;
coinex

پخش زنده ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400

ذوب آهن اصفهان امروز و برای زنده نگهداشتن امید بقا از مس رفسنجان میزبانی می کند. پخش زنده ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400 را با ما ببینید.

ذوب آهن رده چهاردهمی امروز برای حفظ رتبه خود و درواقع وارد نشدن به منطقه سقوط باید به مصاف مس رفسنجان رده دهمی با 36 امتیاز برود که در فصل اول حضور خود در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته است.

دو تیم ذوب آهن و سایپا هردو 26 امتیازی هستند و به تفاوت تفاضل گل در رده های چهارده و پانزده جدول قرار دارند. اتفاقاتی خاص می تواند سبب جابجایی رتبه دو تیم شود. پس این بازی حساسیت بالایی دارد. برای پخش زنده بازی ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400

فارغ از اینکه در بازی همزمان سایپا به عنوان یکی از بدترین خط دفاع های لیگ بیستم باید در تبریز به مصاف تراکتور برود و به نظر شانس خیلی کمی برای پیروزی یا کسب امتیاز دارد، ولی حتی یک تساوی می تواند اوضاع را دشوار کند.

در نتیجه ذوب آهن اگر به فکر بقاست نباید اسیر فریب برتری تراکتور یا میزبانی آن شود و نه حتی فریب میزبانی خود از مس را بخورد. تیمی که متخصص کسب امتیاز در خانه حریفان بوده است.

پخش زنده ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400
ساعت پخش ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400

تیم دوم اصفهان که تا همین چند سال پیش همواره از تیم های باکیفیت لیگ برتر بود وحتی بعضا در رقابت های آسیایی به مراحل بالایی می رسید، چند سالی هست که وضع خوبی ندارد و با چنگ و دندان خود را در میانه های جدول حفظ می کند.

ذوب آهن که لیگ بیستم را با رحمان رضایی آغاز کرد، آنقدر بد پیش رفت که از اواسط فصل کاندیدای سقوط بود و همین هفته های آخر و البته بیشتر به لطف نتیجه نگرفتن سایپا توانست بالاتر از این تیم قرار بگیرد.

ذوب آهن حال در شرایطی به مصاف مس می رود که در 8 بازی آخر خود در لیگ تنها یک پیروزی داشته است و دو بازی آخر را نیز واگذار کرده است. در طرف دیگر مس در 5 بازی پایانی خود در لیگ دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست داشته است. نتیجه بازی رفت لیگ امسال نیز که به میزبانی مس برگزار شد، 3 بر 1 به سود رفسنجانی ها به پایان رسید که کفه ترازو را به نفع مس سنگین می کند. اما پخش زنده بازی ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400 را از لینک زیر ببینید.

تماشای بازی ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد از شبکه اصفهان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده ذوب آهن مس رفسنجان امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر