;
coinex

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟

در این جستار قصد داریم بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما باشید تا فهرست افراد با بیشترین فالوور بررسی کنیم.

این روزها کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که اینستاگرام را نشناسد و در آن اکانت کاربری نداشته باشد. یکی مسائل جالب اینستاگرام که شاید برای عموم افراد جالب باشد، مربوط به رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 است.

اینستاگرام در حال حاضر محبوبترین و پراستفاده ترین شبکه اجتماعی دنیاست. این شبکه اجتماعی محبوب بنابر آمار بیش از یک میلیارد اکانت فعال در سراسر دنیا و بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی دارد.

بسیاری از چهره ها و سلبریتی ها، بازیگران معروف و ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام اکانت فعال دارند و طرفدارانشان زندگی و فعالیت های ایشان را از طریق اینستاگرام پیگیری می کنند. در ادامه با بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 با ما باشید.

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان

رکورد فالو اینستا دست کیست؟

یکی از موضوعاتی که همواره برای عموم کاربران اینستاگرام اهمیت دارد، مسئله مربوط به رکوردهای اینستاگرام است. ما در تکراتو همواره به مبحث رکوردهای اینستاگرامی توجه زیادی داشته ایم و پیش از این به رکورد لایو اینستاگرام، رکورد کامنت اینستاگرام و بیشترین لایک در اینستاگرام  پرداخته بودیم. اما حالا و همانطور که پیش از به بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 پرداخته بودیم، در سال جدید میلادی نیز به بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 می پردازیم.

طبیعتا در سال جدید بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 نسبت به سال 2020 تغییراتی خواهد داشت، اما بیایید نگاهی ریز بینانه به فهرست افرادی با بیشترین فالوور جهان 2021 داشته باشیم و ببینیم رکورد فالوور اینستا دنیا در سال 2021 دست چه کسی است؟ پیش از آغاز بحث ذکر این نکته الزامی است که فهرست پیش روی شما به صورت صعودی تنظیم شده و از کمترین به بیشترین پیشروی می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

جاستین بیبر : بیشترین فالوور جهان 2021

تعداد فالوور: 172 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

در رتبه بندی بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 به مانند سال گذشته، نام جاستین بیبر خواننده، ترانه نویس و نوازنده کانادایی به چشم می خورد. او در سال 2007 با انتشار ویدیوهایی از خواندن خود در یوتیوب در بین کاربران یوتیوب محبوب شد و توسط اسکوتر براون استعدادیابی شد.

او در سال 2008 با بستن قراردادی با آر بی ام جی رکوردز به طور حرفه ای فعالیت در دنیای موسیقی را آغاز کرد. نخستین ای پی بیبر با عنوان دنیای من که در اواخر 2009 منتشر شد، او را به نخستین هنرمندی بدل کرد که هفت ترانه از اولین آلبومش وارد جدول 100 آهنگ برتر بیلبورد می شود.

بیشتر بخوانید: پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب با بیش از 35 میلیارد بار مشاهده

بیانسه : بیشترین فالوور جهان 2021

تعداد فالوور: 174 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

خواننده محبوب آمریکایی که جوایز گرمی 2021 را درو کرد در رتبه بندی بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 جای خود را حفظ کرده است. این بازیگر و خوانننده موفق آمریکایی تولد هیوسون است و از کودکی در مسابقات گوناگونی رقص و آواز شرکت داشته است. او در اواخر دهه 1990 میلادی به عنوان خواننده اصلی دستینیز چایلد یکی از پرفروش ترین گروه های موسیقی دخترانه در تمام دوران به شهرت رسید.

در طول وقفه دستینیز چایلد، بیانسه با ایفای نقش در آستیم پاورز شماره یک باکس آفیس ایالات متحده ، اولین تئاتر خود را بازی کرد و حرفه انفرادی موسیقی خود را نیز بیشتر پی گرفت. او با شش آلبوم استودیویی انفرادی خود، به نخستین هنرمند موسیقی بدل شد که شش آلبوم نخست او در شماره یک بیلبور 200 قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بازی مومو (Momo) ؛ چالش خودکشی در واتس‌اپ و فیسبوک

لیونل مسی : بیشترین فالوور جهان 2021

تعداد فالوور: 199 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

لئو مسی فوتبالیست سرشناس و پرحاشیه آرژانتینی از دیگر افرادی از است که اگرچه در حد کریستیانو رونالدو نیست (یعنی در حد او فالوور ندارد) اما در فهرست ما با تعداد زیادی فالوور حضور دارد. این بازیکن سرشناس باشگاه بارسلونا اولین بازیکن تاریخ است که شش بار فاتح توپ طلا و کفش طلای اروپا شده است.

بهترین گلزن لالیگا و باشگاه بارسلونا، در نظر بسیاری از کارشناسان بهترین فوتبالیست تاریخ شناخته می شود. اما حالا مدت هاست که درخشش گذشته را ندارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با پرفروش ترین و بهترین برندهای سیگار

کیم کارداشیان : بیشترین فالوور جهان 2021

تعداد فالوور: 217 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

کارداشیان به عنوان یکی از شناخته شده ترین مدل های دنیا از دیگر افراد با بیشترین فالوور در دنیا است. او از محبوب ترین و پرطرفدارترین افراد در دنیا است و این محبوبیت او به اینستاگرام نیز کشیده است.

کیم کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980 است و اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون شناخته شد و مورد توجه قرار گرفت. مدتی بعد اما برخی حواشی دامن گیر زندگی حرفه ای او شد. شهرت خانواده کارداشیان که همگی در حوزه بازرگانی و مدلینگ فعال هستند با مجموعه تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان بیش از پیش شد.

بیشتر بخوانید:  مشهورترین و بهترین تیک تاکرهای جهان

سلنا گومز : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال 2021

تعداد فالوور: 222 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

سلنا ماری گومز، متولد 22 ژوئیه 1992، خواننده، ترانه نویس، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی، متولد و بزرگ شده ایالت تگزارش در آمریکاست. او حرفه خود را با حضور در مجموعه تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان، کار خود را آغاز کرد.

او در نوجوانی با بازی در نقش آلکس روسو، در شبکه دیزنی و در مجموعه تلویزیونی جادوگران محله ویورلی جایگاه ویژه ای کسب کرد و امروزه یکی از محبوب ترین نوازندگان و خوانندگان دنیا محسوب میشود و فالوورهای زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال های بورس تلگرام

کایلی جنز : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال 2021

تعداد فالوور: 228 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

خاندان جنر نیز تقریبا مانند کارداشیان ها همگی در حوزه مدلینگ و تجارت فعال هستند. کایلی یکی از شناخته شده ترین اعضای این خانواده و از افرادی با بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 است و برخی پست های او در اینستاگرام بیشترین لایک را میگیرند.

او در حال حال حاضر در رتبه پنجم بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 است. حساب کاربری او بیشتر به مسائل شغلی و شخصی زندگی اش اختصاص دارد. او تصاویر زیادی از خود منتشر می کند. عکس مربوط به تولد اولین فرزندش بیش از چند ده میلیون لایک اینستاگرام دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

دیواین جانسون : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال 2021

تعداد فالوور: 231 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

راک محبوب به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران هالیوودی که محبوبیت بالایی در میان طرفداران سینما دارد، نیز از افرادی با بیشترین فالوور در اینستاگرام است. او به واسطه نقش هایی که در فیلم های مختلف بازی کرده به محبوبیت بالایی رسیده و علاوه بر فالوورهای زیاد یکی از پردرآمدترین بازیگران سینماست. ما پیش از این بهترین فیلم های دواین جانسون را به شما معرفی کرده بودیم. او تصاویر زیادی در اینستاگرام منتشر می کند که بیشتر به فعالیت های حرفه ای و زندگی خصوصی اش اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با پرجمعیت ترین کانال های تلگرام

آریانا گراند : رکورد فالوور اینستا دنیا در سال 2021

تعداد فالوور: 232 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

به مانند سال گذشته، رتبه گرانده در فهرست افرادی با بیشترین فالوور اینستاگرام، همچنان در رده سوم و بعد از کریستیانو رونالدو قرار دارد. او از مشهورترین چهره های اینستاگرام و پرطرفدارترین خواننده اینستاگرامی است.

البته محبوبیت او بی دلیل نیست چراکه یکی از موفق ترین خوانندگان دنیا با آهنگ هایی محبوب است. بیشتر محتوای پیج شخصی او به مسائل حرفه ای و مواردی از زندگی خصوصی اش ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش تله کینزی در 10 دقیقه به صورت رایگان!

کریس رونالدو : بیشترین فالوور اینستاگرام 2021

تعداد فالوور: 279 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

اگر پیج رسمی اینستاگرام را در نظر نگیریم! رونالدو بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارد. درواقع او محبوب ترین و پرفالوورترین انسان اینستاگرام است. کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس از پرطرفداراترین بازیکنان فوتبال دنیاست و محبوبیت جهانی او در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، تعداد بالایی فالوور برایش به همراه داشته است.

رونالدو در پیج شخصی خود بیشتر اطلاعاتی از زندگی شخصی و خانواده خود، و فعالیت هایش در باشگاه یوونتوس منتشر می کند. رونالدو این روزها در یوونتوس وضعیت خوبی ندارد و برخی معتقدند به زودی به تیم دیگری منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: بیشترین فالوور کلاب هاوس

اینستاگرام : بیشترین فالوور اینستاگرام 2021

تعداد فالوور: 390 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

اگر صرفا آمار و عدد بیشترین فالوور یک پیج برایتان مهم است و کاری به شخصیت ها نداشته باشید، باید بدانید پیج رسمی اینستاگرام همواره بیشترین فالوور را در این شبکه اجتماعی داشته و دارد. در حال حاضر نیز با اختلافی بیش از 110 میلیون فالوور نسبت به رونالدو، پیج رسمی اینستاگرام بیشترین فالوور را در این شبکه اجتماعی دارد.

طبیعتا افراد براای اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به این شبکه اجتماعی ترجیح می دهند پیج رسمی اینستاگرام را دنبال کنند. البته این پیج معمولا تصاویری از سراسر جهان نیز برای دنبال کنندگان منتشر می کند که جذابیت خاصی به آن داده است.

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین افراد جهان 2021

رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

در ایران نیز به مانند دیگر نقاط دنیا، پرطرفدرارترین پیج های اینستاگرامی متعلق به بازیگران، سلبریتی ها و خوانندگان است. البته در حال حاضر رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021 متعلق به حسن ریوندی، استنداپ کمدین شناخته شده ایرانی با بیش از 16 میلیون فالوور است.

بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 ایران و جهان ؛ رکورد فالو اینستا دست کیست؟
رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021

ریوندی متولد 1 فروردین 1355 در شهر سبزوار است و فعالیت های خود را با تقلید صدا آغاز کرد. او اولین کنسرت خنده ایران را در سال 92 در برج میلاد برگزار کرد. اولین هنرنمایی های ریوندی مربوط به شخصیت های کارتونی و برخی از خوانندگان بود که معروفیت خوبی برایش در سطح جامعه به همراه داشت و حالا رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021 در دست اوست.

ریوندی با پشت سر گذاشتن مهناز افشار به پرفالوورترین ایرانی اینستاگرام بدل شده است و در پست هایش کلیپ هایی از کنسرت های مختلف منتشر می کند. تا پیش از این رکورد فالوور اینستاگرام ایران 2021 برای مهناز افشار بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر