;
coinex

از شیائومی Civi چه می دانیم ؛ عرضه جهانی گوشی خاص شیائومی

از شیائومی Civi چه می دانیم ؛ عرضه جهانی گوشی خاص شیائومی به زودی آغاز می‌شود. به تازگی بنر تبلیغاتی مرموزی درباره‌ی این محصول در Mi Store منتشر شده است.

در بنر مرموزی که از شیائومی Civi به تازگی منتشر شده است، اطلاعاتی درباره‌ی زمان رونمایی از این محصول به ما داده می‌شود. سری Civi معمولا محصولات شیائومی خاص بازار چین هستند که فاقد عرضه جهانی اند. اما گویا این وضع رو به تغییر است.

از شیائومی Civi چه می دانیم

بنر تبلیغاتی جدیدی در Mi Store به چشم می‌خورد که خبر از معرفی محصولی مرموز به نام Xiaomi Civi در ۲۷ سپتامبر می‌دهد. در ترجمه متن چینی پوستر آمده است که «یک کنفرانس فناوری طبیعی و زیبا» که نشان‌دهنده‌ی آن است که Xiaomi Civi طراحی چشمگیر و جذابی خواهد داشت. علاوه بر این براساس تصویر موجود در بنر تبلیغاتی، احتمالا نشان‌دهنده جعبه یک گوشی هوشمند است.

از شیائومی Civi چه می دانیم ؛ عرضه جهانی گوشی خاص شیائومی

طبق چندین گزارش منتشر شده، شیائومی به‌زودی گوشی هوشمند CC11 خود را در چین رونمایی خواهد کرد که احتمالا یک نسخه تجاری از Xiaomi 11 Lite NE 5G باشد که هفته‌ی پیش در بازارهای جهانی رونمایی شد. بر این اساس احتمالا شیائومی اسم این گوشی هوشمند را از CC11 به Xiaomi Civi تغییر داده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، ماه پیش ساخت یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 2107119DC به وسیله‌ی TENAA چین تأیید شده است که در واقع نسخه چینی Xiaomi 11 Lite NE 5G است و دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی امولد FHD+، تراشه اسنپدراگون 778G، باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع ۳۳ واتی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بر حفره روی نمایشگر این دستگاه، دوربین پشت ۶۴/۸/۵ ، ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و یک اسکنر در کنار دستگاه است. البته احتمال دیگری نیز وجود دارد که Xiaomi Civi گوشی هوشمند نباشد؛ به هر حال باید منتظر اطلاعات ریمی و دقیقی از این گوشی ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی Civi چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر