;
coinex

پخش زنده والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 [10 مرداد]

در دیدار مرگ و زندگی والیبال ایران در المپیک توکیو، امروز ایران به مصاف تیم میزبان خواهد رفت. پخش زنده والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

هرچقدر که والیبال ایران رقابت های المپیک توکیو را خوب و امیدوارکننده آغاز کرد، ادامه رقابت ها ما را ناامید کرد. ملی پوشان ایرانی در گام اول، لهستان پرستاره و پرمدعا را 3 بر 2 شکست دادند. سپس یک بازی بی نقص مقابل ونزوئلا، پیروزی 3 بر 0 را برای ایران در  پی داشت.

در شرایطی که بسیاری از مردم عادی و کارشناسان به عملکرد تیم ملی امیدوار بودند و از بازی خوب ملی پوشان شگفت زده بودندو حتی از کسب مدال توسط تیم ملی می گفتند، شکست در سه ست متوالی مقابل کانادا همه را غافلگیر کرد.

در شرایطی که امیدها به کسب پیروزی مقابل ایتالیا و قطعی شدن صعود همچنان زنده بود، اما گویی اما و اگر قرار نیست هیچگاه دست از سر ورزش های تیمی ایران بردارد و والیبال توکیو نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال کار صعود والیبال بسیار به اما و اگر وابسته است و ایران برای صعود باید ژاپن میزبان، که عملکرد خوبی نیز در رقابت ها داشته را ببرد. حال معادلات گروه ایران بسیار پیچیده شده است. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020

ژاپن نیز مانند ایران با دو پیروزی و به اندازه ایران شانس صعود دارد. اما بردهای بهتر سبب شده تا رده چهارم را اشغال کرده باشد. این تیم در اولین بازی خود ونزوئلا را 3 بر 0 شکست داد و سپس در بازی دوم با نتیجه 3 بر 1 کانادا را شکست داد. هفته های سوم و چهارم اما برای ژاپن نیز مانند ایران هفته های بد شانسی بود و این تیم به ترتیب 3 بر 1 و 3 بر 0 مقابل ایتالیا و لهستان شکست خورد.

پخش زنده والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 [10 مرداد]
ساعت شروع والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو
حال در گروه ایران تکلیف ایتالیا و لهستان مشخص شده است و این دو تیم صعود می کنند و جدال برای دو رده سوم و چهارم میان سه تیم ایران، کانادا و ژاپن برقرار است. در شرایطی که تکلیف یک تیم صعود کننده از جدال حساس ایران و ژاپن مشخص می شود، کانادا در دیدار همزمان باید به مصاف لهستان صدرنشین برود. اما برای پخش زنده والیبال ژاپن ایران المپیک توکیو 2020 با ما باشید. ساعت پخش والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 ساعت 15:10 عصر به وقت ایران است. شما برای تماشای بازی ایران به 4 طریق می توانید اقدام کنید:

پخش زنده والیبال ژاپن ایران المپیک توکیو 2020 از بین اسپورت عربی (Arabic BEIN Sport)

تماشای والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

نکته: برای استفاده از این لینک پیش از هرکار با ابزارهای تغییر آی پی، آی پی خود را به کانادا تغییر دهید

تماشای والیبال ایران ژاپن المپیک 2020 توکیو از شبکه 3

تماشای والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای پوشش زنده مسابقات المپیک و حتی استریم رایگان فیلم و سریال است که کاملا رایگان در اختیار شماست. با این سرویس شما تمام رقابت های المپیک توکیو را به طور زنده در دسترس دارید. برای کار با این سرویس و تماشای رقابت والیبال ایران و ژاپن از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال ایران ژاپن المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر