coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور

تیم دی پی یکی از جدیدترین سریال‌های کره ای نتفلیکس است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور همراه ما باشید.

تیم دی پی یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس بوده که قرار است پخش خود را از جمعه این هفته آغاز نماید. این سریال بر اساس وبتون D.P Dog Day اثر Kim Bo Tong ساخته شده است و در دسته سریال‌های نظامی قرار می‌گیرد.

در واقع D.P. مخفف عبارت Deserter Pursuit بوده که به معنای تعقیب سرباز فراری است. اما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 1 تیم دی پی با زیرنویس چسبیده و بدون سانسور را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور

دانلود سریال کره ای D.P.

سریال اورجینال دی پی را می‌توان یکی از موردانتظارترین کیدراماهای 2021 دانست که توسط هان جون هی (Han Jun-hee) کارگردانی شده و البته فیلمنامه آن را نیز این کارگردان از وبتونی اقتباس کرده است. این کارگردان در سال 2016 برنده جایزه Baeksang بهترین کارگردان جدید برای فیلم Coin Locker Girl شد.

در این سریال شاهد تیمی با اعضای پلیس هستیم که به دنبال افراد فراری می‌گردند. شخصیت اصلی داستان پسری به نام آن جونهو (Ahn Joon-ho) است. پس از اینکه یکی از ارشدهای او متوجه استعداد بی‌نظیر وی می‌شود، جونهو را به تیم دی پی منتقل می‌کنند.

پس از آن او با گروهبانی دیگر و تحت نظارت یک سرهنگ به دنبال افراد فراری می‌گردند. در بیشتر صحنه‌های سریال، شاهد جونهو هستیم که چگونه با مسئولیت‌های جدیدش کلنجار می‌رود و سعی می‌کند تا موانع راهش را کنار بزند.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای تیم دی پی / دانلود سریال D.P. قسمت اول / سریال تیم دی پی بدون سانسور

این سریال تیم بازیگران قوی نیز برخوردار است. جونگ هه این (Jung Hae-in) در این سریال در نقش آن جونهو حضور دارد. او در سریال شخصیت آرام و ساکتی دارد و با توجه به استعدادهایش، در تیم دی پی استخدام می‌شود.

علاوه بر او بازیگران دیگری همچون کو گیو هوان (Koo Gyo-hwan) در نقش هان هویول (Han Ho-yeol)، کیم سانگ کیون (Kim Sung-kyun as) در نقش پارک بوم گو ( Park Beom-goo)، سون سوک کو (Son Seok-koo) در نقش ایم جی سوب (Im Ji-seob) و لی جون یونگ (Lee Jun-young) در نقش جون هو (Joon Ho) حضور دارد.

اما در ادامه لینک دانلود سریال تیم دی پی قسمت اول را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال D.P. قسمت اول ادامه مطلب را از دست ندهید.

دانلود رایگان قسمت 1 تیم دی پی با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور
دانلود سریال تیم دی پی قسمت اول / قسمت یکم سریال تیم دی پی  / دانلود سریال کره ای D.P.
  • نام سریال: تیم دی پی (D.P. 2021)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه Netflix
  • ژانر: نظامی، درام
  • قسمت‌ها: 6
  • روز پخش: جمعه
  • مدت زمان: 50 دقیقه
  • بازیگران: Jung Hae In, Koo Kyo Hwan, Son Seok Koo

دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 1 سریال تیم دی پی بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر