coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش و ترکیب]

امروز شاگردان فیروز کریمی برای کسب سهمیه آسیا به مصاف سایپا می روند. پخش زنده تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 را با ما در تکراتو ببینید.

تراکتور پرحاشیه و بحران زده لیگ بیستم، هرچه باشد هنوز تراکتورسازی تبریز و یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است. تیم پرستاره تبریزی شاید بعدا و در روزگاری خوش تر از حال حاضر، از این روزها به عنوان بدترین روزهای تاریخش یاد کند.

تیمی که با چند ستاره تیم ملی و تنی چند از بازیکنان خارجی و البته با یک مربی کارکشته یعنی علیرضا منصوریان کار خود را آغاز کرد، اصلا نتوانست مطابق انتظارات پیش برود و منصوریان پس از مدتی از کار برکنار شد. حال و بعد از چند تغییر کادر فنی، تراکتورسازان در هفته آخر لیگ به مصاف سایپا می روند. اما چرا این بازی حساس است؟

پخش زنده تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400

همه بازی های هفته آخر لیگ بیستم به طور همزمان و راس ساعت 21:15 آغاز خواهد شد. امروز آبستن اتفاقات زیادی است. از یک سو تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده و با بازی سپاهان استقلال و بازی پرسپولیس پیکان مشخص خواهد شد.

پجدای از بحث قهرمانی که تیم های اول و دوم جدول برای آن می جنگند و البته فارغ از رده سومی قطعی شده برای استقلال، تکلیف رده چهارم برای کسب سهمیه آسیایی، به سه بازی حساس و رقابت نزدیک تیم های گل گهر سیرجان با 44 امتیاز، فولاد خوزستان با 43 امتیاز و البته تراکتورسازی با 42 امتیاز وابسته است.

سه تیم در هفته های اخیر بسیار نزدیک پیش رفته اند و رده های چهارم تا هفتم لیگ بسیار دست به دست شده است. در یکی از بازی های تعیین کننده، تراکتور رده ششمی به مصاف سایپای 26 امتیازی و رده پانزدهمی خواهد رفت.

پخش زنده تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش و ترکیب]
ساعت پخش بازی تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400
تراکتور که هفته پیش بازی حساس هفته را در تهران به پرسپولیس واگذار کرد، امیدوار به رسیدن به جایگاه چهارمی است و سایپا گرچه هنوز سقوط نکرده، باید برای اطمینان از بقا این بازی را حتما ببرد تا حداقل به باخت ذوب آهن در بازی همزمان امیدوار باشد.

در 21 تقابل اخیر دو تیم، سایپا تنها یک بار و سه سال پیش بر تراکتور پیروزی شده و 11 بازی را تراکتوری ها برده اند. از سویی بازی رفت امسال به میزبانی سایپا نیز با پیروزی 2 بر 1 تراکتور همراه بود.

تراکتور البته در پنج بازی آخر خود در لیگ سه پیروزی مقابل ذوب آهن، آلومینیوم و گل گهر داشته و دو بازی دیگر را به استقلال و پرسپولیس واگذار کرده است. سایپای بحران زده اما در 5 بازی آخر خود در لیگ برتر، سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد مقابل آلومینیوم اراک داشته است. پخش زنده بازی تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 را از لینک زیر ببینید. ساعت پخش بازی تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 نیز 21:15 است.

پخش زنده بازی تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 (شبکه سهند)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده تراکتور سایپا امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر