;
coinex

توکن TasteNFT ؛ قیمت، آینده و نحوه خرید

توکن TasteNFT یکی از توکن‌های جدید و قابل توجه در بازار رمزارزهاست. امروز درباره قیمت، آینده و نحوه خرید آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تیم TasteNFT متعهد به ایجاد پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین بازار NFT برای NudeArt شده است. درحقیقت هدف اصلی این تیم ارائه بهترین تجربه برای مشتریانی است که به دنبال تضمین حقوق دیجیتالی محتوای NudeArt می‌باشند. همچنین این پروژه درصدد کمک به تولیدکنندگان محتوایی است که می‌خواهند توجهی شایسته به آنها شود.

پروژه توکن TasteNFT یک بازار غیرمتمرکز برای بهترین محتوای هنری موجود در بلاکچین را ایجاد کرده است. در همین راستا این پروژه با هنرمندان، عکاسان و تولیدکنندگان محتوا در مشاغل گوناگون همکاری می‌کند تا آثار هنری خود را در این پلتفرم ارائه دهند.

همچنین این بستر دارای توکن منحصر به فرد خود بوده که با استفاده از آن مشتریان می‌توانند در کامیونتی این بستر از آن استفاده نمایند. این توکن و کلا پروژه TasteNFT چند وقتی است که مورد توجه افراد علاقمند در بازار رمزارز قرار گرفته، به‌همین جهت ما امروز تلاش خواهیم کرد درباره آینده رمزارز TasteNFT ، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TasteNFT ، نحوه خرید ارز TasteNFT و بهترین کیف پول TasteNFT به صحبت بپردازیم.

توکن TasteNFT ؛ قیمت، آینده و نحوه خرید

بازار TasteNFT به طورکامل درواقع در اواخر ژوئن سال 2021 کار خود را آغاز کرد. این بستر که جامعه موردنظر هنرمندان عرصه دیجیتال و تولیدکنندگان محتوا می‌باشد. دارای توکن به‌خصوصی است که اکنون مورد توجه قرار گرفته ما در ادامه به‌طور مفصل پیرامون این توکن و خود پروژه صحبت خواهیم کرد. در ابتدا کمی درباره وضعیت کنونی این توکن در بازار و تعداد توکن‌های عرضه شده صحبت خواهیم کرد.

توکن TasteNFT

وضعیت کنونی توکن TasteNFT در بازار

مجموع توکن‌های عرضه شده 1,000,000,000,000,000 بوده و 300،000،000،000،000 نیز توکن ذخیره شده وجود دارد. در زمان 5 درصد از هزینه هر معامله بین دارندگان توکن TasteNFT توزیع می‌شود. اکنون قیمت این توکن نزدیک به 0.00000008918 دلار می‌باشد.

اکنون پس از صحبت درباره وضعیت این توکن در بازار، در ادامه بحث توکن TasteNFT به صحبت درباره پیشینه این پروژه این توکن خواهیم پرداخت. دانستن پیشینه این رمزارز می‌تواند در بینش دقیق‌تر ما نسبت به آینده رمزارز TasteNFT یاری رساند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیشینه توکن TasteNFT

TasteNFT توسط نادینا زوفیل و مایکل اوتس تاسیس گردید. آنها کار خود برای راه‌اندازی این پلتفرم از شهر ویندی شیکاگو آغاز کرده‌اند. مایکل اوتس خود یک مشاور سابق فناوری اطلاعات است که سال‌ها صاحب کسب و کار موفق بوده و خود از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آیند.

نادینا یک دانشمند و مهندس پزشکی است که علاقه زیادی به ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاکچین دارد و به‌همین دلیل در کنار مایکل اوتس اقدام به تاسیس این پروژه گرفته است.

همانطور که گفته شد کل عرضه توکن TasteNFT 1 کواردریلیون بوده است.  300 تریلیون توکن قبل از راه‌اندازی سوخته شده و 0.02 توکن نیز بعد انجام هر تراکنش برای حفظ عرضه و تقاضا در بازار سوزانده می‌شود. همچنین 52 تریلیون توکن هنگام راه‌اندازی برای بازاریابی و دیگر مسائل قفل شده است تا سرمایه‌گذران در صورت موفقیت توکن بتوانند به خرید آنها بپردازند.

توکن TasteNFT

هدف تیم TasteNFT ایجاد نوآورانه‌ترین و برجسته‌ترین بازار NFT برای هنرهای دیجیتالی و NudeArt است. این بستر در تلاش است تا تجربه‌ای بهینه و لذت‌بخش را برای مشتریانی که به دنبال تامین حقوق دیجیتالی هستند و تولیدکنندگان محتوا که مایل به نشان‌دادن توانایی خود می‌باشند، فراهم آورد. بنابراین این پروژه یک بازار NFT غیرمتمرکز ایجاد کرده که در آن بهترین محتواهای هنری بر روی بلاکچین برای افراد در سراسر جهان ارائه می‌گردد.

اکنون پس از صحبت درباره پیشینه توکن TasteNFT ، در ادامه بحث به صحبت درباره نحوه خرید ارز TasteNFT خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

نحوه خرید ارز TasteNFT

نخستین نکته در بحث آموزش خرید ارز TasteNFT از تراست ولت آن است که فعلا این توکن در شبکه اصلی بایننس فعال شده است. آدرس توکن بدین شرح می‌باشد: 0xdb238123939637d65a03e4b2b485650b4f9d91cb

توجه داشته باشید که نباید هیچ توکن دیگری با قرارداد هوشمند متفاوت از آنچه ذکر شده به‌نام این توکن خریداری کنید. (جعل نام این توکن به راحتی امکان‌پذیر است.) ما توصیه اکید می‌کنیک که مراقب باشید و در طول خرید احتیاط تمام را به‌کار ببرید. اجازه ندهید که هیجان باعث خطا شما گردد. نکته دیگر درباره آموزش خرید ارز TasteNFT از تراست ولت آن است که پیش از خرید مطئمن شوید که به اندازه کافی در کیف پول خود ارز BNB داشته باشید تا هزینه معاملات را پوشش دهد.

توکن TasteNFT

پس از رعایت نکات ذکر شده در ادامه آموزش خرید ارز TasteNFT از تراست ولت باید بگوییم که در ابتدا برای خرید این توکن شما باید یکی از ارزهای رمزنگاری شده اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، تتر را خریداری نمایید.

پس از اتمام فرآیند KYC از شما خواسته می‌شود، روش پرداخت را اضافه کنید. در اینجا می‌توانید یک کارت اعتباری ارائه دهید و یا انتقال بانکی را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید طبق دستورالعمل آموزش خرید ارز TasteNFT از تراست ولت یکی از ارزهای رمزنگاری شده معروف خریداری کنید.

در قدم بعدی برای اتصال به بازار پنکیک سوآپ نیاز به آدرس کیف پول دارید. بهترین کیف پول برای اتصال به پنکیک سواپ، متاماسک می‌باشد. حال ارز رمزنگاری شده اصلی را از کیف پول تراست ولت خود به کیف پول جدید متاماسک منتقل نمایید. (همانطور که مشخص است برای راحتی کار می‌توان گفت بهترین کیف پول TasteNFT ، متاماسک می‌باشد.) اکنون می‌توانید کیف پول متاماسک را به پنکیک سواپ متصل کرده و توکن TasteNFT را خریداری و مبادله کنید. برای یادآوری قرارداد هوشمند این توکن به شرح زیر می‌باشد:

0xdb238123939637d65a03e4b2b485650b4f9d91cb

اکنون پس از آموزش خرید ارز TasteNFT از تراست ولت قصد آن را داریم در ادامه درباره آینده رمزارز TasteNFT و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال TasteNFT بپردازیم. لطفا ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TasteNFT

اکثر کارشناسان درباره پیش بینی قیمت ارز TasteNFT چشم‌انداز مثبتی را ارائه دادند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که آیند رمزارز TasteNFT اگر نگوییم درخشان ولی قطعا خوب خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود توکن TasteNFT تا ژانویه 2025 حدود 0.0000003164 دلار قیمت و تا دسامبر همین سال با اندکی سقوط 0.0000003090 دلار قیمت داشته باشد.

از آنجاکه این رمزارز بسیار جدید است هنوز پیش‌‌بینی دقیق و مفصل از قیمت آن بسیار زود بوده با اینحال ما یکی از دقیق‌ترین پیش بینی ارز TasteNFT را ارائه دادیم تا شما نسبت به آینده ارز TasteNFT بینشی دقیق‌تر داشته باشید.

توکن TasteNFT

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت ارز TasteNFT در ادامه بحث پیرامون توکن TasteNFT به صحبت درباره مناسب یا مناسب نبودن سرمایه‌گذاری بر روی این رمزارز صحبت خواهیم کرد. برای دانستن تمام جزئیات پیرامون این رمزارز لطفا تا پایان نوشتار ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

آیا توکن TasteNFT یک سرمایه‌گذاری مناسب است؟

همانطور که گفته شده تیم TasteNFT با تولیدکنندگان محتوا، عکاسان و هنرمندان در سایر حوزه همکاری می‌کند تا آثار هنری و حس خود را در این پلتفرم به نمایش گذاشته و در صورت دلخواه آنها را بفروشند.

از آنجا که بازار هنرهای دیجیتال به سرعت درحال گسترش و توسعه می‌باشد. TasteNFT موقعیتی را برای خود ایجاد کرده که بسیار انعطاف‌پذیر است و قابلیت رشد آن در آینده بسیار متحمل به‌نظر می‌رسد. برای همین می‌توان گفت که آینده ارز TasteNFT خوب بوده و سرمایه‌گذاری بر روی توکن آن مناسب است.

جمع‌بندی

تیم TasteNFT متعهد به ایجاد پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین بازار NFT برای NudeArt شده است. درحقیقت هدف اصلی این تیم ارائه بهترین تجربه برای مشتریانی است که به دنبال تضمین حقوق دیجیتالی محتوای NudeArt می‌باشند. همچنین این پروژه درصدد کمک به تولیدکنندگان محتوایی است که می‌خواهند توجهی شایسته به آنها شود.

پروژه توکن TasteNFT یک بازار غیرمتمرکز برای بهترین محتوای هنری موجود در بلاکچین را ایجاد کرده است. در همین راستا این پروژه با هنرمندان، عکاسان و تولیدکنندگان محتوا در مشاغل گوناگون همکاری می‌کند تا آثار هنری خود را در این پلتفرم ارائه دهند. همچنین این بستر دارای توکن منحصر به فرد خود بوده که با استفاده از آن مشتریان می‌توانند در کامیونتی این بستر از آن استفاده نمایند.

توکن TasteNFT

همانطور که در طول مقاله نیز بحث شد کل عرضه توکن TasteNFT 1 کواردریلیون بوده است. 300 تریلیون توکن قبل از راه‌اندازی سوخته شده و 0.02 توکن نیز بعد انجام هر تراکنش برای حفظ عرضه و تقاضا در بازار سوزانده می‌شود. همچنین 52 تریلیون توکن هنگام راه‌اندازی برای بازاریابی و دیگر مسائل قفل شده است تا سرمایه‌گذران در صورت موفقیت توکن بتوانند به خرید آنها بپردازند.

از آنجا که بازار ارائه هنرهای دیجیتالی در قالب بستر بلاکچین هر روز درحال گسترش است. این پروژه آینده روشن دارد و سرمایه‌گذاری کردن بر روی آن انتخاب عاقلانه به‌نظر می‌رسد. البته همانطور که بارها گفتیم حرف ما به معنای ارائه یک پیشنهاد مالی نیست و بهتر است شما پیش از سرمایه‌گذاری بر روی این رمزارز یا هر رمزارز دیگری با مشاور متخصصی در این زمینه ارتباط بگیرید.

اما خب در نهایت می‌توانیم بگوییم که اگر شما سرمایه‌گذار صبوری هستید و دنبال سودهای سریع و آنی نمی‌باشید. این توکن می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای یک سرمایه‌گذاری بلند مدت باشد. ما برای آنکه شما به صورت همه‌جانبه با این رمزارز آشنا شوید در طول مقاله پیرامون مسائل مختلف از جمه آینده رمزارز TasteNFT، پیش بینی TasteNFT ، بهترین کیف پول این رمزارز و دیگر جزئیات آن به صورت جامع صحبت نمودیم. امیدواریم که در این راه به شما یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: rationalinsurgent , morioh

نظر شما درباره توکن TasteNFT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ان اف تی منو یاد گلد کوست میندازه . یادمه اون زمان چیزی که وجود نداشت را با قیمت بالا و با وعده به مردم میفروختن پولشون میگرفتن و برای خودشون زیرمجمموعه درست می کردن . تعداد زیر مجموعه ها که زیاد میشد بالا سری های پول زیادی به جیب می زدند. و کسانی که زیر مجموعه بودند همه ضرر می کردند. اون چند نفری هم که اون اول کار وارد شده بودند سود می کردند و تعصب اون کار یا پروژه داشتن. تعصب چه کاری می کنه با ذهن افراد (اجازه قبول واقعیت نمیده). این اتفاق توی ان اف تی افتاده به خصوص (تست ان اف تی) که با تبلیغات فراوان زیرمجموعه هاشو جمع کرد . حال بالادستی ها خالی کردن بچاره مردمی که اعتماد کردند اونا ضرر کردند.
    واقعا چه کسایی دارن از قله تا به الان با این قیمت 5000 دلار تا 20000 دلار میفروشن!!!
    حالا که استاتید خالی کردن و باعث ضرر و از بین رفتن سرمایه مردم شدن. شروع کردن دو پهلو حرف زدن ما که گفتیم 50تا 100 دلار خرید کنید. اخه کسی نیست بگه چه 50 دلارچه 5000 دلار. چه فرقی می کنه . شما از اعتماد مردم سوءاستفاده کردید.
    زمان! راستی زمان چه کاری می کنه با ذهن افراد . هلد شش ماه کاری که این رژیم با مردم می کنه . بعد از شش ماه مردم سرد میشن یادشون میره. معلومه که شت کوین نیست پروژه هست. تبریک پروژه خوبی بود .

    پاسخ