;
coinex

دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی

علیرضا یکی ازپربینده‌ترین سریال‌های ترکی است ودوبله آن از شبکه‌‌ی ام بی سی پرشیا پخش می‌شود، برای دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی با ما باشید.

مجموعه علیرضا یکی از بهترین سریال های ترکیه است که در ژانر درام و اکشن به روایت داستانی خانوادگی می‌پردازد. در سریال علیرضا آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان به نقش آفرینی پرداخته‌اند و کارگردانی سریال علیرضا را رجایی کاراگوز برعهده دارد. این مجموعه از شبکه شو تیوی ترکیه پخش می‌شود.

این سریال تلویزیونی که به داستان بین دو شخصیت به نام ‌های علیرضا که راننده تاکسی است و (تولگا ساریتاس) نقش آن را بازی می‌کند و نقش مقابل آن را که دکتر هالیده است، آیچا آیشین برعهده دارد. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود سریال Ariza قسمت3 دوبله شده

مجموعه‌ی علیرضا داستان یک راننده تاکسی به نام علیرضا را به تصویر می‌کشد، او همه‌ی مخارج زندگی‌اش را از رانندگی بدست می‌آورد. هالیده که نقش مقابل علیرضا است یک دکتر است. هالیده پسری زورگو و پولدار دوست است که برای به دست آوردن او حاضر به انجام هرکاری می‌شود.

در یک اتفاق علیرضا و هالیده با یکدیگر آشنا می‌شوند و همین آشنایی به درگیری علیرضا با دوست پسر هالیده می‌رسد. هالیده پس از این درگیری از علیرضا می‌خواهد که برای چند روز از شهر دور شود تا از دست دوست پسرش در امان باشد. اما علیرضا حرف‌های هالیده را ناشنیده می‌گیرد و در شب عروسی خواهرش شرکت می‌کند که به وقوع اتفاقات ناراحت کننده‌ای منجر می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 3 / دانلود قسمت سوم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza

در مجموعه علیرضا شما از تماشای لحظات اکشن به وجد می‌آیید و درواقع گذر زمان را حس نمی‌کنید. اگر شما از علاقه‌مندان به سریال های ترکیه‌ای با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 3 دوبله شده را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 3 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه برلینک دانلود قسمت 3 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت 3 علیرضا را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود علیرضا قسمت سه دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 3 / دانلود قسمت سوم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت سوم سریال علیرضا با کیفیت ۲۴۰P از تلگرام

 دانلود قسمت سوم سریال علیرضا با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر