;
coinex

فصل دوم Shadow and Bone ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم Shadow and Bone به گفته نتفلیکس ساخته خواهد شد، در این نوشتار درباره تاریخ پخش، بازیگران و داستان فصل دوم این سریال صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

معمولا بهترین مجموعه های فانتزی آنهایی هستند که قادرند با استفاده از هیولاها، سرزمین ها و زبانهای منحصر به فردی جهانی جدیدی را کشف و برای طرفداران بیافرینند. سریال فانتزی سایه و استخوان اینکار را دقیقا با بازآفرینی دنیایی به نام راوکا کشوری خیالی که در آن پر از عناصر ماورا طبیعی و هیولایی به نام شادو فولد است، انجام می دهد. ما در فصل نخست متوجه شدیم که آلینا استارکوف متوجه می شود دارای قدرت نادری برای احضار نور خورشید دارد که می تواند هیولاهای فولد را نابود سازد و افراد بی شماری را نجات دهند.

بسیاری این سریال را با مجموعه گیم آف ترونز مقایسه کردند و این نکته را ذکر نمودند که این مجموعه دقیقا مانند گات دارای ابعاد گوناگونی است که آن را برای چند فصل مناسب می سازد. فصل اول Shadow and Bone براساس اولین کتاب در سه گانه باردوگو به همین نام ساخته شده بود. این سریال با یک میلیارد ساعت پخش استریم فقط در فاصله 26 آوریل تا 2 مه موفقیتی خارق العاده بدست آورد. به همین جهت نتفلیکس در روز 7 ماه ژوئن خبر از ساخت فصل دوم Shadow and Bone داد. در این نوشتار ما درباره تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone و دیگر جزئیات پیرامون سریال صحبت خواهیم کرد.

فصل دوم Shadow and Bone

همانطور که کمی پیش‌تر گفتیم، سریال‌های فانتزی طرفداران زیادی بین مردم دارند و توانسته‌اند مخاطبان گسترده‌ای را جذب کنند. یکی از سریال‌های موفق این ژانر، سریال جدید نتفلیکس سایه و استخوان است که می‌توان آن را در زمره بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 قرار داد. این مجموعه به حدی محبوب شده که برخی آن را با سریال گیم اف ترونز مقایسه می‌کنند و البته شبکه نتفلیکس نیز پس از استقبال مردم، طرفداران این مجموعه را بیش از این منتظر نگذاشت و برای ساخت فصل دوم این سریال چراغ سبز نشان داد.

خبر ساخت فصل 2 سریال سایه و استخوان در روز 7 ماه ژوئن توسط نتفلکیس اعلام شد. باردوگو نویسنده کتابی که این سریال از روی آن اقتباس کرده است، درباره فصل دوم Shadow and Bone گفت:

من نزدیک به ده سال است که در Grishaverse می نویسم، به همین جهت بسیار برای ادامه این ماجراجویی هیجان زده هستم.

از این رو، در ادامه به جزئیات جدید منتشر شده از فصل دوم این سریال خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

 

فصل 2 سریال سایه و استخوان چه زمانی پخش خواهد شد؟

فصل دوم Shadow and Bone

متاسفانه باید بگوییم که انتظار برای فصل 2 سریال سایه و استخوان بسیار طولانی خواهد بود. اولین فصل این سریال که تولید آن بسیار سنگین بود در بوداپست، مجارستان و اطراف آن فیلمبرداری شد. اگرچه تاریخ دقیق درباره تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone اعلام نشده است، اما فاصله 18 ماهه بین فصل ها در دیگر مجموعه های مشابه نتفلیکس مانند ویچر و آمبرلا آکادمی می تواند برای این سریال نیز صادق باشد. به همین جهت احتمالا تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

فصل دوم Shadow and Bone درباره چه خواهد بود؟

(در این بخش درباره جزئیات سریال صحبت می شود، بنابراین اگر سریال را ندیده اید ممکن است، بخشی از داستان اسپویل شود.)

فصل اول سریال با فرار قهرمانان داستان آلینا، مال، کاز، اینج، جسپر و زویا از فولد پایان می‌یابد و همچنین ما متوجه می شویم که احتمالا ژنرال شیطانی کریگام مرده است. پس از آن دو گروه از هم جدا می شوند. کاز، اینج و جسپر به کتردم رفتند تا با دشمنانی که می خواهند آنها را بخاطر ناکامی در احضار نور خورشید بکشند، مقابله نمایند. آینا و مال به یک سرزمین دوردست می روند، تا از دید افرادی که دنبال آنها هستند، پنهان بمانند. آنها قصد دارند متحدان جدیدی پیدا کرده و آلینا قدرت خود را به بقیه نیز آموزش دهد تا زمانی که به اندازه کافی قدرتمند شوند تا فولد را نابود سازند. او همچنین اگر ژنرال کیریگان نمرده باشد، باید با او نیز مبارزه نماید.

فصل دوم Shadow and Bone

فصل اول سریال اقتباسی وفادارانه از اولین سه گانه باردوگو بود، به همین جهت نیز احتمالا فصل دوم Shadow and Bone نیز داستان های کتاب دوم (Siege and Storm) را پوشش می دهد. در توضیحات کتاب دوم آمده است که دارلینگل بیش از هر زمان دیگری مصمم است که داشتن قدرتی همپای آلینا را ادعا کند و از آن برای تصاحب تخت راوکان استفاده نماید.

آلینا از یک شخص مرموز و مشهور کمک می گیرد و قصد دارد ارتش گریشا را رهبری کند، اما همانطور که اوضاع پیش می رود، او در بازی مرگبار دارکلینگ افتاده و از انسانیت خود فاصله می گیرد. آلینا برای نجات کشورش باید بین قدرت و عشق یکی را انتخاب کند. هیچ پیروزی بدون فداکاری حاصل نمی شود و اوست که فقط می تواند با طوفان روبرو شود.

ممکن است برخی از مسائل را درباره فصل دوم Shadow and Bone از این توضیحات حدس بزنیم، اما باید برای دانستن جزئیات کامل تا تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone انتظار بکشیم. همچنین هایزرر در مصاحبه ای با اینسایدر به تردید هواداران درباره اینکه دارکلینگ معروف به ژنرال کریگان، در فصل دوم دشمن مقتدرتر خواهد بود یا نه گفت:

دارکلینگ دارای متحدانی خواهد شد که در کتاب از آنها به عنوان نیچویا یاد می شود، آنها حریف سطح بالاتر برای آلینا و هر کسی هستند که در مقابل کریگان قرار می گیرند.

اما در اینباره بن بارنز بازیگر نقش دارکلینگ به کولایدر گفت:

فصل دوم Shadow and Bone روندی متفاوت از کتاب ها خواهد داشت، من با دقت کتاب ها را خوانده ام، اما فکر می کنم که فصل دوم سریال از روند کتاب فاصله بگیرد، با این حال، این نکته واضح است که دارکلینگ در فصل دوم بسیار قدرتمندتر است، او در این فصل دارای قدرت کنترل آتشفشانی است که می تواند به خواست خود آن را احضار و ارسال نماید، بدون اینکه حتی از دستان خود برای استفاده از جادو استفاده کند.

 

فصل دوم Shadow and Bone

هایزرر همچنین فاش کرد که شخصیت جدید از کتاب ها به نام وایلان وارد صحنه خواهد شد:

وایلان دارای قدرت های خارق العاده ای است که حتما از دیدن آنها شگفت زده خواهید شد، همچنین باید گفت که فصل دوم کمی بیشتر در منطقه کتردام تمرکز خواهد کرد.

هایزر همچنین به ورایتی گفت که در فصل جدید مسیر کراوز و الینا باه م تلاقی خواهد کرد و لحظاتی که این دو مجموعه در هم ادغام می شوند، بسیار سرگرم کننده خواهد بود. وی در ادامه به این موضوع اشاره داشته که ایده های مختلفی درباره این چگونه می توان این دو شخصیت را به صورت ارگانیک بهم وصل کرد، دارد. به علاوه، هایزر در ادامه گفته است:

ما معتقدیم اینکار بدون اینکه اختلالی در داستان های آنها ایجاد کند نیز امکان پذیر است. همچنین درباره عاشقانه مال و آلینا باید بگویم قطعا لحظاتی وجود خواهد داشت که شما از آن لذت خواهید برد، من می توانم درباره بوسه های زیادی که این دو نفر در آینده خواهند داشت، تضمین نمایم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

آیا اسپین آف از مجموعه سیکس اف کراوز وجود خواهد داشت؟

فصل دوم Shadow and Bone

فصل دوم Shadow and Bone تنها سه گانه کتاب های لی باردوگو را پوشش نخواهد داد. این سریال همچنین برخی از داستان های دوئولوژی بارادوگو به نام سیکس اف کراوز را نیز دنبال خواهد کرد. سیکس آف کراوز گروهی از جنایتکاران زیرزمینی از همان جهان سه گانه هستند. از شخصیت های مهم سیکس آف کراوز می توانیم به کاز برکر، اینج خوفا، یسپر فهی، نینان زنیک و ماتیاس هلوار اشاره کنیم که از شخصیت های برجسته مجموعه نتفلیکس هستند.

اعلام این موضوع که فصل دوم Shadow and Bone سریال سیکس آف کراوز را پوشش می دهد، برخی از طرفداران این سریال را متعجب کرد چراکه داستان های این سریال پس از پایان سه گانه سایه و استخوان رخ می دهد. به همین جهت برای گنجاندن شخصیت ها، باردوگو و کارگردان اصلی هایزرر داستان های پیش درآمد جدیدی را برای کاز، اینج، و یسپر نوشتند و آنها را در خط داستانی سایه و استخوان جای دادند. باردوگو در این باره گفت:

اریک و تیم نویسندگان ما چیزهای کاملا جدیدی ساخته اند که هنوز به نوعی به شخصیت ها، تم اصلی داستان وفادار است.

هایزرر در مصاحبه ای بر روی رویکرد خود بر اهمیت دادن یکسان این مجموعه به هم تاکید کرد و گفت:

من هر دو مجموعه را به دلایل مختلفی دوست دارم. شخصیت این دو داستان در یک جهان زندگی می کنند. من فکر می کنم اگر فقط یک کار را انجام دهد، مخاطب خود را کوچکتر می کنید. بنابراین اگر بشود هر دو را باهم پیش برد، عالی خواهد شد.

باردوگو نیز که موافق این روش است در این باره به گاردین گفت:

این باعث می شود جهان احساس بزرگتری بیشتری را القا کند. این مقدمه بسیار مناسب تری برای جهانی است که من اکنون یک دهه روی آن کار کرده ام. من به این سریال افتخار می کنم و از همه عشق و توجهی که به آن شده است، سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بازیگران و عوامل فیلم درباره فصل دوم Shadow and Bone چه گفته‌اند؟

فصل دوم Shadow and Bone

در طول و پس از پایان فصل 1 بازیگران و عوامل فیلم هیجان خود را برای فصل های آینده و آنچه در انتظار شخصیت های آنها خواهد، ابراز داشتند. باردوگو نویسنده کتاب ها گفته آرزو دارد هر هفت کتاب گریشاور اقتباس شود. او گفت:

من می خواهم کل داستان را ببینم و می دانم که این دیوانگی است. البته فکر نمی کنم این سریال هفت فصل طول بکشد.

آرچی رنوکس بازیگر نقش مال به کولایدر گفت:

من سوالات زیادی دارم، اما بسیاری از جواب ها را درباره شخصیتم نمی‌دانم. واقعیت این است که داستان بسیار باز است و این جهان وجهات گسترده ای دارد که هنوز به نمایش درنیامده است، این مسئله مرا بسیار هیجان زده می کند. بسیاری از روایط شخصیت ها هنوز در مراحل اولیه هستند و هنوز مسائل بسیاری وجود دارد که چیزی از آنها نمی دانیم.

فصل دوم Shadow and Bone

جسی می لی، بازیگر نقش آلینا گفته بی صبرانه منتظر فیلمبرداری صحنه های خاصی از کتاب مثل درگیری های آینده بین آلینا و دارکینگ پس ساخته شدن ارتشهاست. او در مصاحبه ای به ELLE گفته است که از آنجاکه کیریگان سربازان سایه خود را بدست می آورد و پس از آلینا نیز ارتش خود را سازماندهی می‌کند، دوست دارد ببیند صحنه درگیری آنها چگونه خواهد بود.

لی همچنین به داستانی در آینده اشاره کرد که در آن آلینا از مرزوست یا قدرت آفزینش استفاده خواهد کرد. در کتاب ها، استفاده از این عمل جادویی مستلزم فداکاری یک چیز ارزشمند شخصی است. همچنین استفاده از آن ممکن است، نتایج غیرمنتظره و ویرانگری را ایجاد کند.

در مصاحبه ای با هارپر بازار، آمیتا سومن، بازیگر Inej گفت که صحنه اولین ملاقات ایناج و کاز را که در فصل آینده نمایش داده خواهد شد را دوست دارد که ببیند. او گفت:

بیاد دارم که هنگام خواندن سناریو چیز هیجان انگیزی درباره این ملاقات وجود داشت که می‌تواند داستان را دگرگون سازد، بی‌صبرانه منتظر دیدن آن هستم.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

جمع بندی

سریال های فانتزی مانند گیم آف ترونز که در آن جهانی کاملا فانتزی با تمام ابعاد یک جهان واقعی آفریده می شود، معمولا می تواند مخاطبان بسیار گسترده ای را جذب نماید. از پایان این سریال تاکنون هیچکدام از فانتزی ها نتوانسته است، اندازه گات مخاطب به خود جذب کند. اما گویی اکنون سریال جدید شبکه نت فلیکس به نام سایه و استخوان می خواهد این طلسم را شکسته و جا پای آن بگذارد.

پس از پایان فصل اول اقبال عمومی به آن بسیار زیاد بود. این مسئله باعث شد که عوامل نتفلیکس در تاریخ 7 ژوئن اعلام نمایند که فصل دومی نیز از این سریال پخش خواهد گردید. البته همانطور که طول نوشتار نیز توضیح دادیم هنوز تاریخ پخش دقیقی از فصل دوم این سریال وجود ندارد اما می توان پیش بینی کرد که باید حالا حالا انتظار بکشیم و احتمالا این سریال در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 با فصلی جدید خواهد آمد.

این سریال نیز مانند گات از روی سه گانه‌ای به همین نام به نویسندگی باردوگو اقتباس شده است. نویسنده کتاب در طول ساخت فصل اول و به احتمال بسیار قوی در طول فصل دوم نظارت مستقیم خواهد کرد. داستان این سریال در جهانی به نام راوکا رخ می دهد که در آن مملو از عناصر ماورا طبیعی است.

دارکلینگ که درحقیقت دشمن اصلی قهرمان داستان یعنی آلینا است، قصد دارد با استفاده از قدرت هیولاها فولد تمام قدرت را به نفع خود کند. این تنها بخشی از یک جهان بزرگتر است که ما پیشنهاد می کنیم با دیدن آن خود وارد پیچیدگی ها و روابط خاصش شویم.

ما در این نوشتار تلاش کردیم درباره بخشی از جزئیات فصل دوم این سریال و دیگر مسائل پیرامون آن با شما صحبت نماییم، امیدواریم که در این راستا توانسته باشیم شما را بیشتر با این سریال آشنا سازیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:marieclaire

نظر شما درباره فصل دوم Shadow and Bone چیست؟ به نظر شما این سریال فانتزی می‌تواند به محبوبیت سریال گات برسد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر