;
coinex

رکورد شکنی لاشا تالاخادزه گرجستانی ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟

رقابت های یک ضرب دسته فوق سنگین وزنه برداری در المپیک توکیو، امروز شاهد رکورد شکنی لاشا تالاخادزه گرجستانی برای چندمین بار بود. با ما باشید.

وزنه بردار مطرح گرج در دسته فوق سنگین که از شانس های اصلی مدال طلای المپیک است، پیش از این نیز در تمرینات توانسته بود وزنه های فوق العاده ای را در یک ضرب و دو ضرب بالای سر ببرد.

او در تمرینات پیش از رقابت های رسمی در توکیو، رکورد یک ضرب و مجموع جهان در دسته فوق سنگین را که در اختیار خودش بود و در مسابقات قهرمانی اروپا ثبت کرده بود شکست. او در تمرینات در یک ضرب 225 کیلوگرم را مهار کرده و در دو ضرب وزنه 270 کیلوگرمی را بالای سر برده بود. حال در رقابت های رسمی نیز شاهد رکورد شکنی لاشا تالاخادزه گرج بودیم.

رکورد شکنی لاشا تالاخادزه گرجستانی

این وزنه بردار گرجی که در قهرمانی اروپا رکورد 222 کیلوگرم یک ضرب، 263 کیلوگرم دو ضرب و مجموع 485 کیلوگرم را ثبت کرده بود با آمادگی کاملی به المپیک توکیو پا گذاشته است.

رکورد شکنی لاشا تالاخادزه گرجستانی ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟

در دسته فوق سنگین المپیک توکیو که علی داوودی نماینده ایران با 200 کیلوگرم دوم شد، تالاخادزه با 223 کیلوگرم اول شد و رکورد قبلی خود را یک کیلوگرم بالاتر بود. این رقم 19 کیلوگرم بالاتر از رکورد یک ضرب المپیک نیز هست. تالاخادزه در یک ضرب با وزنه 208 کیلوگرمی شروع کرد و در ادامه 215 و 223 را نیز بالای سر برد.

تالاخادزه در دو ضرب وزنه 265 کیلوگرمی را مهار کرد و با مجموع 488 کیلوگرم رکورد یک ضرب، دو ضرب و مجموع المپیک را در دسته فوق سنگین المپیک به نام خود ثبت کرد.

رکورد شکتی لاشا تالاخادزه گرجستانی : کاربران چه می گویند؟

به مانند هر موضوع دیگری، مسئله رکوردشکنی لاشا تالاخادزه نیز واکنش های کاربران توییتر را در پی داشته است. در ادامه برای بررسی این واکنش ها با ما باشید.

کاربری به نام امیرالقشون در واکنش به رکوردشکنی لاشا تالاخادزه نوشته:

این لاشا تالاخادزه عجب غولیه..کاش یا سلیمی یا رضازاده بودن باهاش رقابت نزدیک میکردن..هرچند بعید بود از اونام کاری بربیاد..لامصب مجموع 488 زد..نزدیک نیم تن

دیگری نوشته:

توقع داشتم لاشا کالاخادزه در حین وزنه زدن از حضرت یحیی طلب یاری کنه!

کاربر دیگری درباره رکوردشکنی لاشا تالاخادزه نوشته:

یکی دیگه از افتخاراتمون هم از دست رفت! هیولای گرجستانی، لاشا تالاخادزده تمام رکوردهای حسین رضازاده رو نثل آب خوردن زد!

تینا درباره رکوردشکنی تالاخادزه نوشته:

این لاشا تالاخادزه (وزنه بردار گرجستانی) انقدر صلیب کشید با هر وزنه ای که زد، آدم روش نمیشد جلو مسیح بگه کاش نتونه بلند کنه.

کاربر دیگری درباره رکوردشکنی تالاخادزه نوشته:

لاشا تالاخادزه یه طوری با آهن برخورد می‌‌کنه آدم عصبی می‌شه. لامصب لااقل وانمود کن سنگین بود.

یک کاربر دیگر نوشته:

پسر این لاشا تالاخادزه چقدر اصل زندگی بود. منتظر شد همه برای نقره جنگیدن و تموم کردن. آخر سر اومد فقط با یه حرکت هم طلا رو گرفت، هم رکورد روشکست.

کاربری با زبانی طنز نوشته:

لاشا تالاخاتزه تو زندگی قبلیش جرثقیل بوده

یک کاربر دیگر درباره رکورد شکنی لاشا تالاخادزه نوشته:

من گوشیمو ورمی‌دارم بیشتر بهم فشار میاد تا وقتی که لاشا تالاخادزه وزنه ۲۰۶ کیلویی رو می‌بره بالای سرش. ۲۰۶، رکورد یه‌ضرب المپیک تو وزن +۱۰۹کیلو بود که غول گرجستانی عصر امروز اول ثبتش کرد و بعد به ۲۲۳ کیلو ارتقا داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کابینه دولت ابراهیم رئیسی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر