;
coinex

بازی eFootball بدترین بازی تاریخ استیم شد

بازی eFootball بدترین بازی تاریخ استیم شد. این بازی موفق به شکوندن رکورد انتقادات شد و کمترین میزان رضایت مخاطب را در استیم تا به امروز کسب کرده است.

طبق آمار سایت Steam 250 هیچ بازی ویدیویی نیست که نمره‌ی استیم کمتر از eFootball داشته باشد. این بازی فوتبالی توسط شرکت کونامی به عنوان جایگزین مجموعه‌ی PES معرفی نمود و در پلتلفرم‌های مختلف تحویل بازیکن‌ها قرار داده است اما باگ‌های مختلف، ضعف‌های گرافیکی و خنده‌آور بودن بعضی از انیمیشن‌ها فقط تعداد کمی از مشکلات بسیار این بازی هستند.

بازی eFootball بدترین بازی تاریخ استیم

با وجود این که کونامی با اسکن کامل مسی شخصیت او را در بازی ساخته است و الکترونیک آرتز او را بدون اسکن در فیفا 22 ایجاد کرده بود اما با مقایسه این دو بسیاری از کاربرها محصول جدید کونامی را مسخره کرده‌اند حتی بعضی از کامنت‌های مثبت کاربرهای استیم برای بازی eFootball هم در واقع آن را مسخره نموده‌اند برای مثال کاربری که به بازی امتیاز مثبت داده است، در توضیحات ذکر کرده است که محصول کونامی او را با این گرافیک به یاد خاطرات خوش تجربه‌ی بازی‌های PS2 انداخته است.

بازی eFootball بدترین بازی تاریخ استیم

البته لازم به ذکر است که کونامی دیگر سالانه بازی فوتبالی منتشر نخواهد کرد و فقط می‌خواهد تولید آپدیت‌های رایگان یا پولی برای eFootball انجام دهد؛ آپدیت‌هایی که بعضی از آن‌ها در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. در حال حاضر امکان پیش‌خرید eFootball 2022 Premium Player Pack با قیمت ۳۹.۹۹ دلار وجود دارد و نخستین آپدیت رایگان بزرگ بازی eFootball هم در نوامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

حال باید دید آیا شرکت کونامی در عملکرد خود تغییری ایجاد می‌کند یا این که همین روند رو به نابودی را ادامه خواهد داد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی eFootball بدترین بازی تاریخ استیم چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر