;
coinex

پخش زنده والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]

ملی پوشان والیبال بعد از شکست مقابل کانادا، در دیدار چهارم خود به مصاف ایتالیا می روند. برای پخش زنده والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

والیبال ایران که رقابت های المپیک توکیو را خیلی خوب و با بردن لهستان، تیم دوم لیگ ملتهای 2021 آغاز کرد، سطح انتظارات از خود را بسیار بالا برد. پیروزی 3 بر 0 و راحت ملی پوشان در دیدار دوم نیز، کاری کرد که بسیاری از شانس کسب مدال برای والیبال ایران در المپیک بگویند و ماجراهای افتتاحیه المپیک را به فراموشی بسپارند!

اما غافلگیری همواره در کمین نشسته و الحق که غافلگیری اینبار ضربه سختی به ما زد. شکست 3 بر 0 مقابل کانادا را کمتر کسی متصور بود، آن هم با شرایط خوب تیم ملی و با توجه به اینکه همین کانادا دو بازی اول خود را به ترتیب به ایتالیا و ژاپن واگذار کرده بود. اما هرچه باشد، ملی پوشان در بازی مقابل کانادا مثل همیشه نبودند، موضوعی که آلکنو نیز به طور تلویحی به آن اشاره کرد.

حال معادلات گروه ایران بسیار پیچیده شده است. گرچه شانس صعود همچنان وجود دارد، ولی ایران به هر طریقی باید ایتالیا را ببرد. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 ما را همراهی کنید.

پخش زنده والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020

ایتالیا در دیدار قبلی خود ژاپن را 3 بر 1 شکست داده است. تیم ملی والیبال ایتالیا همواره برای والیبال ایران رقیب سختی بوده است، گرچه ایران در محاف ورزشی ایتالیا، به گربه سیاه والیبال این کشور معروف است که در شرایط بسیار دشوار نیز توانسته این تیم را شکست. دهد.

در حال حاضر و در گروه یک رقابت ها، علاوه بر ایران، سه تیم لهستان، ژاپن و ایتالیا نیز 2 پیروزی در کار دارند. ایران حالا بعد از لهستان و ژاپن در رده سوم گروه است. رقابت های این هفته از این جهت حساس است که ایتالیا موقعیت سومی ایران را شدیدا تهدید می کند، به علاوه کانادا بعید است مقابل ونزوئلا مشکل خاصی داشته باشد و این یعنی با یک باخت ایران می تواند تا رده پنجمی سقوط کند و در هفته آخر به هر طریقی ژاپن را ببرد و البته منتظر باخت کانادا باشد.

پخش زنده والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]
ساعت پخش والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]
اما در صورتی که ایران ایتالیا را شکست دهد با توجه به صعود 4 تیم از هر گروه، صعود شاگردان آلکنو قطعی خواهد بود. اما با توجه به تیم های قدری که در گروه دیگر حضور دارند (آمریکا، برزیل، فرانسه و روسیه) اینکه تیم ملی چه جایگاهی کسب کند اهمیت زیادی دارد. در صورت باخت اما، والیبال ایران که رقابت ها را خیلی خوب شروع کرد ممکن است خداحافظی زودهنگامی با این رقابت ها داشته باشد.

البته ذکر این نکته نیز جالب است که معادلات گروه آنقدر به اما و اگر و نتایج وابسته است که اگر شاگردان آلکنو موفق شوند ایتالیا و ژاپن را به خوبی شکست دهند، و با امید به اینکه لهستان در کسب نتیجه در دو دیدار دشوار مقابل کانادا و ژاپن ناموفق باشد، حتی کسب رده اول گروه نیز دور از دسترس نیست! اما برای پخش زنده والیبال ایتالیا ایران المپیک توکیو 2020 با ما باشید. ساعت پخش والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 ساعت 15:10 عصر به وقت ایران است.

پخش زنده والیبال ایتالیا ایران المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

تماشای والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

نکته: برای استفاده از این لینک پیش از هرکار با ابزارهای تغییر آی پی، آی پی خود را به کانادا تغییر دهید

تماشای والیبال ایران ایتالیا المیک 2020 توکیو از شبکه 3

تماشای والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای پوشش زنده مسابقات المپیک و حتی استریم رایگان فیلم و سریال است که کاملا رایگان در اختیار شماست. با این سرویس شما تمام رقابت های المپیک توکیو را به طور زنده در دسترس دارید. برای کار با این سرویس و تماشای رقابت والیبال ایران و ایتالیا از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال ایران ایتالیا المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر