;
coinex

جزئیات دقیق گیم پلی Age of Empires 4 منتشر شد

جزئیات دقیق گیم پلی Age of Empires 4 منتشر شد. سازندگان این بازی یک ویدیو ۴۴ دقیقه‌ای از رقابت دو بازیکن با هم منتشر کرده است. با ما باشید.

ویدیویی طولانی از گیم‌پلی مولتی‌پلیر رقابتی بازی Age of Empires 4 منتشر گردیده است که در کانال یوتیوب رسمی ایکس باکس قابل دیدن است. این ویدیو نبرد دو تمدن در بازی Age of Empires 4 با استراتژی‌های جنگی متفاوت نشان می‌دهد. در منابع و نیروها تفاوت‌هایی وجود دارد و بازیکن با دیدن ویدیو درک خوبی از رقابت‌های یک دربرابر یک بازی می‌یابد.

جزئیات دقیق گیم پلی Age of Empires 4 منتشر شد

نخستین آزمایش عمومی سرورهای بازی Age of Empires 4 به اتمام رسید و به همین علت تولیدکنندگان در پی ارائه‌ی این ویدیو گیم‌پلی طولانی رفتند که در یک سوی نبرد آن امپراتوری مقدس روم و در سوی دیگر تمدن روس وجود دارد؛ تا بفهمیم که چگونه استفاده‌های آن‌ها از فناوری‌ها و منابع مختلف در کنار تاکتیک هر بازیکن به خوبی روی جریان نبرد اثر می‌گذارد.

چین، انگلستان، فرانسه، مغول، خلافت عباسی و سلطنت دهلی از دیگر تمدن‌های این بازی در روز انتشار هستند. این بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر یا همان ۶ آبان ماه برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. استودیو Relic Entertainment و استودیو World’s Edge به‌عنوان تولیدکنندگان این بازی تاکنون درباره‌ی سه کمپین داستانی آن اطلاعات رسمی عرضه نکرده اند؛ The Rise of Moscow که مرتبط با امپراتوری مقدس روم است و The Norman که درباره‌ی نبرد پادشاه هارولد با دوک ویلیام از نورماندی است. The Hundred Years War نیز درباره‌ی حملات انگلیس به فرانسه است.

جزئیات دقیق گیم پلی Age of Empires 4 منتشر شد

تاکنون چهارمین کمپین داستانی بازی Age of Empires 4 معرفی نشده است و PC نیز تنها پلتفرم مقصد بازی Age of Empires 4 خواهد بود. اگر مشترک سرویس Xbox Game Pass PC یا سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هستید، برای دانلود و نصب این ویدیوگیم روی کامپیوتر خود به خرید جداگانه‌ی آن نیاز ندارید چرا که World’s Edge متعلق به مایکروسافت است و بازی Age of Empires 4 تحت برند Xbox Game Studios منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات دقیق گیم پلی Age of Empires 4 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر