;
coinex

فیلمبرداری فصل سوم پسران (The boys) به اتمام رسید

فیلمبرداری فصل سوم پسران (The boys) به اتمام رسید و به زودی مراحل نهایی تولید شامل تدوین و صداگذاری فیلم آغاز خواهد شد تا پس از آن وارد مرحله پخش گردد.

فصل سوم پسران برای شبکه آنلاین آمازون پرایم در حال ساخت است و به تازگی نیز فیلم برداری آن به پایان رسیده و وارد مراحل نهایی تولید شده است. جک کواید، کارل اربن و جنسن اکلس نیز در همین راستا تایید نمودند که پروسه‌ی فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys تمام شده است و وعده داده‌اند که این فصل می‌تواند از دو فصل اول بزرگ‌سالانه‌تر و دیوانه‌وارتر باشد.

فیلمبرداری فصل سوم پسران (The boys) به اتمام رسید

سریال The Boys یک فیلم ابرقهرمانی خاص است که برای آمازون پرایم موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است که همین امر منجر شده تا این شبکه‌ی آنلاین استریم‌محور بخواهد با ساخت فصل سوم هواداران آن را خوشحال کند.

موضوع سریال The Boys می‌خواهد به ما بفهماند که اگر در دنیای واقعی شاهد فعالیت ابرقهرمان‌ها بودیم و سواستفاده‌ی آن‌ها از قدرت بودیم، تا چه اندازه اوضاع وحشتناک می‌شد. سریال The Boys قدم به قدم پلیدی‌های درونی افرادی را نشان می‌دهد که در جهان بیرون شاید مثل یک الهه یا رب‌النوع مورد پرستش مردم باشند.

فیلمبرداری فصل سوم پسران (The boys) به اتمام رسید

گروه The Seven که همواره در جهان سریال The Boys تشکیل‌شده از هفت ابرقهرمان برتر است، حقایق زشت زیادی را پشت ظاهر زیبای خود پنهان کرده است که در دو فصل قبل به خوبی نمایش داده شده است.

باتوجه‌به موفقیت دو فصل اول این سریال، اریک کریپک برای ساخت فصل سوم آزادی عمل بیشتری دارد و فیلم‌نامه را براساس بخش‌هایی از منبع اقتباس نوشته که گمان می‌کرد هیچ‌کدام از استودیوهای هالیوود با ساخت و پخش آن‌ها موافقت نخواهند کرد. جنسن اکلس، بازیگر سریال Supernatural در فصل سوم سریال The Boys نقش سولجر بوی را دارد و کتیا وینتر در این فصل نقش لیتل نینا را بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل سوم پسران (The boys) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر