;
coinex

تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Inside Job منتشر شد

اولین تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Inside Job توسط شرکت نتفلیکس منتشر شد. این انیمیشن در سبک کمدی بزرگسالانه ساخته گردیده است.
انیمیشن سریالی Inside Job ساخته‌ی تازه‌ی نتفلیکس در سبک کمدی بزرگسالانه است که با همکاری تعدادی از عوامل Gravity Falls ساخته خواهد شد. اکنون نخستین تریلر این مجموعه در رویداد Netflix Tudum 2021 پخش گردیده است.

تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Inside Job

در دنیای Inside Job تقریبا تمام تئوری‌های توطئه که به ‌ذهنتان می‌رسد به واقعیت پیوسته است و یک سازمان مسئولیت رسیدگی به آن‌ها را داشته است. در نخستین تریلر حضور شخصیت‌های مختلفی را خواهیم دید که با این ماجراهای عجیب‌ و غریب درگیر هستند. علاوه بر این در پایان تریلر، تاریخ بیست و دوم اکتبر امسال برای منتشر شدن این سریال تعیین گردیده است.

Inside Job حال‌ و هوای عجیبی دارد و درباره‌ی شرکت Cognito, Inc و محیط کاری آن نقل می‌شود. این شرکت برای یک دولت مخفی و محرمانه فعالیت خواهد کرد که به طور پنهانی به‌ امور گوناگون رسیدگی خواهد کرد. کاراکتر اصلی این سریال Reagan Ridley (با صداگذاری لیزی کاپلان) نام دارد که یک نابغه‌ی جامعه‌ گریز است. از دیگر صداپیشگان این سریال  کریستین اسلاتر و کلارک دوک هستند.

تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Inside Job

شیون تاکوچی، نویسنده Gravity Falls، نویسندگی این فیلم را انجام می‌دهد. علاوه بر این الکس هیرش، سازنده Gravity Falls، تهیه‌ کننده‌ی اجرایی این سریال است.

برای تماشای تریلر این انیمیشن در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Inside Job چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر