;
coinex

قیمت ریپل امروز 31 مرداد 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال XRP]

قیمت ریپل امروز 31 مرداد 1400 نیز مانند روزهای گذشته پرنوسان و با افت خیز بود. در ادامه با بررسی قیمت این رمزارز با ابزارهای تحلیل تکنیکال با ما باشید.

ریپل یک شبکه و سیستم پرداخت توزیع شده و از بهترین پلتفرم های رمزارز محسوب می شود. توکن بومی این پلتفرم با نماد XRP در بازار کریپتو شناسایی می شود. ریپل نیز مانند ارزهای دیجیتال دیگر از فناوری زنجیره بلوکی برای ذخیره اطلاعات خود استفاده می‌کند. ریپل یکی از بزرگترین عرضه‌کننده‌ها و توسعه دهنده‌های فناوری زنجیره بلوکی است و تا به امروز توانسته‌است این فناوری را به خوبی در بین موسسات و شرکت‌های مختلف توسعه دهد.

به لطف توجه همه گیر به بازار رمزارزها و با صعودهای شگفت انگیز قیمت بیت کوین و اتریوم، ریپل نیز به عنوان یکی از عناصر مهم دنیای کریپتو رشد قیمت خوبی داشته است. در ادامه با قیمت ریپل امروز 31 مرداد 1400 ما را همراهی کنید.

قیمت ریپل امروز 31 مرداد 1400 [قیمت لحظه‌ای]

قیمت ریپل امروز 31 مداد 1400 با 2.12 درصد کاهش در زمان نگارش این مطلب 1.22 دلار بوده است. در اواسط هفته جاری قیمت این رمزارز محبوب تا حدی کاهش یافت، اما در نگاه کلان و بازه زمانی یکماهه، ریپل نیز رشد قابل توجهی داشته است. به طوریکه در تاریخ 31 تیرماه سال جاری، قیمت ریپل در پایان روز با رقم 0.595641 ثبت شده بود. اما حالا ریپل بالای 1 دلار معامله می شود. در ادامه جدول قیمت لحظه ای این رمزارز قیمت ریپل امروز 31 مرداد 1400 را نمایانگر است:

تاریخچه قیمت ریپل در هفته گذشته

امروز یکشنبه 31 مرداد مصادف با 22آگوست (2021-08-22) است.

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

از مهمترین ابزارهای رایج در بررسی و تحلیل قیمت رمزارزها، ابزار تحلیل تکنیکال و به خصوص نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال است که برای پیش بینی قیمت روز ریپل 31 مرداد کاربرد دارد. برای استفاده از نمودا درابتدای امر از بخش بالای نمودار تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. سپس نتیجه تحلیل در بخش پایینی نمودار نمایش داده می شود. نتایج پیش بینی از 5 حالت خارج نیست و این موارد به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

تحلیل تکنیکال ابزاری کارآمد برای بررسی و اطلاع از قیمت روز ریپل 31 مرداد است. البته تحلیل تکنیکال مبحثی عام درباره عموم مسائل اقتصادی است که در حوزه رمزارزها نیز عمومیت یافته است. در نتیجه با استفاده از این نمودار می توانید نسبت به پیش بینی قیمت امروز XRP اقدام کنید. نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت ریپل امروز 31 مرداد 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز XRP چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر