;
coinex

دانلود رایگان قسمت 16 تو بهار منی بدون سانسور

بالاخره به قسمت آخر سریال کره‌ای You Are My Spring رسیدیم. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 16 تو بهار منی بدون سانسور همراه ما باشید.

سریال تو بهار منی از تاریخ 5 جولای 2021 در شبکه‌های نتفلیکس و tvN پخش خود را آغاز نمود و هر هفته در روزهای دوشنبه و سه شنبه پخش می‌شد. این سریال عاشقانه توانست با رعایت تعادل میان عناصر مختلف داستان رضایت مخاطبان زیادی را به دست بیاورد. حال در ادامه لینک دانلود سریال تو بهار منی قسمت شانزدهم با زیرنویس فارسی چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 16 تو بهار منی بدون سانسور

تو بهار منی با داشتن صحنه‌های عاشقانه دلنشین و داستانی گیرا بینندگان زیادی را با خود همراه کرد و حتی برخی افراد آن را بهترین سریال های کره ای عاشقانه می‌دانند. این سریال را Jung Ji Hyun کارگردانی کرده که قبلا کارگردانی آثاری همچون دبلیو و پادشاه: سلطنت ابدیت را برعهده داشته است.

نویسنده این سریال نیز Lee Mi Na است. در این سریال بازیگرانی همچون سو هیون جین (Seo Hyun-Jin)، کیم دونگ ووک (Kim Dong-Wook)، یون پارک (Yoon Park) و نام گیوری (Nam Gyu-Ri) نقش آفرینی کرده‌اند.

داستان You Are My Spring درباره افرادی است که خود را درگیر زندگی روزمره خود کرده‌اند و برای داشتن آینده‌ای بهتر سخت در تلاشند. اما با به قتل رسیدن مردی در آپارتمانشان همه آنها شوکه می‌شوند و در ادامه به نحوی با این ماجرا درگیر می‌شوند.

یکی از شخصیت‌های داستان دختری به نام کانگ دا جونگ فردی است. او در یک هتل مشغول به کار شده و خیلی زود پیشرفت می‌کند. با این حال، علیرغم زندگی کاری موفقی که دارد، در زندگی شخصی با مادرش مشکل دارد و به خاطر سلیقه بد مادرش مجبور است با پسرانی سر قرار برود که او برایش تعیین می‌کند. از آنجایی که او سلیقه‌ای کاملا متفاوت نسبت به مادرش دارد، این قرارهای اجباری برایش خوشایند نیست.

از طرف دیگر داستان، جو یونگ دو (با بازی Kim Dong Wook) روانپزشکی است که به دیگران کمک می‌کند تا انگیزه ادامه زندگی پیدا کنند. با این حال خودش همواره به دلیل مشکلاتی که در گذشته تجربه کرده، احساس بدی دارد.

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور
دانلود رایگان قسمت 16 تو بهار منی بدون سانسور / دانلود سریال کره ای You Are My Spring / دانلود سریال You Are My Spring قسمت شانزدهم

کانگ دا جونگ و جو یونگ دو از طریق گذشته‌ خود وارد معمای این قتل می‌شوند اما در این میان، با ورود شخصیت دیگری به نام چایون، مثلث عشقی میان این سه شکل می‌گیرد. چا یون (با بازی Yoon Park) مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری است و قصد دارد نظر دا جونگ را به خود جلب کند.

حال در ادامه لینک دانلود سریال کره ای تو بهار منی یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 14 تو بهار منی بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور

دانلود سریال تو بهار منی قسمت شانزدهم

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور
دانلود سریال تو بهار منی قسمت شانزدهم / دانلود سریال کره ای تو بهار منی / دانلود سریال You Are My Spring قسمت شانزدهم
  • نام سریال: تو بهار منی (You Are My Spring)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه tvN, Netflix
  • ژانر: عاشقانه، درام، ملودرام
  • قسمت ها: 16
  • روز های پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • مدت زمان: 60 دقیقه
  • بازیگران: Seo Hyun Jin, Kim Dong Wook, Yoon Park

لینک دانلود سریال You Are My Spring قسمت شانزدهم بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 16 تو بهار منی بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر