;
coinex

فیلم های مارول 2024 کدامند ؟

استودیوی مارول طی یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرد که فیلم های مارول 2024 ، چهار فیلم خواهد بود که اولین فیلم آن در ۴ فوریه یا همان ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ می‌باشد.

براساس این بیانیه پس از پخش اولین فیلم، دو فیلم ابرقهرمانی دیگر آن به ترتیب در تاریخ‌های ۳ مه یا همان ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ۲۶ ژوئیه یا همان ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکران می‌شود و فیلم آخر آن هم در تاریخ ۸ نوامبر یا همان ۱۸ آبان ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

فیلم های مارول 2024 کدامند ؟

هرچند شرکت مارول بر اساس بیانیه‌ای خبر از فیلم‌های ابرقهرمانی جدید داد، اما نام این فیلم‌ها را که در این ۴ تاریخ منتشر می‌شود را اعلام ننموده است. به هر حال امسال این شرکت چند فیلم مشخص و در حال ساخت است که زمان پخش آن‌ها هنوز معلوم نیست و احتمال دارد که در این ۴ تاریخ، اکران گردد.

فیلم های مارول 2024 کدامند ؟

شرکت مارول نیز سال پیش اعلام کرد که می‌خواهد دوباره مجموعه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) را با همکاری جان واتس (Jon Watts‎)، کارگردان سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی (Spider-Man)، بازسازی کند که این فیلم احتمالا یکی از این ۴ فیلم مارول برای سال ۲۰۲۴ است.

پس از آن، بازسازی مجموعه تیغه (Blade) با بازی ماهرشالا علی (Mahershala Ali‎)؛ بازیگر برنده اسکار، از فیلم‌های دیگری است که احتمال دارد در سال 2024 عرضه شود‌ مخصوصا که کوین فایگی (Kevin Feige)؛ رئیس این کمپانی، هم پارسال اعلام کرده بود که این فیلم قرار نیست در فاز چهارم مارول که در سال 2023 به به اتمام می‌‌رسد، باشد.

علاوه بر این، قسمت چهارم کاپیتان آمریکا (Captain America) با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و قسمتی جدید از مجموعه مردان ایکس (X-Men)، از فیلم‌های اعلام شده دیگر هستند که تاکنون تاریخ انتشار آن‌ها معلوم نشده است و احتمالا در سال ۲۰۲۴، انتشار خواهند یافت.

از طرفی دنباله دو فیلم جدید مارول هم در حال ساخت هستند به نام‌های فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)‎ با کارگردانی دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) و فیلم جاودانگان (Eternals) که در تاریخ ۵ نوامبر یا همان ۱۴ آبان ۱۴۰۰ منتشر می‌شود و احتمالا دنباله‌ای نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم های مارول 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر