;
coinex

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 50 مشخص شد

با وجود تحریم های آمریکا هوآوی می خواهد از محصولات جدید خود رونمایی نماید. اکنون شاهد تاریخ رونمایی از هوآوی میت 50 هستیم.

مشکلاتی که کمپانی هوآوی با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، به قدری بالا است که این شرکت را مجبور کرده از محصولات خود با تاخیر زیاد رونمایی به عمل آورد.

از جمله محصولاتی که با این تاخیر مواجه شده است، میت 50 است و اکنون تاریخ این رونمایی مشخص شده است. طبق آخرین اخبار قرار بود تا اواسط 2022 رونمایی این گوشی به تعویق افتد اما خوشبختانه به نظر می‌رسد دیگر خبری از تاخیر و تعویق نیست.

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 50

تمام مشکلات موجود در شرکت هوآوی باعث شده تا طرفداران این برند و دیگران امیدی به رونمایی و عرضه سری میت 50 نداشته باشند. آینده هوآوی و پرچمداران این برند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. اما به تازگی یکی از کارشناسان ارشد هوآوی مدرکی را منتشر کرده که حکایت از تاریخ رونمایی میت 50 دارد. این کارشناس اعلام کرده است که هوآوی میت 50 در چهارمین فصل سال عرضه می‌شود.

تاریخ رونمایی از هوآوی میت 50

دیوید، کارشناس آژانس تجزیه و تحلیل اطلاعات محصول می‌گوید که بر اساس لیست پیش رویش قرار است گوشی‌های شاخصی امسال معرفی شوند که هوآوی میت 50 نیز از جمله آنهاست. این فرد می‌گوید که تاریخ احتمالی سری جدید هوآوی در 29 مهر ماه 1400 خواهد بود.

هوآوی اعلام کرده است که سری میت 50 را با مودم فایوجی روانه بازار می‌کند اما شایعاتی هم به مودم فورجی اشاره دارند. سری میت 50 مجهز به دو سری تراشه خواهد بود. احتمالا در نسخه فورجی تراشه اسنپدراگون و در نسخه فایوجی از چیپست کایرین استفاده می‌شود.

همان‌طور که می‌دانیم هوآوی در حال حاضر تحریم است و با مشکل تامین تراشه و به تبع آن مودم فایوجی رو به روست. بنابراین نباید روی حرف‌های افشاگران حساب زیادی باز کرد. در کل باید منتظر اخبار موثق‌تری باشیم ولی فعلا می‌توانیم امیدوار باشیم که تا یکماه دیگر سری میت 50 در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از هوآوی میت 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر