;
coinex

پیج اینستاگرام آنجلینا جولی به راه افتاد ؛ حمایت از دختران افغان

پیج اینستاگرام آنجلینا جولی به راه افتاد. این هنرمند پرطرفدار در راستای حمایت از دختران افغان صفحه رسمی اینستاگرام خود را راه اندازی کرد. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

بازیگر فیلم آقا و خانم اسمیت که فعالیت های انسان‌دوستانه بسیاری انجام داده است، چند ساعت پیش اکانت اینستاگرام خود را راه اندازی کرد و در اولین پست نامه‌ای از یک دختر افغان به خودش را بازنشر داده است.

خانم جولی یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوودی به شمار می‌رود. او دو بار در سال‌های 2000 برای نقش مکمل و 2009 برای نقش اصلی موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. او همچنین سه بار جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده است. آنجی در طی سال‌های فعالیت خود چندین بار عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود را به خود اختصاص داده است. در ادامه در مورد پیج اینستاگرام آنجلینا جولی بیشتر صحبت می‌کنیم.

پیج اینستاگرام آنجلینا جولی به راه افتاد

ماجرای نامه‌ای از یک دختران افغان

پیج اینستای آنجلینا جولی در حالی همین چندساعت پیش راه اندازی شد که به سرعت توانست از مرز یک میلیون فالوور عبور کند. در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد. در بخش بیو پیج آنجلینا جولی آمده است: «مادر، فیلم‌ساز، نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهجویان». در نخستین پست Angelina Jolie در اینستاگرام به موضوع حمایت از دختران افغانستانی پرداخته است.

پیج اینستاگرام آنجلینا جولی
پیج اینستاگرام آنجلینا جولی با آدرس Angelinajolie و بلوباج

در این پست خانم جولی نوشته است: «این نامه‌ای است که از یک دختر نوجوان در افغانستان دریافت کردم. در حال حاضر مردم افغانستان در حال از دست دادن امکان ارتباط در سوشال میدیا و بیان آزادانه خودشان هستند.» آنجی در ادامه در مورد عل پیوستنش به اینستا می‌نویسد:

من به اینستاگرام آمدم تا روایت‌ها و صدای آنهایی را که در سراسر جهان در حال مبارزه برای حقوق انسانی اولیه‌شان هستند، را بازنشر کنم.

او در ادامه می‌نویسد:‌ «من دو هفته قبل از حوادث 11 سپتامبر در مرز افغانستان بودم؛ جایی که پناهجویان افغانی را ملاقات کردم که از چنگ طالبان گریخته بودند. این مربوط به بیست سال پیش است. خیلی دردناک است که ببینیم افغان‌ها دوباره به دلیل ترس و ناامنی که کشورشان را فراگرفته، آواره شده‌اند. صرف کردن پول و زمان بسیار، ریختن خون و گرفتن جان بسیاری از انسا‌ن‌ها؛ تنها برای رسیدن به اینجا، شکستی است که فهم آن غیرممکن است.»

نخستین پست اینستاگرام آنجلینا جولی در حمایت از دختران و زنان افغان
نخستین پست اینستاگرام آنجلینا جولی در حمایت از دختران و زنان افغان

در ادامه این پست اینستاگرامی می‌خوانیم:

تماشای اینکه برای دهه‌ها با مهاجرین افغان، یکی از تواناترین انسان‌ها جهان، مانند باربر رفتار شود، آزاردهنده است؛ با علم به انکه که اگر آنها از ابزارها و منزلت برخوردار بودند، چه کارهایی که نمی‌توانستند برای خود انجام دهند؛ و ملاقات زنان و دختران بسیاری که نه تنها به دنبال تحصیل بودند، بلکه خواهان مبارزه برای این حق بودند.

مانند سایرینی که متعهد هستند، من هم نمی‌توانم کنار بیایم. جستجو به دنبال راه‌هایی برای کمک را ادامه خواهم داد و امیدوارم شما هم به من ملحق شوید.

#افغانستان #زنان افغان #دختران افغان #حقوق بشر

برای مشاهده پیج آنجلینا جولی در اینسناگرام اینجا کلیک کنید

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: nypost

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دمش گرم نیان بنویسید که فلانه و بیسانه اومده در حد و توان خودش کمک کنه

    پاسخ