;
coinex

پخش زنده بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 [هفته اول لالیگا]

دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد امروز از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 با ما باشید.

در شرایطی که بارسلونا در شک جدایی مسی و پیوستنش به پی اس جی بعد از 21 سال پوشیدن پیراهن آبی اناری است، امروز باید لالیگا را با اولین دیدار در ورزشگاه نوکمپ آغاز کند. اما بدون مسی!

در شرایطی که تصور می شد نتایج نامطلوب فصل گذشته عاملی شود در اخراج یا جدایی رونالد کومان، نهایتا این مسی بود که بارسا را رها کرد و به نیمار در پی اس جی پیوست. حال کومان با تنی چند از ستارگان جوان وارد گود شده است. برای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400

پخش زنده بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 [هفته اول لالیگا]
ساعت پخش بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 / ساعت شروع بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400
تا اینجای فصل نقل و انتقالات، به جز جدایی مسی، بارسا موفق شده اریک گارسیا مدافع تنومد و اسپانیایی را از من سیتی و ممفیس دیپای، وینگر تکنیکی هلندی را که در تیم ملی هلند شاگرد کومان بود به خدمت بگیرد. همچنین بارسا امسال در پست مهاجم هدف از سرخیو آگوئرو بهره مند خواهد بود. هر سه انتقال، به صورت رایگان و آزاد انجام شده است و بارسا بدون هزینه خاصی سه مهره مهم به تیم اضافه کرده است.

کومان که با وعده اصلاحات اساسی و انقلاب کار خود را در بارسا آغاز کرد، حداقل در مدت کوتاه فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت. حال طرفداران بارسا که با رفتن مسی تا حد زیادی ناامید شده اند، چشم به آینده بسته و امیدوارند شاگردان کومان در جدال با آنجلوتی و سیمئونه موفق عمل کنند.

سوی دیگر میدان، رئال سوسیداد، تیم باکیفیت این سال های لالیگا است که در ورزشگاه خانگی خود بزرگان را خوب غافلگیر می کند، اما توان بالایی در باختن به بارسا نشان داده است. در مجموع 10 تقابل اخیر دو تیم در دیدارهای رسمی، سوسیداد 9 بازی را واگذار کرده است، از جمله باخت خفت بار 6 بر 1 در بازی برگشت لالیگای گذشته در ورزشگاه خانگی!

البته که سوسیداد در سالیان گذشته از تیم های باکیفیت لالیگا بوده است. رئال سوسیداد لالیگای پیشین را با 62 امتیاز پایین تر از سویا و بالاتر از بتیس، در رده پنجم به پایان رساند. اما برای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 از لینک های پخش زیر استفاده کنید.

تماشای بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 24 مرداد از Laliga TV

تماشای بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 24 مرداد از ESPN

پخش زنده بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 [هفته اول لالیگا]
ساعت پخش بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 / ساعت شروع بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بارسلونا رئال سوسیداد 24 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر