;
coinex

دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده

از جمله سریال‌های جدید موردانتظار می‌توان به سریال نقاب اشاره کرد. در ادامه برای دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

اگر به دنبال یک کیدارامای مهیج و اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای سریال نقاب را از دست ندهید. این سریال که با نام خورشید سیاه نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای است که افراد زیادی منتظر پخش آن بوده‌اند.

داستان سریال درباره یک مامور مخفی بوده که زیر نظر سرویس اطلاعات ملی یا همان NIS کار می‌کند. کارگردانی این اثر را کیم سونگ یونگ انجام داده و نویسندگی این سریال را پارک سوک هو بر عهده داشته است. در ادامه برای دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده همراه تکراتو باشید.

دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای The Veil

سریال کره ای نقاب داستان زندگی یک مامور مخفی را روایت می‌کند که زیرنظر NIS فعالیت دارد. این مامور مخفی در تلاش است تا خائن داخلی را که باعث سقوطش شده را پیدا کند. او در این راه با دشمنی قوی‌تر در نقاب یک کارمند روبه‌رو می‌شود.

در واقع داستان سریال نقاب، درباره هان جی هیوک بوده که بهترین نماینده در سرویس اطلاعات ملی است. او به دلیل توانایی‌های بالایش در انجام ماموریت‌ها از اقتدار زیادی در میان همکارانش برخوردار است.

هان جی هیوک از نماینده‌های اتحادیه صنفیه بوده و بخش جنایی آن را هدایت می‌کند وی در یکی از روزها که در حال برسی یک پروژه بود در دام یک تله افتاده و به صورت ناگهانی ناپدید می‌شود اما پس از 12 ماه از جهنمی که در آن زجر می‌کشید بازمی‌گردد و قصد دارد خائن اصلی را پیدا کند تا بفهمد هدف اصلی او چه بوده و به چه دلیلی دنبال او بوده است.

از طرف دیگر، سئو سو یون از اعضای تیم 4 مرکز جنایی وزارت اطلاعات است که در انجام وظایف خود بسیار مسئولیت‌پذیر بوده و بیشتر پروژه‌هایش را با موفقیت به اتمام می‌رساند. وی محبت زیادی به مردم داشته و به هم تیمی‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد.

دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال خورشید سیاه / دانلود سریال کره ای نقاب / دانلود سریال کره ای خورشید سیاه قسمت دوم / دانلود سریال کره ای The Veil

سریال The Veil از 12 قسمت تشکیل شده و برای بینندگانی که در کره جنوبی زندگی می‌کنند، از شبکه NBC در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت 10 شب پخش خواهد شد. انتظار می‌رود پخش این سریال در اواسط اکتبر به پایان برسد. کارگردان این اثر قبلا سریال معروف عشق شفا دهنده من را کارگردانی کرده است.

نام گونگ مین نقش هان جی هیوک را بازی خواهد کرد. وی یک کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر کره‌ای است که اولین بار با فیلم یک کارناوال کثیف شناخته شد. گونگ مین شهرت خود را با بازی در سریال‌های به یاد آور، لیگ جذاب، پزشک زندانی، مدیر خوب و بیدار به دست آورده است.

نام گونگ مین، در نقش هان جی هیوک بوده و همانطور که گفتیم یک مامور مخفی است. وی پس از حادثه‌ای که برایش در یکی از عملیات‌ها رخ می‌دهد حافظه خود را از دست داده و همکارانش را به یاد نمی‌آورد او پس از یک سال به کار خود برمی‌گردد و قصد دارد از جریان آن حادثه مطلع شود.

علاوه بر او بازیگرانی همچون کیم جی اون، پارک ها سون، کیم بیونگ کی، جانگ یونگ نام و کیم جونگ تائه از بازیگران سریال کره ای نقاب هستند.

در ادامه شما می‌توانید به لینک دانلود رایگان قسمت 2 نقاب با زیرنویس چسبیده دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر دانلود سریال کره ای نقاب ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 1 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت دوم سریال نقاب بدون سانسور

دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال نقاب قسمت دوم / دانلود سریال The Veil قسمت دوم / دانلود سریال کره ای خورشید سیاه قسمت دوم
  • نام سریال: نقاب (The Veil)
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه MBC
  • ژانر: اکشن، معمایی، جنایی، درام
  • قسمت‌ها: 12
  • روزهای پخش: جمعه و شنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 20 دقیقه
  • بازیگران: Namgoong Min, Park Ha Sun, Kim Ji Eun

دانلود رایگان قسمت 2 نقاب با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 360p

قسمت دوم سریال نقاب بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال The Veil قسمت دوم از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود سریال نقاب قسمت دوم از تلگرام با کیفیت 1080p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 2 سریال نقاب (The Veil) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر