;
coinex

پخش زنده بسکتبال ایران آمریکا المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]

تیم ملی بسکتبال ایران امروز از ساعت 9:10 باید به مصاف آمریکا برود. برای پخش زنده بسکتبال ایران آمریکا المپیک توکیو 2020 با ما در ادامه همراه باشید.

امروز و از ساعت 9:10 صبح به وقت تهران دو تیم ملی بسکتبال ایران و آمریکا در المپیک 2020 توکیو به مصاف هم خواهند رفت. تیم های ایران و آمریکا در مرحله مقدماتی مسابقات المپیک در یک گروه هستند و حالا در دومین مسابقه خود به مصاف هم می روند.

از حساسیت ها و نکات جالب این دیدار، رقابت دو تیمی است که دولت هایشان سالهاست روابط دیپلماتیک متشنجی باهم داشته اند. تیم ملی ایران پیش از این نیز در سال 2010 مقابل هم قرار گرفته بودند.

پخش زنده بسکتبال ایران آمریکا المپیک توکیو 2020

تیم ایران در ترکیب خود از حامد حدادی، تنها بازیکن ایرانی که سابقه بازی در NBA را دارد بهره مند است. البته ارسلان کاظمی نیز در مسابقات سطح بالای دانشگاهی ایالات متحده برای تیم اورگان داکس تجربه بازی دارد.

همچنین چندین بازیکن آمریکایی نیز در لیگ بسکتبال ایران فعالیت حرفه ای داشته اند. تیم ملی اما در اولین تقابل خود با جمهوری چک، بازی را واگذار کرده است. در سوی دیگر آمریکا نیز اولین بازی خود را به فرانسه باخته است تا دو تیم با باخت پا به این دیدار بگذارند. دیداری که به نظر ملی پوشان شانس کمی برای پیروزی دارند.

پخش زنده بسکتبال ایران آمریکا المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت ملی پوشان بسکتبال با آمریکا از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بسکتبال ایران و آمریکا المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای کار با این سرویس و تماشای جدال ملی پوشان بسکتبال ایران در المپیک با آمریکا از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بسکتبال ایران و آمریکا المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت بسکتبال ایران و امریکا، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بسکتبال ایران و آمریکا المپیک توکیو 2020 امروز 6 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر