;
coinex

استخراج ارز دیجیتال در نهادهای دولتی رسما تایید شد!

استخراج ارز دیجیتال در نهادهای دولتی سرانجام و بعد از حواشی فراوان رسما تایید شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این موضوع ما را تا پایان همراهی کنید.

چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر وجود دستگاه های استخراج رمزارز در برخی نهادهای دولتی منتشر شد که بسیار خبرساز شد. این موضوع گرچه تا حدی تکذیب شد و همچنان چند و چون آن در هاله ای از ابهام است،‌ اما اخیرا رئیس پلیس امنیت اقتصادی درباره وجود دستگاه های رمزارز در نهادهای دولتی اطلاعاتی منتشر کرده است.

استخراج ارز دیجیتال در نهادهای دولتی

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت درباره استخراج رمزارز در نهادهای دولتی گفته که در برخی از این سازمان ها دستگاه های استخراج ارز دیجیتال وجود دارد. به گفته او اینکه کدام سازمان از این دستگاه ها استفاده می کند و کدام سازمان نمی کند در دست بررسی است.

به گزارش ارزدیجیتال، محمدرضا مقیمی، رئیس‌‌پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در رابطه با وجود دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سازمان‌های دولتی گفته است:

یکی از مشکلاتی که با همکاری وزارت نیرو در حال پیگیری آن هستیم، این است که بعضاً در برخی از نهادها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی، از این ماینرها استفاده می‌‌شد. می‌توان گفت که اکثر این سازمان‌ها دیگر از این ماینرها استفاده نمی‌کنند، اما آن را در اختیار دارند.

استخراج ارز دیجیتال در نهادهای دولتی رسما تایید شد!

او افزود:

اینکه چه کسی از این ماینرها استفاده می‌کند و چه کسی استفاده نمی‌کند، باید بررسی شود، اما متأسفانه به‌طور کلی در سازمان‌ها و مؤسسات دولتی وجود دارد. ما آمار داریم که چه سازمان‌هایی ماینر در اختیار دارند و قرار شده است که از آن استفاده نکنند، اما اینکه از آن استفاده می‌کنند یا خیر قابل‌بررسی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استخراج ارز دیجیتال در نهادهای دولتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر