد و حالا به نظر می رسد هدفون های سری A گوگل به عنوان محصولات اقتصادی گوگل در این رسته ارائه خواهند شد. در حال حاضر برخی اخبار بر ارائه این محصول در کنار گوگل پیکسل 5A تاکید دارد. مراسم توسعه دهندگان گوگل یا گوگل I/O 2021 از 28 اردیبهشت 1400 آغاز شود و این محصول نیز رسما عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوگل پیکسل بادز A چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر