;
coinex

رشد 118 درصدی مشاغل مرتبط ارزهای دیجیتال

رشد 118 درصدی مشاغل مرتبط ارزهای دیجیتال در نتیجه‌ی افزایش تقاضا برای نیروی متخصص در زمینه رمزارز و بلاک چین‌ و همچنین تغییرات ده ماهه‌ی اخیر رخ داده است.

با بررسی نیاز جدید بازار کار در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین‌ها، گویا نیاز سازمانی به افراد ماهر دراین حوزه بیشتر شده است. طبق گزارشها و بررسی‌ها، شغل‌های مرتبط با رمزارزها و بلاک چین‌ها تا اواسط جولای ۲۰۲۱ یا همان تیر ۱۴۰۰ نسبت به سپتامبر ۲۰۲۰ یا همان شهریور ۱۳۹۹، ۱۱۸ درصد بیشتر شده است.

رشد 118 درصدی مشاغل مرتبط ارزهای دیجیتال

علاوه بر رشد چشمگیر کارهای حوزه ارزهای دیجیتال تعداد کارهای مربوط به این حوزه نسبت به سال پیش زیادتر شده است. میزان جایگاه‌های مدیریتی در حوزه رمزارزها و بلاک چین‌ها ۲۹٫۸۷ درصد و احتیاح به نیروی منابع انسانی ۲۰۰ درصد زیاد شده است ولی کارهای توسعه نرم افزار نسبت به سال پیش از ۳۴٫۸ درصد به ۲۹٫۸۷ درصد کاهش یافته است.

رشد 118 درصدی مشاغل مرتبط ارزهای دیجیتال

با دقت به این که عده‌ای که در مشاغل مربوط با بلاک چین ها کار می‌کنند به غیر از علم زیاد در حوزه ارزهای دیجیتال باید در حوزه اقتصاد و برنامه نویسی هم ماهر باشند بیشتر اوقات برای کارهای حقوقی بیشتر از بقیه کارهای فناوری انتخاب می‌شوند.

براساس گزارش‌ها، امروزه تعداد زیادی از موسسات آموزشی مباحث مرتبط با رمزارزها را به دوره‌های آموزشی خود افزوده‌اند، ولی تحصیلات آکادمیک دراین زمینه زیاد کامل نیست و بیشتر افراد ماهر در این زمینه، مقدار زیادی خودآموخته هستند.

به هر حال با رشد روز افزون این رمزارزها و افزایش سودآوری‌های این حوزه، احتمالا هر روز شاهد رشد روزافزون مشاغل مرتبط با این حوزه باشیم. این مشاغل فرصت‌هایی هستند که در دنیای کسب و کار به تازگی پدید آمده و علاقمندان زیادی را به خود جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رشد 118 درصدی مشاغل مرتبط ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر