coinex
otetmarket
propification.com

پخش زنده اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400 [هفته دوم لالیگا]

پخش زنده اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400 را با ما ببینید، جایی که دو تیم راس ساعت 22 به وقت ایران در استادیوم واندامتروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت.

در تمام 8 تقابل پیشین دو تیم، الچه هیچگاه پیروز نبوده است. 7 پیروزی نصیب اتلتیکو مادرید شده و تنها یک تساوی به ثبت رسیده است. الچه در بازی اول خود در هفته گذشته مقابل بیلبائو متوقف شد و اتلتیکو مادرید سلتاویگو را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

راهنمای خرید تکراتو

شاگردان سیمئونه که سال گذشته با نمایش های خوب و البته کمی چاشنی شانس، ناشی از اوضاع بحرانی بارسلونا و رئال مادرید به مقام قهرمانی لالیگا رسیدند، همچنان به تداوم موفقیت های خود می اندیشند. برای پخش زنده اتلتیکو مادرید و الچه 31 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400

پخش زنده اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400 [هفته دوم لالیگا]
ساعت پخش بازی اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400
الچه که حال دومین فصل متوالی حضور در لالیگا را تجربه می کند، با به خدمت گرفتن شماری از ستارگان درجه دوم لیگ های اروپایی، از جمله داریو بندتو و یا فرانسیسکو کاستیا به حفظ جایگاه خود در لالیگا امیدوار است.

شاگردان سیمئونه اما اگر قرار باشد پیشرفتی داشته باشند، در سال جدید ضمن تداوم عملکرد خوب خود در لالیگا باید برای لیگ قهرمانان اروپا نیز تدارک ویژه ای ببینند.

البته سیمئونه پیش از این دوبار اتلتیکو را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده و سابقه کسب لیگ اروپا، سوپرکاپ اروپا و قهرمانی لالیگا با اتلتیکو را دارد که او را به پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه بدل کرده است. اما برای پخش زنده اتلتیکو مادرید و الچه 31 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و الچه از ESPN

پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و الچه از Super Sport Laliga

پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید و الچه Laliga TV UK

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش اتلتیکو مادرید الچه 31 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر