;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم mandalorian ؛ رونمایی از دو سریال جدید دنیای جنگ ستارگان

براساس گزارش‌های انتشار یافته، تاریخ پخش فصل سوم mandalorian مشخص شده است. دو سریال Obi-Wan Kenobi و سریال Andor نیز در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش می‌گردد.

گویا سال ۲۰۲۲، سال پرماجرایی برای هواداران دنیای جنگ ستارگان است. به تازگی هالیوودریپورتر طی خبری اعلام نموده که کریس کاکسال به‌عنوان رئیس جدید روابط عمومی لوکاس‌فیلم برگزیده و معرفی گشته است. در بخشی از این گزارش برای یک مرور کلی از پروژه‌های آینده این استودیو، THR آمده است که در سال ۲۰۲۲ سریال Obi-Wan Kenobi، سریال Andor و فصل سوم سریال The Mandalorian از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

تاریخ پخش فصل سوم mandalorian

با این وجود، این خبر چندان غافلگیر کننده نیست و قابل انتظار بوده است. از قبل مطلع بودیم که در اواخر سال ۲۰۲۱ سریال The Book of Boba Fett پخش می‌گردد، اما هواداران سریال مندلورین نگران طولانی شدن مراحل تولید فصل سوم سریال The Mandalorian بودند.

لازم به ذکر است که هنوز مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید سریال مندلورین شروع نشده است. فصل دوم سریال The Mandalorian با سوالات زیادی به اتمام رسید که احتمالا در فصل سوم به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

افزون بر این، به تازگی ایوان مک‌گرگور، بازیگر نقش اوبی وان کنوبی تایید نموده که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Obi-Wan Kenobi به طور رسمی به اتمام رسیده که خبر خوبی برای هواداراگ مندلورین است. سریال Obi-Wan Kenobi در همان مکانی ساخته شده که سریال The Mandalorian فیلم‌برداری خواهد شد. مک‌گرگور در این مصاحبه قول داده است که هواداران این سریال را ناامید نخواهند کرد و از دبورا چاو، کارگردان و تهیه‌کننده سریال اوبی وان تعریف و تمجید نموده است.

علاوه بر این سریال Andor با بازی دیگو لونا هم گویا مراحل تولیدش به اتمام رسیده است و قبل از این هم احتمال پخش این سریال که اسپین‌آف فیلم Rogue One است، در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس می‌رفت.

تاریخ پخش فصل سوم mandalorian

هواداران دنیای جنگ ستارگان در روز دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر یا همان ۲۱ آبان ماه خواهند توانست ویژه برنامه‌ای از آثار آینده محصولات آینده دنیای Star Wars را ببینند که احتمالا تریلر یا ویدیویی از آثاری مثل سریال بوبا فت، فصل سوم سریال The Mandalorian، سریال Obi-Wan Kenobi و سریال Andor در آن خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم mandalorian چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    الان که اسفند 1401 هست پس چرا هنوز فصل سوم مندولورین رو کامل نکردن هنوزم همون دوقسمت فصل سوم هست که قبلا بود لطفا وعده های کذب به ملت ندید اینطوری دستتون رو میشه آبروتون میره و خجالت زده میشید

    پاسخ