coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟

احمد نوراللهی ستاره خط میانی پرسپولیس در سالیان اخیر بعد از 6 فصل از این تیم جدا شد. در این نوشتار به احمد نوراللهی در شباب الاهلی تییم جدیدش می پردازیم.

احمد نوراللهی از لیگ چهاردهم پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. او حالا پس از پایان قرارداد خود و عدم اقدام مدیریت باشگاه برای تمدید قرارداد، تصمیم به جدایی گرفت و مطابق انتظارات به شباب الاهلی امارات پیوست.

مدتی پیش از این برخی اعضای مدیریت باشگاه مدعی شده بودند که مدیریت پرسپولیس با نوراللهی به توافق رسیده است. اما اندکی بعد بود که مشخص شد توافقی در کار نیست و درواقع پیشنهاد پرسپولیس نظر نوراللهی را جلب نکرده است. حال عکس های احمد نوراللهی در شباب الاهلی منتشر شده است.

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات

علت جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس

در هفته های گذشته ایجنت نوراللهی مذاکراتی بسیار زیاد با مدیران پرسپولیس داشت اما پیشنهاد حداقلی مدیران باشگاه و سقف قرارداد سرخپوشان سبب شد تا توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشود.

نوراللهی در نهایت قراردادش با شباب الاهلی را امضا کرد تا پس از ۸ سال یک بازیکن ایرانی به لیگ امارات ملحق شود؛ لیگی که با تغییر نام از خلیج جعلی، امکان خرید بازیکنان ایرانی را پیدا کرده است. این در حالی است که آخرین بازیکن محمدرضا خلعتبری بود که در عجمان حضور داشت.

احمد نوراللهی در 6 فصل حضور خود در پرسپولیس از ارکان اساسی موفقیت های متوالی تیم بود و به خصوص در سه سال اخیر نقشی اساسی و حساس داشت. او در این سه سال بیش از 100 بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داد.

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟

از تجارب مهم نوراللهی در پرسپولیس باید به گلزنی در دربی، چهار قهرمانی متوالی لیگ با این تیم و البته حضور در دو فینال آسیا اشاره کرد. حالا سرخپوشان پایتخت با جدایی نوراللهی یک خلا عمده در بخش هافبک دفاعی دارند و حضور همزمان میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا نیز کار را برای برقراری تعادل در خط میانی دشوار می کند.

از همان ساعات ابتدایی مطرح شدن بحث جدایی نوراللهی، برخی رسانه های اماراتی از عقد قرارداد هافبک پرسپولیس با شباب الاهلی امارات گفتند. قراردادی دوساله که دیگر جزئیات آن هنوز مشخص نشده است.

پرسپولیس تا اینجای کار با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان نیز مواجه شده و زمزمه هایی مبنی بر احتمال جدایی شهریار مغانلو به گوش می رسد. این مسئله به جد می تواند بر عملکرد مثبت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موثر باشد و طبعا یحیی با توجه به نبود سیدجلال حسینی باید فکری اساسی برای بخش دفاعی تیمش کند. در ادامه با علت جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس با ما باشید.

پیام خداحافظی از هواداران ؛ علت جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس چه بود؟

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟
علت جدایی نوراللهی از پرسپولیس

هافبک موثر پرسپولیس در سالیان اخیر درباره علت جدایی خود از پرسپولیس به مذاکرات اخیر خود با باشگاه اشاره کرده و گفته که مدت ها منتظر نشانه مثبتی از سوی مدیران برای تمدید بوده است. اما این اتفاق رخ نداده و او برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی خود ناگزیر باید تصمیمی می گرفت.

نوراللهی در طول 6 فصل حضور خود در پرسپولیس تنها یک نیم فصل برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد و بار دیگر به جمع سرخپوشان پیوست. او پیش از جدایی از پرسپولیس به مقصد شباب الاهلی، متن خداحافظی اش را در اینستاگرام منتشر کرد.  پیام خداحافظی احمد نوراللهی را در ادامه می‌خوانید:

«در همه این سالها  بردهای مهمی داشتیم و جام‌های زیادی بردیم اما اگر بخواهم بهترین روز زندگی ورزشی ام را معرفی کنم از تمام گل‌ها، پیروزی‌ها و جشن‌ها می‌گذرم و به روزی می‌رسم که پیراهن عشق کودکی و نوجوانی و جوانی ام به من هدیه شد.
آن روز هرگز فکر جدایی نمی‌کردم. دوست داشتم زمانی پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم که فوتبال را کنار می‌گذارم. میخواستم همان روزی که چهار گوشه زمین را بوسیدم و خداحافظی کردم، روز پایان کارم با پرسپولیس هم باشد اما آنطور نشد که می‌خواستم. برای گرفتن این تصمیم سخت، بسیار کلنجار رفتم، بسیار مردد بودم و البته، بسیار بسیار بسیار منتظر. منتظر اینکه شاید یک نشانه‌ای ببینم از خواستن و به آن پاسخ مثبت بدهم ولی هرگز این نشانه ظاهر نشد. شاهد، حضور چندباره مدیربرنامه من در باشگاه و انتظار برای به نتیجه رسیدن مذاکراتی که هرگز به پایان نرسید.
البته دوست ندارم ازاین ناملایمات بگویم. اما این یک واقعیت است که همیشه، هر وقت یکی از بازیکن‌ها،یکی از بازیکنان تیم که بخشی از این سالهای پرافتخارند خواسته تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد رودرروی هواداران گذاشته شده. مدیران هیچ وقت دیواری کوتاه تر از بازیکنان پیدا نکردند و همیشه به جای اینکه تلاش کنند راهی برای حل مشکلات و حفظ منافع باشگاه پیدا کنند، اولین هدفشان این بوده که بازیکن ها را مقابل  هواداران قرار بدهند؛ آن هم بازیکنانی که بیشترین میزان تلاش را در پرسپولیس داشتند.
این بار هم احتمالا اوضاع بر همین منوال خواهد بود اما واقعیت های دیگری پیش روی ماست و من با اجازه همه کسانی که با عشقشان من را به جلو هل دادند،برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی مدتی از شما دور خواهم بود.
نیک می‌دانم، طرفداران بر آنچه گذشته و می‌گذرد، آگاه هستند و بعد از این سالهای پرافتخار و تاریخی به من این اجازه را می‌دهند. آنها می‌دانند که در این مدت من هرگز با پرسپولیس بحث مالی نداشتم و حداقل در سه مورد باوجود امکان جدایی، تصمیم به ادامه حضور گرفتم چون می‌دانستم که پرسپولیس در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی و پس از آن به سربازانش نیاز دارد و حالا هم که این تصمیم را گرفته‌ام، باشگاه زمان کافی برای انتخاب‌های بعدی را خواهد داشت.
پیراهن پرسپولیس را در چمدان خود دارم و همیشه همراه خواهم داشت؛ به امید روزی که دوباره آن را بر تن کنم ومثل گذشته برای هوادارانش بجنگم.
به امید موفقیت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش
من هرگز با شما خداحافظی نخواهم کرد.»

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟
علت جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس

احمد نوراللهی در شباب الاهلی

بعد جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و پس از بیش از 10 روز گمانه زنی درباره مقصد بعدی نوراللهی، و در شرایطی که شمار زیادی از رسانه های داخلی و اماراتی از پیوستن او به شبابا الاهلی می گفتند، نهایتا باشگاه اماراتی با انتشار ویدیویی از حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات با قراردادی یکساله خبر داد.

باشگاه شباب الاهلی امارات که حاصل ادغام دو تیم الشباب و الاهلی امارات است، پیش از این نیز با یک شماره 8 دیگر پرسپولیس یعنی علی کریمی قرارداد بسته بود. در سال 80 و در زمانی که هنوز دو باشگاه اماراتی ادغام نشده بودند، الاهلی با علی کریمی قرارداد بست و حالا پس از 20 سال اینبار یک شماره 8 دیگر از پرسپولیس به امارات می رود.

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟

در سالیان اخیر نقل و انتقالی میان تیم های اماراتی و ایرانی صورت نمی گرفت، ولی حالا نوراللهی پس از چند سال اولین ایرانی است که در این لیگ حضور خواهد داشت.

باشگاه شباب الاهلی که حالا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد سعی می کند تیمی باکیفیت و خوب روانه مسابقات کند و بر همین اساس اخبار جذب مهدی قائدی، دیگر ستاره ایرانی توسط تیم اماراتی با مبلغی کلان به گوش می رسد.

احمد نوراللهی در شباب الاهلی ؛ کاربران چه می گویند؟

جدایی نوراللهی از پرسپولیس از نظر طرفداران این تیم و دیگر فوتبال دوستان دور نمانده و کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان داده اند. برخی به حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی پرداخته اند و برخی دیگر هم به کندوکاو علت جدایی احمد نوراللهی می پردازند. در ادامه شماری از این واکنش ها را بررسی می کنیم.

کاربری درباره جدایی نوراللهی از پرسپولیس نوشته:

هر رفتنی رو من یکی خودم میتونستم هضم کنم بجز رفتنش .بد هم رفتی داداش. امیدوارم برگردی. دوستت داریم احمد نور عزیز

یک کاربر دیگر در انتقاد از حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی نوشته:

باشگاه از نوراللهی دعوت میکنه برای تمدید احمد شرط میذاره باشگاه شرایط رو میپذیره(طبق چیزی که تو بیانیه دیروز نوشتن و تا الان تکذیب نشده)

کاربر دیگری درباره حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی نوشته:

کار احمد نوراللهی و کنعانی از مدتا قبل تموم شده بود(۵ ماه قبل عبدالصمد ابراهیمی از جداشدن ۲ تا بازیکن و پیوستنش ب لیگ دو کشور مختلف خبر داد) منتها کنعانی اعلام کرد ولی نوراللهی سرکار گذاشت

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟
اولین تصویر منتشر شده توسط باشگاه شباب الاهلی از احمد نوراللهی در پیراهن این باشگاه

کاربر دیگری درباره علت جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس نوشته:

#احمد_نوراللهی اونقدر برامون زحمت کشیده و مودب بوده که ما براش آرزوی موفقیت کنیم؛ ولی این دلیل نمیشه که پست خداحافظیشو نقد نکنیم. مشخصه که پرسپولیس توان رقابت با دلارهای ع.ر.ب.ی رو نداره؛ پس فقط کافی بود مثل سروش و کنعانی همون اول اینو بگه و بره

کاربر دیگری نوشته:

به نظر من الاهلی الان دیگه با خرید احمد نوراللهی و مهدی قائدی الوحشی شده

کاربر دیگری درباره حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات نوشته:

چرا به احمد نوراللهی فحش میدن؟ سر در نمیارم طرف هشت سال تو تیم بوده تو چندین پست بازی کرده حاشیه ای هم نداشته حالا میخواد بره البته یه عده ای کلا به نوراللهی فحش میدن زمانی که همه بر این باورن بهترین بازیکن لیگ امسال بود..

دیگری درباره جدایی نوراللهی از پرسپولیس نوشته:

احمد_نوراللهی رفت نوع رفتنش شاید خوب نبود ولی به پاس تمام این سالهایی که برامون زحمت کشید برای #گلات_قهرمانی لحظات خوبی که برامون به یادگار گذاشت برامون ذره ای کم نذاشت حق نداریم بهش توهین کنیم اینه #مکتب_پرسپولیس براش آرزوی موفقیت میکنیم و به راهمون با قدرت ادامه میدی

احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات ؛ کاربران چه می گویند؟

کاربر دیگری درباره تیم شباب الاهلی نوشته:

ولی تیم خطرناکی میشن تیمشو نگاه کردم ، نوراللهی و قائدی رو که بزاریم کنار ، عمر عبدالرحمان و احمد خلیل رو دارن که خب اصن خدااای من چنتا برزیلی هم تیمشون داره از جمله کارلوس ادواردوی لامصب

کاربری دیگر درباره حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات نوشته:

ممنون که بخشی تاثیر گذار از موفقیت های این سال های پرسپولیس بودی،و باعث سربلندی ما،شرایط و درک میکنیم،و به امید بازگشت دوباره ات هستیم #احمد_نوراللهی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر