;
coinex

پخش زنده پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]

پرسپولیس برای قهرمانی متوالی پنجم تنها به یک پیروزی مقابل پیکان رده هفتمی نیاز دارد. برای پخش زنده پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 با ما باشید.

سرخپوشان پایتخت جدال حساس لیگ بیستم را تا هفته پایانی ادامه داده اند. پرسپولیس که از همان ابتدای لیگ رقابت پایاپایی با سپاهان اصفهان داشت، بعد از مدتی نوسان در هفته های ابتدایی، موفق شد صدر را از تیم سپاهان پس بگیرد.

البته سپاهانی ها همچنان با قوت به کار خود ادامه دادند و حال و در شرایطی هفته پایانی لیگ بیستم پیگیری می شود که هنوز تکلیف قهرمان لیگ مشخص نشده است. فاصله دو امتیازی سپاهان با پرسپولیس چند هفته ای هست که ثابت مانده و تیم اصفهانی برای جبران اختلاف تلاش می کند. از طرف دیگر اما پرسپولیس نیز بی هیچ لغزشی به کار خود ادامه می دهد.

پخش زنده پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400

پرسپولیسی ها امروز باید در آخرین بازی لیگ بیستم به مصاف پیکان رده هفتمی بروند که هفته های خوبی را پشت سر می گذارد. ساعت پخش بازی پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 مطابق برنامه ریزی راس ساعت 21:15 خواهد بود.

صدرنشین لیگ که حال تنها یک بازی تا قهرمانی متوالی پنجم در لیگ برتر فاصله دارد، در سالیان اخیر بی هیچ حرف و حدیثی کامل ترین تیم ایران بوده است که موفقیت های داخلی را با درخشش بین المللی و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا توامان کرده است و در این سالها بازی هایش مقابل تیم های برتر لیگ را پیروز شده است.

شاگردان یحیی گل محمدی در چارچوب لیگ بیستم تنها یک بار مقابل آلومینیوم در اراک باخته اند. دیداری متعلق به 19 هفته قبل! و از آن زمان سرخپوشان پایتخت در لیگ بی شکست بوده اند.

پخش زنده پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]
ساعت پخش بازی پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400
در سوی دیگر میدان، پیکان قرار دارد که گرچه لیگ بیستم را خوب شروع نکرد و حتی در مقطعی از بازی ها گمان به حذف و سقوط آن از لیگ می رفت، در مدت اخیر روند خوب خود را بازیافته است. این تیم در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر نباخته و از تیم های قدرتمندی از جمله سپاهان، فولاد، تراکتور و استقلال امتیاز گرفته و به نظر تنها پرسپولیس برایش باقی مانده است.

از طرف دیگر اما اگر رکورد نباختن های پرسپولیس را کنار بگذاریم، سرخپوشان با تنها 14 گل خورده در 29 بازی با اختلاف قابل قبولی، بهترین خط دفاع لیگ برتر هستند. در سابقه این بازی نیز، پیکان در 10 دیدار آخر 8 بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده و تنها یک برد 1 بر 0 حدود 3 سال پیش به دست آورده است.

حال باید به تماشای بازی پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 بنشینیم. بازی که نتیجه آن برای سپاهان رقیب نیز اهمیت زیادی دارد. چراکه باخت پرسپولیس، می تواند شرایط برای قهرمانی سپاهان را مهیا کند، گرچه سپاهان در جدال حساس همزمان در آزادی باید به مصاف استقلال برود. در نتیجه تماشای پخش زنده بازی استقلال سپاهان نیز دور از لطف نیست. اما پخش زنده بازی پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 (شبکه ورزش)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پرسپولیس پیکان امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر