;
coinex

افشای اطلاعات گلکسی نوت 22 ؛ سری نوت هنوز زنده است!

در این مطلب شاهد افشای اطلاعات گلکسی نوت 22 هستیم که توسط یکی از افشاگران معروف و خوش نام صورت پذیرفته. حال باید در خصوص جزئیات این گوشی حرف بزنیم.

مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ نام تجاری نوت‌ها را تمدید نکرده است و گفتیم که احتمالا دیگر شاهد رونمایی از سری نوت نخواهیم بود اما اکنون اخباری از سری جدید به گوش می‌رسد. در ادامه با ما همراه باشید.

طبق معمول، یکی از افشاگران معروف قبل از آنکه شرکت سامسونگ بخواهد اطلاعات سری جدید گوشی‌هایش به بیرون درز پیدا کند، اطلاعاتی از آن را منتشر کرده است. حالا تمام طرفداران سری نوت بی‌صبرانه منتظر تائید اخباری هستند که آنها را در شوکی عظیم فرو برده است.

افشای اطلاعات گلکسی نوت 22

وقتی که آیس یونیورس، افشاگر معروف، اشاراتی به سری نوت جدید کرد، این خبر همچون بمبی در فضای مجازی ترکید. آیس یونیورس طی توئیتی اطلاعات جدید خودش را در مورد نوت 22 به اشتراک گذاشت. در این توئیت می‌بینیم که وی می‌گوید قاب گوشی مشخص شده است. وی گفته است:

افشای اطلاعات گلکسی نوت 22

«بیایید دوباره در مورد نوت 22 اولترا صحبت کنیم. بعضی‌ها ساختار فریم میانی آن را دیدند. تشخیص چنین چیزی راحت بود، بنابراین این خبر سریعا تائید شد که این گوشی خودش است. (نوت 22) بله نوت 22 هنوز هم با همان زاویه راست است.»

به نظر می‌رسد که سری نوت 22 به جای اینکه گوشه‌های گرد داشته باشد، از طرحی مربعی بهره می‌برد. آیس یونیورس معروف همچنین اعلام کرد که سال آینده، پرچمداران سامسونگ حاشیه‌های باریک‌تری خواهند داشت. اینها مواردی است که ذهنمان را به نوت 22 نزدیک‌تر می‌کند و علاقه‌مندان سری نوت را در انتظاری سخت قرار می‌دهد. باید ببینیم که سامسونگ قصد دارد به این افشا واکنشی نشان دهد و اطلاعات بیشتری از سری نوت 22 در اختیار کاربران بگذارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای اطلاعات گلکسی نوت 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر