coinex
otetmarket
propification.com

دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

سریال اتاق قرمزیک سریال متفاوت و جذاب است که طرفداران زیادی هم دارد، برای دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی با ما همراه باشید.

سریال اتاق قرمز یک درام خانودگی و اجتماعی است که فیلمنامه ای متفاوت و جالب دارد. در سریال اتاق قرمز بازیگرانی همچون بینور کایا، صالح بادمجی و گلچین کولتور شاهین ایفای نقش کرده‌اند. این مجموعه ترکیه ای را جم کارجی در سال 2020 ساخته است.

با توجه به اینکه صحنه های تراپی در عروس استانبول از سوی بینندگان با استقبال زیادی مواجه شد، سازندگان اتاق قرمز این از آن ایده گرفتند و سریال اتاق قرمز را بر همین اساس ساختند. اما در ادامه لینک دانلود قسمت 30 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)

نبانو بوزکورت نویسنده اتاق قرمز که سریالی روانشناختی است، گفته است که داستان این مجموعه بر اساس واقعیت ها نوشته شده است و با توجه به نگارش خوب آن بیشتر مردم آن را دنبال می کنند و از دیدن آن لذت می برند.

یکی از ویژگی های خاص سریال اتاق قرمز این است که در هر قسمت شاهد داستانی مجزا هستیم، و فیلمنامه این مجموعه به قدری قوی بوده که این سریال را در صدر فهرست سریال های ترکی می بینیم.

سریال اتاق قرمز درباره یک روانپزشک و بیماران او است. در این مجموعه شخصیت روانپزشک و دوستانش ثابت هستند و با توجه به داستان هر قسمت شخصیت بیماران تغییر می کند. روایت داستان به این شکل است که ببیندگان با هر بیمار وارد اتاق روانپزشک می شوند و در جریان مشکل بیمار و روند درمان او قرار می گیرند. روانپزشک داستان سریال اتاق قرمز هر روز با بیماران که مشکلاتی متتفاوت دارند روبرو می شوند.

دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda / دانلود قسمت 29 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی اتاق قرمز

خانم دکتر مانولیا شخصیت ثابت سریال اتاق قرمز است که یک کلینیک روانشناسی دارد.او همراه با با سه پزشک دیگر که در بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ سالان هستند، بیماران متفاوتی را می بینند و برای درمان آن ها راهکار ارائه می دهند.

شبکه جم دوبله این مجموعه را انجام می دهد و هر شب آن را پخش می کند که به دلیل داستان و فیلمنامه این سریال حذاب و متفاوت ببینندگان زیادی هم دارد. شما می‌توانید در این مطلب به لینک دانلود سریال ترکی اتاق قرمز دسترسی پیدا کنید.

این سریال به طور کلی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را از دید روانشناختی بررسی می‌کند. از دیدن این سریال هیچگاه خسته نمی‌شوید و دوست دارید بارها و بارها این مجموعه را مشاهده کنید.

حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 30 همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 29 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 30

دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda / دانلود قسمت 30 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی قسمت 30 سریال ترکی اتاق قرمز از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 30 سریال ترکی اتاق قرمز از تلگرام با کیفیت 480p

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 30 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر