;
coinex

دانلود رایگان قسمت 33 کوه دل با زیرنویس چسبیده

کوه دلی یک سریال چند فصلی محبوب است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 33 کوه دل با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

از آنجایی که این مجموعه جذاب طرفدارن بسیار زیادی دارد فصل یک که به پایان رسید عوامل سریال بیکار ننشستن و به ساخت فصل دوم این سریال مشغول شدند.

سریال کوه دل به کارگردانی Yahya Samanci و نویسندگی Mustafa Becit, Ali Asaf Elmas ساخته شده است. در این جموعه بازگیرانی محبوبی همچون  برک اتان، گلسم علی، علی دوشونکالکار، فریده سانجار، گلهان تکین، اردل جاندوروک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اگر از علاقمندان به سریال‌های ترکی در ژانر عاشقانه خانوادگی هستید در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 33 کوه دل با زیرنویس چسبیده با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 33 کوه دل با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال ترکی Gonul Dagi

سریال کوه دل یکی از بهترین سریال‌های ساخته شده در سال 2020 بوده که زندگی یک پسر دوست داشتی را روایت می‌کند که مشکلات و موانع بسیاری را در زندگی پشت سر می‌گذارد.

او در یکی از روستا‌های کشور ترکیه که به مناطق استیپی معرف است زندگی می‌کند. استیپی مناطقی است که امکانات بسیار خوبی ندارد و مردم آن منطقه مجبورا زحمت و تلاش بسیاری برای گذراندن امورات زندگی کنند. از آن‌ جایی که این منطقه مشکلات بسیار زیادی دارد و زندگی بسیار سخت است اکثر افراد  منطقه استیپی را ترک کرده اند.

دانلود رایگان قسمت 33 کوه دل با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال ترکی کوه دل / دانلود سریال کوه دل قسمت 3 فصل 2 / دانلود قسمت 3 کوه دل فصل دوم

با ترک این منطقه وقایع و اتفاقات جالبی در روند داستان به وجود می‌آید. پسر داستان برای این که بتواند در مکان دیگر زندگی خوبی برای خود فراهم کند سختی‌های بسیاری را به جان می‌خرد و دیگر برخی مشکلات و سختی‌ها می‌شود که گرچه سخت است اما در نهایت برای او جذاب و دوست داشتنی می‌شود.

به نظر شما چه مشکلات و وقایقی گریبان گیر پسر داشت می‌شود؟ آیا او علاقمند به دختری می‌شود برای و او تلاش می‌کند؟ اگر به دنبال پاسخ این سولات هستید در ادامه برای دانلود سریال کوه دل قسمت 3 فصل 2 با ما همراه باشید.

علاوه بر دانلود سریال ترکی Gonul Dagi ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود قسمت سوم فصل دوم کوه دل

دانلود رایگان قسمت 33 کوه دل با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال ترکی کوه دل / دانلود قسمت 3 کوه دل فصل دوم / دانلود قسمت سوم فصل دوم کوه دل
  • نام ترکی: سریال Gonul Dagi
  • محصول کشور: ترکیه
  • سال ساخت: ۲۰۲۰
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش: هر شنبه از شبکه TRT1
  • تعداد فصل: فصل ۱ سی قسمت، فصل دو در حال پخش
  • ژانر: عاشقانه، خانوادگی
  • کارگردان: Yahya Samanci
  • نویسنده: Mustafa Becit, Ali Asaf Elmas
  • بازیگران: برک اتان، گلسم علی، علی دوشونکالکار، فریده سانجار، گلهان تکین، اردل جاندوروک

دانلود سریال کوه دل قسمت 33 از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال کوه دل قسمت 33 از تلگرام با کیفیت 720p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود سریال کوه دل قسمت 33 با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر