;
coinex

برنامه جدید گوگل برای حفاظت از کاربران در برابر حملات سایبری چیست؟

طی ماه های اخیر حملات سایبری برای برخی از کاربران زیاد شده است. در همین راستا برنامه جدید گوگل برای حفاظت از کاربران جدید راه اندازی شده است.

گوگل اعلام کرده که برای حفاظت از داده‌های کاربران و جلوگیری از حملات سایبری می‌خواهد از قابلیت‌های جدیدی استفاده نماید. همین دیروز گوگل گفت که بیش از 14 هزار نفر از کاربران مورد حمله هکرهای روسیه قرا گرفته‌اند.

گوگل خاطر نشان ساخت که روزانه حملات زیادی با هدف ضربه زدن به افراد و گروه‌های مهم در این بستر برنامه‌ریزی شده و رخ می‌دهد. حالا این شرکت مجبور شده برای حفاظت از اطلاعات کاربران خود، اقدام به انجام برخی تمهیدات اضافی کند.

برنامه جدید گوگل برای حفاظت از کاربران

طی ماه‌های اخیر حملات هکرها به اطلاعات کاربران بیش از پیش شده و در این زمینه گوگل اقداماتی را انجام داده تا میزان امنیت صفحات بالا رود. همچنین طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که:

ما از همکاری با سازمان‌های پیشرو برای محافظت بیشتر از گروه‌های کاربری پرخطر و کسب اطلاعات بیشتر درباره نیازهای کاربران و سازمان‌های در معرض خطر بسیار خوشحال هستیم. مشارکت‌ها به ما کمک می‌کند تا پیشرفته‌ترین امنیت جهان را حتی قوی‌تر، فراگیرتر و آسان‌تر استفاده کنیم. به همه کمک می‌کنیم تا با گوگل ایمن‌تر باشند.

برنامه جدید گوگل برای حفاظت از کاربران

علاوه بر چنین برنامه‌ها و همکاری‌هایی که گوگل با سازمان‌های سراسر جهان دارد از برنامه‌های امنیتی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. یکی از این برنامه‌ها APP است که گوگل پیرامون آن عنوان می‌کند که برای تمام کاربران در دسترس است اما بیشتر برای سازمان‌ها و افراد برجسته کاربرد دارد.

همچنین گوگل از حساب کاربرانی که واجد شرایط هستند در برابر عملیات‌های هکری مانند فیشینگ و بدافزارها محافظت می‌کند. با یافتن تهدیدات تازه عملکرد APP ها نیز بهبود پیدا می‌کند و مقاوم‌تر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه جدید گوگل برای حفاظت از کاربران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر