;
coinex

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

خبر خوش برای علاقه‌مندان فیلم اکشن ددپول این است که این فیلم برای قسمت سوم تمدید شد. در این مقاله قصد داریم به تاریخ اکران ددپول 3 بپردازیم.

ددپول یک فیلم سوپر قهرمانی امریکایی است که اولین فیلم آن با نام ددپول ۱ در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. فیلم ددپول از همان ابتدا مورد توجه بینندگان قرار گرفت. این فیلم بر اساس شخصیت کتاب‌های کمیک مارول، با همین نام ساخته شده است.

سوال بسیاری از طرفداران فیلم ددپول این است که ددپول ۳ کی میاد ؟ در جواب باید گفت ما برای طرفداران فیلم ددپول خبر خوبی داریم و آن خبر خوب، این است که فیلم ددپول ۳ به طور رسمی پخش خواهد شد و تاریخ پخش آن نیز به طور تقریبی اعلام شده است. به دلیل موفقیت فیلم دوم این مجموعه، تصمیم بر این شد که فیلم اکشن ددپول ۳ اکران شود.

پیش‌بینی می‌شود ددپول ۳ یکی از منحصر به فرد‌ترین و فوق العاده‌ترین فیلم‌های مارول به شمار برود. کوین فیج سرپرست استودیو فاکس، تایید کرد که ددلپول ۳ شگفت‌ انگیز‌ترین پروژه در حال توسعه دیزنی است. در ادامه این مقاله قصد داریم به تاریخ اکران ددپول 3 و بازیگران فیلم ددپول ۳ بپردازیم .با ما همراه باشید.

تاریخ اکران ددپول 3

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

دقیقا نزدیک به ۳ سال از اخرین فیلم ددپول با عنوان ددپول ۲ می‌گذرد. جالب است بدانید فیلم اول این مجموعه حدود ۷۸۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ و فیلم دوم آن در سال ۲۰۱۸ حدود ۷۸۵ میلیون دلار فروش داشته است. همه این موفقیت‌ها موجب شد تا تهیه‌کنندگان ساخت قسمت سوم این فیلم را در نظر بگیرند.

ددپول ۳ کی میاد ؟ برخی از طرفداران با وجود اشتیاق زیاد به پخش قسمت بعدی فیلم ددپول، تقریبا ناامید شده بودند تا اینکه خبرهایی مبنی بر زمان اکران فیلم ددپول ۳ به گوش می‌رسید. متاسفانه باید بگوییم فیلم ددپول ۳ در سال ۲۰۲۱ پخش نخواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن احتمال می‌دهیم تاریخ اکران ددپول 3 به تاخیر افتاده باشد. هنوز هیچ خبر موثقی در ارتباط با تاریخ اکران ددپول 3 به طور رسمی، به دست ما نرسیده است اما باتوجه به انتشار فیلم‌های قبلی این مجموعه می‌توانیم پیش بینی از زمان اکران فیلم ددپول ۳ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم After We Fell [+تریلر]

بهترین فیلم های 2021

زمان اکران فیلم ددپول 3

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

موضوعی که از آن مطمئین هستیم این است که تاریخ اکران ددپول 3 ، امسال نخواهد بود. این خبر را سرپرست استودیو فاکس نیز تایید کرده است. این تاخیر به دلیل اینکه مارول تمامی سریال‌های خود را برای شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته بود، به وجود آمده است. در حال حاضر برخی از آن سریال‌ها که در اولویت بوده‌اند، در حال پخش هستند و به زودی منتشر خواهند شد.

یکی از این سریال‌ها، سریال بلک ویندو است. به دلیل وجود این تاخیرها، برنامه پخش سریال‌های استودیو بسیار شلوغ و درهم شده و حدس تاریخ اکران ددپول 3 را برای ما کمی دشوار کرده است در نتیجه هواداران باید کمی دیگر منتظر بمانند. چه زمانی امکان دانلود فیلم ددپول ۳ فراهم می‌شود؟

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکلات ناشی از کوید ۱۹ کمتر شود، انتظار داریم زمان اکران فیلم ددپول ۳ در سال ۲۰۲۳ باشد. تا آن زمان امکان دانلود فیلم ددپول ۳ وجود ندارد. در ادامه با داستان و بازیگران فیلم ددپول ۳ همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

بازیگران فیلم ددپول 3

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم
ددپول 3 کی میاد / دانلود فیلم ددپول

درباره چگونگی حضور بازیگران فیلم ددپول ۳ ، هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما به طور قطعی رایان رینولدز، نقش وید ویلسون را در این فیلم بازی خواهد کرد. در ارتباط با دیگر بازیگران به طور کامل چیزی مشخص نیست و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه کسانی همراه رایان رینولدز در فیلم اکشن ددپول ۳ حضور خواهند داشت.

در ددپول ۲ با همکاری تیم X-Force تعدادی از قهرمانان جدید به ما معرفی شدند، اگرچه که برخی از آن‌ها مدت زیادی دوام نیاوردند، اما امکان اینکه شخصیت‌هایی مثل کیبل با بازی جاش برولین و دومینو با بازی زازی بیتز را بار دیگر در فیلم اکشن ددپول ۳ ببینیم زیاد است.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که زازی بیتز از بازیگران فیلم ددپول ۳ به شمار برود زیرا او در مارس 2021 خبری را فاش کرده و  افزود: خبری مبنی بر این که به من نقشی تعلق بگیرد وجود ندارد و من نیز چیزی نشنیدم اما دوست دارم نقش دومینو را در فیلم سوم احیا کنم. با من هیچ صحبت خاصی درباره ایفای نقش نشده اما من به حضور در فیلم اکشن ددپول ۳ علاقه‌مند هستم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

شخصیت‌هایی مثل کلوسوس با بازی استفان کاپیچیچ، نگاسونیک تین‌ایج ورهد با بازی برایانا هیلدربرند، یوکیو با بازی شیولی کوتسونا و راسل با بازی جولین دنیسون که در فیلم‌های ددپول ۱ و یا ددپول ۲ حضور داشتند، احتمالا در فیلم سوم ایفای نقش نخواهند کرد.

بهتر است طرفداران امیدی زیادی به بازگشت شخصیت‌هایی مثل شتراستار با بازی لوئیس تان و آکسل کلونی با بازی بیل اسکاشگورد در فیلم ددپول ۳ نباشند اگر چه که تمام شخصیت‌های سوپرقهرمانی در همه فیلم‌ها و سریال‌ها مرگ را چند باری دور زده‌اند.

پس در نتیجه با قطعیت نمی‌توانیم بگوییم که آن‌ها را هرگز در این فیلم نخواهیم دید اما خبری هم در ارتباط با حضور آن‌ها در فیلم سوم وجود ندارد. یکی از شخصیت‌هایی که در فیلم ددپول مرگ را دور زده بود، ونسا دوست دختر ددپول است. امکان حضور او در فیلم ددپول ۳ یا قسمت‌های بعدی فیلم فراهم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

مورنا باکارین به کمبود صحنه برای نقش ونسا در این فیلم اشاره کرد: طرفداران اعتقاد داشتند که نقش او به اندازه کافی پوشش داده نشده است. او اضافه کرد: من به خوبی می‌توانم درک کنم که مردم چه احساسی داشتند و من هم مطمئناً از این که نقش ونسا در فیلم ددپول با کمبود صحنه مواجه بود ناامید شدم، زیرا من عاشق بازی در آن نقش هستم.

تی جی میلر در دو فیلم اول و دوم ددپول نقش ویزل را ایفا کرد. وی اشاره کرده است که ترجیح می‌دهد قسمت سوم ددپول ساخته نشود. احتمالا می‌توانیم نتیجه بگیریم که وی جزو بازیگران فیلم ددپول ۳ نخواهد بود.

با همه این توضیحات همانطور که اشاره کردیم، هیچ اخبار دقیقی در ارتباط با لیست بازیگران ددپول ۳ در دسترس نیست اما شاید با نزدیک شدن به تاریخ اکران این فیلم، لیستی از بازیگران این سریال فراهم شود. در ادامه با داستان فیلم ددپول ۳ همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

داستان فیلم ددپول 3

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم
ددپول 3 کی میاد / دانلود فیلم ددپول

با اعلام تقریبی تاریخ اکران ددپول 3 می‌توانیم پیش بینی از خلاصه‌ی داستان قسمت سوم این فیلم داشته باشیم. رایان رینولدز با لحن تمسخر آمیز اعلام کرده است که داستان فیلم ددپول ۳ در یک مسیر کاملا متفاوت قدم می‌گذارد و با طعنه ادامه داد: اغلب، تهیه‌کنندگان این فیلم خیلی دیر برای تغییر شخصیت‌های آن دست به کار می‌شوند.

ما هنوز به طور دقیق مطمئن نیستیم که کارگردانان این فیلم دقیقا چه فیلمنامه‌ای را برای قسمت سوم این فیلم در نظر گرفته‌اند. آیا قسمت سوم این فیلم در ادامه قسمت دوم آن خواهد بود؟ یا این که نمایشنامه به طور کل تغییر خواهد کرد؟ آیا سفر در جهان نقش برجسته‌تری در ددپول ۳ ایجاد خواهد کرد؟

ددلاین گزارش داده است که جلسات نویسندگان این فیلم طی یک ماه گذشته انجام شده. رایان رینولدز اخیراً با تعداد انگشت شماری از نویسندگان ملاقات کرده است تا صحبت‌های آن‌ها را در ارتباط با نمایشنامه قسمت بعدی ددپول بشنود.

ددلاین همچنین می‌گوید: در نهایت، استودیو و رینولدز دیدگاه خواهران مولینو را برای نمایشنامه مناسب دانسته‌اند، و افزود: در حالی که فیلم در مراحل اولیه توسعه است، استخدام خواهران مولینو اولین گام بزرگ در ساخت فیلم ددپول ۳ است.

آخرین صحنه‌های این فیلم مربوط به نگاسونیک تین‌ایج ورهد بود. در این صحنه‌ها نشان داده می‌شود که او در حال درست کردن ماشین زمان کیبل است تا ددپول بتواند اشتباهات گذشته خود را با استفاده از آن جبران کند.

اگر شبکه سینمایی مارول بخواهد سایر شخصیت‌های سابق فاکس را معرفی کند، ددپول ۳ می‌تواند ثمربخش باشد. رایان رینولدر اعلام کرده است که چیزهای زیادی برای حل و فصل کردن در فیلم ددپول ۳ وجود دارد.

دیوید لیچ یکی از تهیه‌کنندگان معروف آمریکایی گفته است: شما می‌توانید فیلم ددپول را با شخصیت‌های قهرمانی دیگر ادغام کنید و مجموعه بزرگتری بسازید. ما حدس می‌زنیم این پیشنهاد می‌تواند کار ساز باشد و کارگردانان این فیلم، این روش را نیز برای فیلم ددپول ۳ به کار خواهند گرفت.

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین انیمه های 2021

رایان رینولدر اعلام کرده است: من اعتقاد دارم که MCU باید همانند یک آینه آن طور که ما این فیلم را در ذهن داریم به نمایش بکشد. وی اشاره کرده است که فیلم ددپول به ما اجازه می‌دهد که صحنه‌هایی را به نمایش بکشیم که در اکثر فیلم‌های سوپرقهرمانی دیگر این صحنه‌ها کمتر وجود داشته‌اند.

حدس دقیق نمایشنامه این فیلم به دلیل کمبود اطلاعات بسیار دشوار است ما حدس می‌زنیم با نزدیک‌تر شدن به زمان اکران فیلم ددپول ۳ ممکن است اطلاعات بیشتری به دست ما برسد. در ادامه با تریلر فیلم ددپول ۳ همراه ما باشید.

تریلر فیلم ددپول 3

تاریخ اکران ددپول 3 ؛ داستان، بازیگران و هر آنچه باید بدانیم
ددپول 3 کی میاد / دانلود فیلم ددپول

هر زمان که تاریخ اکران فیلم یا سریالی مشخص می‌شود، طرفداران انتظار پخش تریلر قسمت جدید این فیلم‌ها و سریال‌ها را خواهند داشت. هم اکنون طرفداران ددپول نیز منتظر تریلر فیلم ددپول ۳ هستند.

متاسفانه باید بگوییم به دلیل تاخیر در پخش فیلم سوم ددپول، پخش تریلر این فیلم نیز به تاخیر افتاده است. هنو تریلر رسمی برای فیلم ددپول ۳ در دسترس نیست اما با نزدیک‌تر شدن به زمان تاریخ اکران فیلم ددپول ۳ کماکان انتظار داریم تریلری نیز برای این فیلم منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: ladbible , digitalspy

نظر شما در خصوص تاریخ اکران ددپول 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر