;
coinex

بازی Axie Infinity ؛ دانلود و آموزش دریافت ارز دیجیتال از اکسی اینفینیتی

در این نوشته، بازی Axie Infinity را مورد بررسی قرار داده و نحوه دانلود و پیش نیازهای لازم برای بازی را نیز آموزش خواهیم داد. همچنین با آموزش کسب درآمد از Axie Infinity آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

حتما شما نیز نام بازی Axie Infinity را بارها شنیده‌اید. Axie Infinity (AXS) یکی از معدود ارزهای رمزنگاری شده هست که در ماه‌های اخیر رشد قیمتی چشمگیری را داشته است. محبوبیت و درآمد بالای این بازی باعث شد تا سرمایه گذاران با خود که فکر کنند که آیا این ارز دیجیتال را بخرم یا نه؟! آیا شما هم می‌خواهید با آموزش کسب درآمد از Axie Infinity و با نکات کلیدی در مورد رمزارز AXS آشنا شوید؟ پس تا آخر این نوشته همراه تکراتو باشید.

بازی Axie Infinity

شما با کمک بازی Axie Infinity می‌توانید این رمزارز را به صورت واقعی دریافت کنید! امروزه مردم به خاطر کسب درآمد از این بازی، حتی شغل خود را رها می‌کنند. AXS رمزامرزی بر پایه تکنولوژی بلاکچین است که می‌توانید از صرافی‌های معتبر به خرید و فروش آن بپردازید. در آخر این مطلب نحوه دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید و دیگر پلتفرم‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ما باشید.

Axie یک بازی ارزهای رمزنگاری شده

بازی Axie Infinity

Axie Infinity نسلی جدید از بازی‌های پرطرفدار ویدیویی است که در عین حال روشی نوین برای کسب درآمد به صورت ارز رمزنگاری شده است. بازیکنان این بازی‌، توکن‌های ارز رمزنگاری شده را موقع بازی کردن به دست می‌آورند که می‌توانند آن‌ها را به راحتی در صرافی‌های غیرمتمرکز با پول نقد مبادله کنند.

بازی Axie Infinity، بازیکنانی (هیولاهای رنگارنگ) به نام Axies دارد. هر Axie یک رمز غیرقابل تغییر (NFT) بوده، به این معنی که در نوع خود یک مجموعه دیجیتالی منحصر به فرد است.

بازیکنان می‌توانند Axies را پرورش داده و با آن‌ها مبارزه کنند و همچنین ماموریت‌های کامل و منابع مزرعه را تکمیل کنند، در واقع یک اقتصاد کامل در بازی Axie Infinity وجود دارد.

بازیکنان این بازی با دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید و دیگر پلتفرم‌ها می‌توانند از رمزارزهای خود برای خرید زمین، مزرعه و یا پرورش دوباره‌ی Axie استفاده کنند و از آن جا که توکن‌ها ارزش دارند، گیمرها همچنین می‌توانند از آن‌ها برای پرداخت هزینه اجاره یا غذا در زندگی واقعی استفاده کنند. در انتهای مطلب در مورد دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید و سایر پلتفرم‌ها نکاتی را مطرح کرده‌‌ایم.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

Axie  تنها بازی برای کسب درآمد است؟

بازی Axie Infinity

اگر امروز قصد خرید بازی Axie را دارید، به خاطر داشته باشید که بازی‌های رمزنگاری دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند شوق امروز شما را تحت الشعاع قرار دهند مواردی که در بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان به آن ها پرداخته بودیم. چیزی که بازی Axie Infinity را متمایز می‌کند، این است که توسعه دهندگان این بازی، سال‌ها برای توسعه محصول و ایجاد آن وقت صرف کرده‌اند.

این پروژه در ابتدا در سال 2017 آغاز شد و به تازگی به مرحله اجرا درآمد. با این حال، فناوری بلاکچین نیز به سرعت در حال توسعه است و به نظر می‌رسد که هر بازی موفق تعدادی کپی ایجاد می‌کند. با هر ارز رمزنگاری شده، همیشه این خطر وجود دارد که چیزی بهتر به سرعت جایگزین آن شود!

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

میم کوین چیست

درآمد بازی Axie Infinity

بازی Axie Infinity

بر اساس داده‌های Token Terminal ،Axie در ماه جولای 2021 تقریبا 90 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. جالب است بدانید که 10 برنامه برتر دیگر در فهرست Token Terminal مجموعاً حدود 41 میلیون دلار بوده است!

درآمد بازی Axie Infinity حاصل از خریدهای درون بازی مانند زمین، توسط گیمرهاست. Axie هزینه 4.25٪ برای خرید و فروش Axie NFT دریافت می‌کند و همچنین هزینه‌ای هم برای پرورش آن دریافت می‌کند.

چیزی که واقعاً باید به آن توجه داشته باشیم این است که 95 درصد درآمد آن به بازیکنان برمی گردد! به همین دلیل است که مردم در کشورهای در حال توسعه زمان زیادی را به بازی اختصاص می‌دهند، هم تفریح و هم درآمد!

با این حال، یک نکته را باید به خاطر بسپارید که ارزهای رمزنگاری شده این بازی به صورت سهام نیستند. در صورت خرید سهام در شرکتی که درآمد هنگفتی دارد، ممکن است سهمی از سود را از طریق سود سهام دریافت کنید. اگر AXS خریداری می‌کنید، سهم شما در این تجارت نیست. راه اصلی سودآوری شما افزایش قیمت توکن است.

بیشتر بخوانید:

آلت سیزن چیست؟

شت کوین چیست؟

 فروش زمین Axie رکوردها را شکست!

بازی Axie Infinity

در ماه فوریه، یک کاربر 888.25 اتریوم به ارزش حدود 1.5 میلیون دلار را در 9 قطعه زمین در Axie را به فروش رساند! CoinDesk گفت: که آن بزرگترین فروش NFT ثبت شده در آن نقطه بود.

از آن زمان، ما شاهد فروش چند میلیون دلاری NFT بوده‌ایم، از جمله اولین توییت مدیر عامل توییتر، جک دورسی، که تقریباً 3 میلیون دلار فروخته شد. این امر، این واقعیت را برجسته می‌کند که AXSها تنها راه سرمایه گذاری در Axie Infinity نیستند. داشتن Axies و زمین دیجیتالی نیز می‌تواند برای کسانی که مایل به غرق شدن در Lunacia هستند، سودآور باشد.

بیشتر بخوانید:

ایردراپ چیست؟

آینده دار ترین شت کوین ها

Axie Infinity چگونه کار می کند؟

بازی Axie Infinity

به عنوان یک سرمایه گذار، احتمال بیشتری وجود دارد که توکن‌های AXS را خریداری کنید، زیرا ارزش آن‌ها در بلند مدت افزایش می‌یابد. با این حال، Axie Infinity فقط به دنبال سرمایه گذاران نیست بلکه دارندگان توکن را به مشارکت تشویق می‌کند و این مشارکت می‌تواند گران تمام شود.

نکته منفی Axie Infinity این است که با توجه به بالا رفتن قیمت و ارزش Axies بازیکنان باید سرمایه‌ زیادی را برای ورود به این بازی داشته باشند. قبلا بازیکنان می‌توانستند با 5 تا 10 دلار شروع به کار کنند اما در حال حاضر حداقل قیمت برای Axie حدود 200 دلار است، بنابراین گیمرها باید 600 دلار برای بازی هزینه کنند. همچنین قبل از این که بتوانید اولین Axie خود را خریداری کنید، به دو کیف و یک قطعه Ethereum (ETH) احتیاج دارید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن شیبا چیست

 مردم برای بازی در نقش Axie شغل خود را رها می‌کنند

بازی Axie Infinity

طبق خبرنامه Cryptoday در Substack، بازیکنان معمولی می‌توانند ماهانه حدود 4500 SLP درآمد داشته باشند. با قیمت‌های امروز، چیزی در حدود 1500 دلار!

Axie می‌گوید روزانه بیش از 250،000 بازیکن فعال در این بازی وجود دارد. بازی Axie Infinity هم زمان‌بر است و هم استراتژیک. بازیکنان نیاز دارند تا محورهای خود را با دقت بالا ببرند تا مهارت‌های خاصی را توسعه دهند، همچنین باید تلاش‌هایی را نیز برای کسب انرژی انجام دهند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بیشتر در بازی شرکت کنند.

در نتیجه، برخی از کارگران در کشورهایی مانند، ویتنام و فیلیپین شغل روزانه خود را رها می‌کنند تا خود را وقف بازی Axie Infinity کنند. این امر به بسیاری از مردم در مبارزات اقتصادی مرتبط با همه گیری کرونا کمک کرده است، اگرچه اکثر آن‌ها این کار را به عنوان یک شغل جانبی و نه یک کار روزانه می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

توکن Bafe IO چیست

جهش 600 درصدی قیمت Axie Infinity

بازی Axie Infinity

از اواسط ژوئن تا اواسط ژوئیه، AXS بیش از 60 درصد جهش کرد. قیمت در 15 ژوئیه به بالاترین سطح خود یعنی 29.13 دلار و در 20 جولای به 14.19 دلار رسید.

همه قیمت‌های ارزهای رمزنگاری شده، بی‌ثبات هستند و جهش‌های بزرگ قیمت اغلب توسط سرمایه گذاران ایجاد می‌شود که وقتی می‌بینند قیمت ارز در حال افزایش است، می‌ترسند که سود خود را از دست بدهند. شما باید یک استراتژی برای خود انتخاب کرده و یک حد سود و زیان مشخص کنید.

شما باید برای خودتان مشخص کنید که به این رمز ارز دید بلند مدت دارید یا کوتاه مدت؟ اگر دید کوتاه مدت دارید باید به صورت روزانه از میزان سود و زیان سهم آگاه شوید.

همانطور که می‌دانید ارزش رمزارزها در طول روز و حتی در عرض چند ثانیه تغییر پیدا می‌کند، برای پیگیری ارزش واقعی لحظه‌ای رمز ارز Axie Infinity، به وب سایت‌های مربوطه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

توکن توموچین

Axie Infinity را از کجا خریداری کنیم؟

بازی Axie Infinity

در حال حاضر، AXS و SLP در صرافی‌های رمزنگاری شده ایالات متحده در دسترس نیستند، به این معنی که خرید آن‌ها آسان نیست. ممکن است از صرافی غیر متمرکز استفاده کنید، اما مراقب باشید، زیرا این‌ها همیشه برای سرمایه گذاران آمریکایی باز نیستند و خرید از یک صرافی غیرقانونی خطر کلاهبرداری را افزایش می‌دهد.

در مجموع، Axie می‌تواند یک مورد جالب برای کسب درآمد باشد. اما بهتر است قبل از هزینه کردن پول نقد، صنعت بازی‌های رمزنگاری شده و مفهوم بازی برای کسب درآمد را بشناسید. در واقع آموزش کسب درآمد از Axie Infinity را بلد باشید.

بیشتر بخوانید:

توکن هارمونی

توکن بیکری

خرید و فروش رمز ارز Axie Infinity در صرافی

بازی Axie Infinity

صدها سیستم عامل در سراسر جهان وجود دارد که منتظر دسترسی هزاران ارز رمزنگاری شده به شما هستند و برای پیدا کردن ویژگی مناسب برای شما، باید تصمیم بگیرید که چه معیارهایی برای شما بیشتر اهمیت دارد.

برای کمک به شما در شروع کار، باید با بهترین صرافی‌های رمزنگاری شده آشنا شوید تا بتوانید پول خود را با خیال امن به صرافی بسپارید. هنگام انتخاب صرافی به امن و قابل اعتماد بودن آن توجه داشته باشید تا از هر گونه کلاهبرداری به دور باشید.  اگر قصد کسب درآمد به روش ارز دیجیتال را دارید، بهتر است همین امروز لیست صرافی‌ها را بررسی کرده و سفر رمزنگاری خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیک

توکن ماتیک

آموزش کسب درآمد از Axie Infinity

بازی Axie Infinity

با آموزش کسب درآمد از Axie Infinity می‌توانید این بازی را شروع کنید. چند پیش نیاز اصلی برای کسب در آمد از این بازی وجود دارد. پیش نیاز اول، تهیه‌ی یک گوشی هوشمند و یا یک لپ تاپ یا کامپیوتر است.

پیش نیاز بعدی برای شروع، تهیه سرمایه‌ی مورد نیاز این بازی بوده که مبلغی حدود 700-600 دلار است. مرحله بعدی دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید و یا نسخه‌ای که به آن نیاز دارید، است.

مرحله بعدی آموزش Axie Infinity ورود به وب سایت axieinfinity و ساخت اکانت در این وب سایت، و سپس ساخت کیف پول است. شما برای ذخیره‌ی این توکن اکسی‌ها به کیف پول نیاز دارید تا بتواند این توکن‌ها را حفظ کند و در نتیجه شما بتوانید این توکن‌ها را در صرافی‌ها تبدیل به پول کنید.

اگر بخواهیم کیف‌ پول‌های کاربردی این زمینه را نام ببریم می‌توانیم به کیف پول کوینومی، کیف پول متامسک، کیف پول تراست والت، کیف پول اتمیک، کیف پول سخت افزاری لجر اشاره کنیم. پیش نیاز بعدی خرید 3 عدد Axie بازی از فروشگاه بازی است و مهم‌تر از همه این است که برای انجام این بازی باید روزانه 4 الی 5 ساعت زمان بگذارید.

نکته: برای دریافت 3 Axie  بازی می‌توانید به وب سایت marketplace.axieinfinity مراجعه کنید.

بعد از انجام همه‌ی این مراحل، شما آماده بازی هستید. با انجام این بازی شما شروع به توسعه مزرعه و مبارزه با موجودات خیالی خواهید کرد و به این ترتیب جایزه‌ی این بازی برای گیمرهایش، سرمایه‌ی واقعی است که با کسب این جوایز  و فروش آن‌ها می‌توانید به کسب درآمد در دنیای واقعی برسید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید

بازی Axie Infinity

با توجه به رشد روز افزون گوشی‌های هوشمند، گیمرها علاقمند به دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید هستند. زیرا گوشی‌های هوشمند همیشه در دسترس هستند و با دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید راحت‌تر می‌توان با آن بازی کرد. دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید و دیگر نسخه‌ها را می‌توانید از  وب سایت اصلی بازی – axieinfinity و دیگر وب سایت‌های معتبر انجام دهید.

جمع بندی

با آموزش کسب درآمد از Axie Infinity و دانلود بازی اکسی اینفینیتی اندروید و آی او اس آشنا شدیم. در حالت کلی دریافتیم که این بازی، یک بازی معمولی برای سپری کردن اوقات فراغت نیست، بلکه شما می‌توانید یک منبع درآمد خیلی قوی برای خود ایجاد کنید، به شرطی که بتوانید سرمایه‌ی اولیه 600-700 دلار را تهیه کرده و روزانه 4 الی 5 ساعت برای این بازی، زمان بگذارید.

اگر این شرایط را دارید، همین الان مراحل شروع بازی را طی کنید، به این ترتیب هم از بازی سرگرم شوید و هم درآمد کسب کنید! یادتان باشید که اولین قدم برای وارد شدن به بازی، آموزش است، باید به صورت کاملا مسلط و با اطلاعات کامل وارد این بازی شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی Axie Infinity چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    راهنمایی کنین کامل لطفا بچه ها
    ایده آل ترین شروع برای بازی اکسی چقدر باید خرج کنیم که ماهی 5 6 بده؟ وقتم زیاد دارم
    کمترین شروع قیمت هم بگین لطفا

    پاسخ