coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]

شاگردان یورگن کلوپ امروز باید در Carrow Road به مصاف نوریچ سیتی تازه لیگ برتری شده بروند. پخش زنده بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 را با ما ببینید.

اگر به کلن آسانسور بوندسلیگا می گویند، به حق باید به نوریچ سیتی نیز لقب آسانسور جزیره را داد. نوریچ سیتی که دقیق دو فصل پیش با درخشش تیمو پوکی فنلاندی به عنوان تیم اول به جزیره صعود کرده بود، در نهایت در پایان فصل به عنوان تیم آخر جدول به چمپیونشیپ بازگشت.

خرید بلیط هواپیما

داستان نوریچ داستان عجیبی است. در سالیان اخیر چند باری به لیگ برتر آمده در عرض یکی دوسال به چمپیونشیپ باز می گردد و این چرخه گویی پایانی ندارد! پخش زنده فوتبال لیورپول نوریچ 23 مرداد را با تکراتو دنبال کنید.

پخش زنده بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400

لیورپول که سال گذشته با بحران مصدومیت های پیاپی ستارگان خود، از جمله ویرجیل فن دایک، آلیسون بکر، اندی رابرتسون و بسیاری دیگر از مهره های اصلی مواجه شد، در نهایت و با وجود همه تلاش ها، رده سوم جدول رده بندی، پایین تر از دو تیم شهر منچستر را به خود اختصاص داد.

پخش زنده بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت شروع بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 / ساعت پخش بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400
شاگردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل اتلتیکو مادرید به سادگی حذف شدند تا امکان تکرار قهرمانی برایشان منتفی باشد. لیورپول که در مقطعی از فصل پیش حتی شانس قهرمانی بود به علت مصدومیت های پرتعداد ستارگانش از کورس به مراتب عقب افتاد.

لیورپول در بازار نقل و انتقالات نیز اخیرا جورجینیو واینالدوم ، ستاره تاثیرگذار و هلندی خط میانی خود را به پی اس جی فروخته است. به علاوه تنها خرید قابل ذکر لیورپول تا اینجای کار ابراهیم کوناته مدافع وسط لایپزیش است. حال باید دید آقای معمولی برای لیگ جزیره 22-2021 چه برنامه ای در سر دارد!

برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول نوریچ 23 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید. دو تیم نوریچ و لیورپول پیش از این 10 بار رودرروی هم قرار گرفته اند که از این تعداد، 8 پیروزی برای لیورپول و دو تساوی ثبت شده است!

پخش زنده لیورپول نوریچ 23 مرداد 1400 از Sky Sports Premier League

پخش زنده لیورپول نوریچ 23 مرداد 1400 از NBC USA

پخش زنده لیورپول نوریچ 23 مرداد 1400 از beIN Sports EN

پخش زنده بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت شروع بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 / ساعت پخش بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی لیورپول و نوریچ 23 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر