;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Red Notice [+بازیگران و داستان]

تریلر و تاریخ اکران فیلم Red Notice با بازی راک (دواین جانسون)، گل گدوت و رایان رینولدز از شبکه نتفلیکس در توییتی منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

فیلم Red Notice از بزرگترین فیلم‌‌های امسال است که شبکه نتفلیکس می‌خواهد آن را پخش کند. طبق اعلام نتفلیکس تاریخ اکران این فیلم ۱۲ نوامبر یا همان ۲۱ آبان ۱۴۰۰ است. در این مجموعه دیدنی بازیگرانی همچون دواین جانسون و گل گدوت و رایان رینولدز ایفای نقش کرده‌اند. در ادامه قصد داریم تاریخ اکران فیلم Red Notice را بررسی کرده و تریلر آن را تماشا کنیم. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Red Notice [+بازیگران و داستان]

علاوه بر اعلام نتفلیکس در توییتر، راک نیز یک توییتر درباره این فیلم منتشر کرد و گفت که این فیلم بزرگ‌ترین فیلم تمام دوران است، البته علت این ادعای بسیار بزرگ را نگفت. بودجه‌ی ساخت این فیلم حدود دویست میلیون دلار است که با عبور از The Irishman، به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های نتفلیکس شناخته می‌شود. تهیه کنندگی این فیلم نیز برعهده داوین جانسون بازیگر نقش راک است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

آن طور که تریلر فیلم Red Notice نشان می‌دهد، داستان فیلم درباره یک مامور اف بی آی است که خواهان آن است تا دزد آثار هنری (گل گدوت) و یک کلاهبردار (رایان رینولدز) را دستگیر کند. تاکنون تریلر فیلم Red Notice از شبکه نتقلیکس منتشر نشده است.

کارگردانی این فیلم نیز برعهده راوسون مارشال تربر است که در گذشته جایگزین دیوید لیچ در فیلم The Division (با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین) شده بود. بازیگران نقش‌های اصلی‌اش هم دواین جانسون (Dwayne Johnson)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدوت (Gal Gadot) هستند.

داستان فیلم حول محور یک مامور اینترپل می‌چرخد که قصد دارد بزرگترین کلاهبردار و بزرگترین سارق جهان را دستگیر کند. مطابق انتظار، یافتنشان به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. در تریلر می‌بینیم هارتلی در ثانیه‌های ابتدایی در نقش یک راوی ظاهر شده و توضیحات اولیه را ارائه می‌دهد.

او همچنین تاکید دارد تنها فردی است که می‌تواند بزرگترین کلاهبردار و بزرگترین سارق جهان را بیابد. شما می‌توانید در ادامه به لینک تماشای تریلر این فیلم جذاب دسترسی داشته باشید.

برای تماشای تریلر فیلم Red Notice در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Red Notice چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر