coinex
راهنمای خرید تکراتو

درآمد 800 میلیون دلاری کاربران اکس اینفینیتی

با رشد بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) شاهد درآمد 800 میلیون دلاری کاربران اکس اینفینیتی بودیم که نشان دهنده محبوبیت بازی‌های مبتنی بر توکن‌های غیرمثلی است.

در این بازی ساخته شده توسط اسکای ماویس، بستری برای خرید، پرورش و فروش موجوداتی به نام اکسی (Axie) که هرکدام از آنها نماینده یک توکن غیرمثلی است، شده است. هر بار که کاربری یکی از این اکسی‌ها را خریداری می‌کند، درآمد حاصل از فروش آن به خزانه‌ای واریز می‌شود که جامعه سرمایه‌گذاران توکن «AXS» آن را مدیریت می‌کنند. البته AXS توکن اصلی پروتکل اکسی اینفینیتی است.

درآمد 800 میلیون دلاری کاربران اکس اینفینیتی

در مجموع فروش کل بازی اکسی اینفینیتی بیشتر از ۱.۶۵ میلیارد دلار شده و تا به امروز بیش از 3.8 میلیون تراکنش در آن انجام گردیده است که باعث قرار گیری اکسی اینفینیتی در صدر فهرست پرفروش‌ترین مجموعه‌های NFT شده است. البته قیمت توکن اصلی پروتکل اکسی اینفینیتی هم در طی یک ماه اخیر حدود ۱۰۰ درصد رشد داشته و از ۴۲ دلار به ۷۴ دلار رسیده است.

این بازی بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده که در اثر کرونا به رونق خوبی رسیده است. اکنون بسیاری از کارگران بیکار شده، تمام وقت به وسیله بازی‌های آنلاین کسب درآمد می‌کنند. کلا بازار توکن‌های غیرمثلی در ۲۰۲۱ رشد خوبی داشته و فروش کل آن تا ژوئن یا همان خرداد حدود ۲.۵ میلیارد دلار بوده که البته فروش ماه اوت یا همان مرداد توکن‌های غیرمثلی بیشتر از ۲ میلیارد دلار شده است

البته بخشی از علت فروش بالای این بازی این است که شما برای ورود به آن و شروع بازی حداقل به ۲۰۰ دلار توکن نیاز دارید که خب همین امر سبب بالا رفتن خرید و فروش‌ها در این بازی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص درآمد 800 میلیون دلاری کاربران اکس اینفینیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر