;
coinex

پخش زنده پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 [13 شهریور]

پخش زنده پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 را با ما ببینید. نماینده ایران از ساعت 5:04 بامداد امروز کار خود را در این رقابت ها پی می گیرد.

پخش زنده پرتاب وزنه علی اصغر جوانمردی پارالمپیک توکیو 2020 را با ما ببینید. نماینده ایران راس ساعا 16:16 کار خود را در این رقابت های آغاز می کند.

بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو در حالی از روز سه‌شنبه 2 شهریور ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد که کاروان ورزشی ایران با حضور 62 ورزشکار در 10 رشته راهی ژاپن شده است. یکی از رشته‌ های اعزامی ایران، پارادوومیدانی است؛ رشته‌ ای که در هر دوره شلوغ‌ ترین و البته پرمدال‌ترین بخش از کاروان ایران را به خود اختصاص می‌دهد.

پخش زنده پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020

دوومیدانی که بیشترین نفرات را در کارنامه اعزامی ایران دارد، باز هم می‌تواند پرمدال‌ترین کاروان هم لقب بگیرد. در طول 8 دوره قبلی، روی هم رفته 135 ورزشکار در رشته پارادوومیدانی اعزام شده‌اند که حاصل تلاش آنها کسب 35 طلا، 24 نقره و 27 برنز بوده است.

پخش زنده پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 [13 شهریور]
ساعت پخش پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 / ساعت شروع پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020
امروز اما سیامک صالح فرج زاده در پرتاب وزنه به مصاف رقبای خود می رود. او هم از شانس های کسب مدال ایران در این رقابت هاست. برای پخش زنده دو و میدانی سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 از یکی از طرق زیر اقدام کنید:

پخش زنده پرتاب وزنه ایران پارالمپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های پارالمپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای پارالمپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید. در این سرویس شما به شمار معتنابهی از شبکه های ورزشی از جمله بین اسپورت، اسکای اسپورت، تی آر تی اسپورت و بقیه دسترسی دارید.

پخش زنده پرتاب وزنه ایران پارالمپیک توکیو 2020 از CBC Sports

شما با استفاده از بخش پخش زنده در وب سایت سی بی سی کانادا می توانید تمام رقابت های پارالمپیک توکیو را دنبال کنید. برای این مقصود از این لینک استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس پخش زنده رایگان مسابقات، نیاز به آی پی کانادا دارد. در نتیجه باید ابتدا با ابزارهای تغییر آی پی به سرور کانادا متصل شوید و سپس وارد این وب سایت شده، از بخش پخش زنده به تماشای رقابت مدنظر خود بنشینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پرتاب وزنه سیامک صالح فرج زاده پارالمپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر