coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020 [6 شهریور]

پخش زنده والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020 را با ما ببینید. تیم ایران اولین بازی خود در دور گروهی را از ساعت 5:30 بامداد آغاز می کند.

بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو در حالی از روز سه‌شنبه 2 شهریور ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز  شد که کاروان ورزشی ایران با حضور 62 ورزشکار در 10 رشته راهی ژاپن شده است. والیبال نشسته یکی از تیم‌های اعزامی کشورمان به این رقابت‌هاست که اتفاقا از مدعیان جدی قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رود. برای پخش زنده والیبال نشسته ایران و آلمان پارالمپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020

یکی از رشته‌های اعزامی به پارالمپیک، والیبال نشسته است. رشته‌ای که با هدف کسب هفتمین عنوان قهرمانی راهی این رویداد بزرگ خواهد شد. رشته والیبال برای نخستین بار در سال 1980 وارد بازی‌های پارالمپیک شد و در دو بخش ایستاده و نشسته برگزار شد. ایران نیز نخستین حضور خود را در سال 1988 تجربه کرد و در بخش والیبال نشسته به مقام قهرمانی رسید.

پخش زنده والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020 [6 شهریور]
ساعت پخش والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020
تیم کشورمان از آن زمان به بعد همواره پای ثابت رشته والیبال نشسته بود و در مجموع در هشت دوره حضورش صاحب شش مدال طلا و دو نقره شد تا پرافتخارترین تیم پارالمپیک لقب بگیرد. قهرمانی در 1988 سئول، 1992 بارسلون، 1996 آتلانتا، 2000 سیدنی، 2008 پکن و 2016 ریو و نایب قهرمانی در 2004 آتن و 2012 لندن، حاصل تلاش ملی‌پوشان والیبال نشسته در تاریخ بازی‌های پارالمپیک بوده است. برای پخش زنده والیبال نشسته ایران و آلمان پارالمپیک توکیو 2020 به یکی از طرق زیر اقدام کنید.

پخش زنده والیبال نشسته ایران پارالمپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های پارالمپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای پارالمپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده والیبال نشسته ایران پارالمپیک توکیو 2020 از CBC Sports

شما با استفاده از بخش پخش زنده در وب سایت سی بی سی کانادا می توانید تمام رقابت های پارالمپیک توکیو را دنبال کنید. برای این مقصود از این لینک استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس پخش زنده رایگان مسابقات، نیاز به آی پی کانادا دارد. در نتیجه باید ابتدا با ابزارهای تغییر آی پی به سرور کانادا متصل شوید و سپس وارد این وب سایت شده، از بخش پخش زنده به تماشای رقابت مدنظر خود بنشینید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده پخش زنده والیبال نشسته ایران آلمان پارالمپیک توکیو 2020 پارالمپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر