;
coinex

پخش زنده شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]

تیم ملی سابر ایران امروز و از ساعت 6:55 به وقت تهران به مصاف ایتالیا خواهد رفت. برای پخش زنده شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

تیم ملی سابر ایران متشکل از علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد فتوحی و محمد رهبری و به هدایت پیمان فخری، بامداد امروز به وقت تهران به مصاف تیم ملی قدرتمند ایتالیا خواهد رفت.

سابریست‌های اعزامی ایران در بازی‌های المپیک توکیو در بخش انفرادی موفقیت چشمگیری کسب نکردند و با وجود سه پیروزی متوالی در دور نخست، در دور دوم این‌ بازی‌ها ناامیدکننده ظاهر شدند تا نمایندگان ایران در مرحله یک چهارم نهایی وداع تلخی با المپیک توکیو داشته باشند.

پخش زنده شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]

تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش تیمی سابر و با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی بامداد امروز و از ساعت 6:55 رقابت خود را در بخش تیمی شمشیربازی المپیک آغاز می‌ کند. شاگردان فخری در نخستین دیدار خود در بخش تیمی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا می‌ روند.

پخش زنده شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]
ساعت پخش شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020
ملی‌پوشان شمشیربازی در بخش انفرادی موفق به کسب مدال نشدند و حالا شانس خود را در بخش تیمی امتحان خواهند کرد. آخرین تمرین سابریست‌های کشورمان صبح امروز برگزار شد و پیمان فخری نیز رضایت کاملی از آمادگی شاگردانش داشت. اما برای پخش زنده شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده شمشیربازی ایران و ایتالیا المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راهکار ساده و رایگان برای تماشای شمشیربازی ایران و ایتالیا در المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و وب سایت FSL است. وب سایت Free Stream Live یک وب سایت مهم در زمینه پخش زنده و پوشش بین المللی بسیاری از رقابت های ورزشی است که رقابت های المپیک را به طور کامل پوشش می دهد. برای تماشای این رقابت در ساعت پخش شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 از طریق این وب سایت از این لینک استفاده کنید.

تماشای شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن rokkr سرویس جامعی برای استریم فیلم و سریال و پخش زنده است که کاملا رایگان در اختیار شماست. از طریق این اپلیکیشن شما می توانید همه رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای بازی شمشیربازی ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای شمشیربازی ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت ملی پوشان شمشیربازی ایران، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده شمشیربازی ایران و ایتالیا المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر