;
coinex

پخش زنده تیراندازی المپیک توکیو 2020 امروز 9 مرداد 1400

در روز نهم مسابقات المپیک 2020 توکیو 3 نماینده تیراندازی ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. برای پخش زنده تیراندازی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

بعد از برگزاری افتتاحیه المپیک، اولین سورپرایز کاروان ایران، مدال طلای جواد فروغی در تیراندازی بود. رشته ای که کمتر انتظار مدال از آن می رفت. امروز و از ساعت 7 و 30 دقیقه به وقت تهران، سه تیرانداز ایران در رشته 50 متر تفنگ 3 وضعیت به رقابت با حریفان خود می پردازند. فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان نمایندگان ایران در این بخش هستند.

پخش زنده تیراندازی المپیک توکیو 2020 امروز 5 مرداد 1400

تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر یکی از رشته‌های فدراسیون جهانی تیراندازی است که به سه صورت درازکش، نشسته و ایستاده انجام می‌ شود.  این رشته ورزشی در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک با تفنگ خفیف کالیبر ۲۲. (۵٫۶ میلی‌متر) برگزار می‌ شود. اما برای تماشای پخش زنده تیراندازی المپیک توکیو 2020 امروز 9 مرداد 1400 شما راه های مختلفی دارید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پخش زنده تیراندازی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یکی از راه های خوب شما برای تماشای تیراندازی ایران المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت تیراندازان ایرانی و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تیراندازی ایران المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، سرویسی جامع برای استریم زنده ویدیو و فیلم و سریال است که به طور رایگان در اختیار شماست. شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت تیراندازان ایرانی در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تیراندازی ایران المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت ملی پوشان، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده تیراندازی المپیک توکیو 2020 امروز 9 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر