;
coinex

فصل ششم انیمه My Hero Academia ساخته می‌شود

رسما اعلام شد که فصل ششم انیمه My Hero Academia ساخته می‌شود با وجود این که مدت کمی است که از پایان پخش فصل پنجم انیمه می‌گذرد.

براساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، تولید فصل ششم انیمه My Hero Academia رسما تایید و اطلاع داده شده است. مدت کوتاهی پس از اتمام  پخش فصل پنجم انیمه آکادمی قهرمان من در کشور ژاپن، شبکه Funimation از ساخت مجموعه جدید این سریال انیمه‌ای محبوب خبر داده شده است.

فصل ششم انیمه My Hero Academia

تیزر کوتاهی جهت اطلاع  خبر ساخت فصل ششم سریال My Hero Academia انتشار یافته که در آن میفهمیم  فصل جدید این انیمه قرار است طبق  آرک داستانی Paranormal Liberation War اکران و پخش شود.

با وجود این که این تیزر خیلی تصویر ندارد، ولی نشان دهنده‌ی خط داستانی فصل ششم است که قرار است نبردهای زیاد و شدیدی بین قهرمانان و شروران دنیای انیمه My Hero Academia را ببینیم.

فصل ششم انیمه My Hero Academia

سریال My Hero Academia اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. نخستین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ انتشار  یافت و علاوه بر این منتشر شدن شماره‌های جدید مانگا این مجموعه نیز ادامه دارد. تا اکنون  ۳۱ شماره از مانگا My Hero Academia انتشار یافته است.

همینطور تا اکنون ۵ فصل از انیمه My Hero Academia اکران شده و همینطور سه انیمه بلند به‌نام‌های انیمه My Hero Academia: Two Heroes محصول سال ۲۰۱۸، انیمه My Hero Academia: Heroes Rising محصول سال ۲۰۱۹ و انیمه My Hero Academia: World Heroes’ Mission محصول سال ۲۰۲۱ اکران و انتشار یافته‌اند.

با وجود این‌ که پخش فصل پنجم انیمه My Hero Academia در کشور ژاپن به اتمام رسیده ولی پخش نسخه غربی و با زبان انگلیسی سریال آکادمی قهرمان من همچنان ادامه دارد و درحال حاضر نسخه انگلیسی این انیمه در آرک داستانی My Villain Academia قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل ششم انیمه My Hero Academia چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر