;
coinex

نسخه جدید بازی Brothers in Arms در دست ساخت

مدیرعامل Gearbox تایید نمود که نسخه جدید بازی Brothers in Arms در دست ساخت است اما به علت سیاست‌های استودیو، اطلاعات بیشتری تا تکمیل بازی انتشار نخواهد یافت

رندی پیچفورد، مدیرعامل Gearbox، طی مصاحبه‌ای در فروردین ماه تایید نمود که استودیو در حال ساخت عنوان جدیدی از مجموعه Brothers in Arms است. البته لازم به ذکر است که این فیلم اخیرا در یوتیوب انتشار یافته است و سایت Alt/Char این قضیه را کشف کرد.

نسخه جدید بازی Brothers in Arms در دست ساخت

پیچفورد درباره‌ی بازی Brothers in Arms توضیح داد که Fox و سگا چقدر مشتاق اعلام این خبر بودند، به طوری که پیش از بستن هیج قراردادی، آن‌ها خبر ساخت پروژه جدید را اعلام کردند. این اعلامیه بسیار زود هنگام بود و علاقمند است که مثل Borderlands 3 تا هنگامی که تولید بازی تکمیل نشده، چیزی از بازی نمایش ندهد. او گفت:

من تا زمانی که Borderlands 3 وارد فاز بتا نشده بود، دستور معرفی بازی را ندادم. این خیلی مزخرف است زیرا می‌دانم که تعداد بسیاری از مردم چشم انتظار ما هستند، ولی تا وقتی که بازی کامل نشده من درباره‌اش لب باز نمی‌کنم. ما طرفداران دو آتیشه‌ای برای سری Brothers in Arms داریم ولی تا زمان تکمیل شدن بازی متاسفانه باید عذاب بکشند.

نسخه جدید بازی Brothers in Arms در دست ساخت

از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی این بازی خیلی سال می‌گذرد. البته در این بین چند بازی برای موبایل منتشر شد اما آخرین حضور قابل توجه آن در سال ۲۰۰۸ بود. البته پیچفورد در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرده بود که استودیو برای این فرانچایز برنامه‌هایی دارد. او گفته بود:

بازی بعدی Brothers in Arms باید بازی خوبی باشد و ما برای همین تلاش می‌کنیم. حس می‌کنم که کارهای ناتمامی با تاریخ و تخیلات بازی داریم و می‌خواهم به آن بپردازم. مدت زمان زیادی را صرف فکر کردن به آن می‌کنم.

در همین حین یک اقتباس تلویزیونی از این مجموعه نیز در حال تولید است که تاکنون هیچ جزییاتی از آن انتشار نیافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه جدید بازی Brothers in Arms چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر