;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession ؛ بازیگران و داستان

به تازگی طبق اخبار منتشر شده، تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession از شبکه‌ی HBO سرانجام پس از مدت‌‌ها انتظار مشخص و اعلام شده است.

فصل‌های اول سریال Succession توانسته بودند جوایز مختلفی به دست آورد سرانجام فصل سوم آن ساخته شده است و قرار است به زودی پخش شود.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession

سریال Succession سریالی (کمدی-درام) بسیار تحسین‌شده است که افتخارهای فراوانی برای شبکه HBO به ارمغان آورد و باید در حالت عادی به مراتب زودتر برمی‌گشت اما شرایط به علت شیوع کرونا، تاثیراتی جدی و انکارناپذیر روی پروسه‌ی تولید آن داشتند که البته در سریال Succession اثری از این بیماری وجود ندارد.

بازیگران فصل سوم این فیلم، برایان کاکس در نقش لوگان، جرمی استرانگ در نقش کندل، کیرن کالکین در نقش رومن، سارا اسنوک در نقش شیو، متیو مک‌فادین در نقش تام، هیام عباس در نقش مارشا، نیکولاس براون در نقش گرگ، آلن راک در نقش کانر، الکساندر اسکاشگورد، آدرین برودی و هوپ دیویس هستند. سریال وراثت، اثر جسی آرمسترانگ با فصل دوم خود به هفت جایزه‌ی امی دست یافت که شامل بهترین بازیگر نقش اول تا برترین درام تلویزیونی بود.

طبق گفته‌ی شبکه HBO، در فصل سوم Succession شاهد موضع‌گیری خطرناک لوگان خواهیم بود؛ فردی که در انتهای دومین فصل با حمله‌ی ناگهانی پسر سرکش خود مواجه شد و حالا برای حفظ متحدها تقلا می‌کند. درحالی‌که لوگان ری مشغول تلاش برای نزدیک خود نگه داشتن همراه‌های مالی، سیاسی و خانوادگی خود است، تنش‌ها بالا می‌گیرند. قدم به قدم خواهیم دید که دعوایی شرکتی تبدیل به یک جنگ داخلی خانوادگی می‌شود. سرانجام تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession در ۱۷ اکتبر یا همان ۲۵ مهرماه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر